OONKO IKUISESTI RUMA?

ikuisestirumuudenvanki

Btw miten pääseen kiusaajista eroon?

ei tunnu KIVALTA KU OON NII VTUN ruma ja oon ottolapsi. Kaikki hylkii muo kosk oon vaan niin ällö ja kaikkee . Miks täytyy olla niin ilkee aina mulle?!-.- Mua kiusataan enkä jaksaisi sitä ja mun luokkalaiset tytöt ärsyttää mua ihan tahallaan et suuttuisin niille ja vetäisin turpaa.

Oonks mä vaan niin ruma ilkee ja tyhmä et muilla on oikeus kiusata mua ku oon tälläne???. Kai mä oon ansainnu sen ja joudun tän kestään.

En oikeest jaksaisi iha joka päivä kuulla sitä samaa et, kukaan ei ihastuis suhun, oot heikko, oot nolo. ja kaikkee tollasta. niillä on joku pakkomielle lyödä sotkee vaatteet potkii mua ja AINA SANOO MUA RUMAKS. vaik onha se totta eihä kaikkee pitäis ottaa itteensä tosiasiat o hyväksyttävä....

Ne sanoo muita kauniiks mut mulle ei tuis ees kuuloonkaan sanoo.. koska rumuus..-.- toivoisin olevani perus suomalaisen näköne tai joku hotin näköne mut mulla on rumat silmät ei hyvä kroppa ja oon heikko niihin verrattuna eli ne kaataa mut heti ja lisäks mun nenä on sellanen mitä joillain aasialaisilla sellanen ku yodalla..-.- ei pahalla aasialaiset mutta en pidä siitä yhtään.

Miten pääseen niistä eroon? niitä on viis-.- Nykyään ainakin...xc joo i know en kirjoittanu ihan kunnolla näitä lauseita.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahahahaaaaaaaahaaaaaaaaa lol

    • Repssssssssssss xDddddddddddddddddDdd vaik eihä tää oo naurun asia tai no on tää sittenki xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Kvivkbkmpöp

      XDD LOL REPESIN

    • Fluttershy

      Ööh...? Mitä vittua? En tiedä onko rölli taikka jonkin sortin provo, mutta on kyllä aika helvetin asiatonta käytöstä. Jos nyt ap ei sitten ole rölli, niin aika paska fiilis noista kommenteista kyllä tulee. Mitäs jos kaikki vaan lähtisitte sinne mamman kainaloon kasvamaan, ja tulisitte takas kun osaatte keskustella järkevästi ja huomioitte muutkin ihmiset. Jokainen, joka tänne kirjoittaa, on oikea ihminen. Nauraisitteko ap:lle päin naamaa, jos hän uskaltaisi kertoa teille tuon?

      Oli aloitus rölli tai ei, te toimitte älyttömän epäkypsästi. Ihan oikeesti, kasvakaa vähän.

      Terveisin vihainen entinen vakkari (vähän niinku)

      • No haluuks runkkaa my little pony:lle mun kaa


      • Fluttershy

        Joudun ystävällisesti kieltäytymään tarjouksesta.


    • Haluutko kattoo my liitle pony hentaita mun kaa

    • Tumamummi

      Olet.
      Lisäksi joudut koulukotiin ja vittuun.

    • kovisjokavoittaakaikki

      ei kukaa trollais näin paska jutuista. harvinaisen paska yksilö on vaa.

    • ootvrmvitunruma

      voi sua vammasta rassukkaa oot aina tollane rumilus johtunee geeneistä eli koko sukua on vrm rumii tai sit oot tollane rumilus joka pilaa sun suvun kaikki HÄPEE SUO KUOLE POIS vittu tapa ittes ruma horo paska

    • hahaahgashaaghfadgh

      Olit niin ruma et sun vanhemmat hylkäs sut tai sit ne häpes nii et tappi ittensä ku olit nii vammane mee lääkäriin ja yritä parantua ehkä sä joskus tosta pääset pois ja tuut vielä ihan OK NÄKÖSEKS lievästi sanottuna XDDDDDDDDDDDDSDDDDDDDDSSDDDSD

    • gfiljcxxzz

      Noi sun "vanhemmat" vihaa sua koska oot nii ruma. tee palvelus kokomaailmalle ja kuole pois tee itsemurha ps.ootan et uutisiin tulee et Aasialainen tyttö teki itsemurhan koska hän oli niin vitun ruma xDddd

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe