NEW A350 kone

Bankokiin

pian päästään aasiaan,,,,

23

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RiippuuLennoista

Riippuu mitkä lennot, AY89/90 on pian, mutta AY95/96 on ilmoitettu 19.1 alkaen, kun 4s A350 eli LWD on toimitettu. Tuolla koneella ensimmäinen testilento tehty.
      LWE 1. testilento lähenee, sen toimituksen jälkeen A350 Hong Kongin reitillä pääosin.
      Nyt näyttää LWA olevan huollossa tms. koska eilen ja tänään Shanghain lennot A330llä.

• Delays

Shanghain lento vaihtuikin A350, mutta lähtee puoltoistatuntia myöhässä.

• Thats_IT

AY89

• East_way

Pääset sitten, kone on nyt Kittilässä ja kotimaan harjoittelulennoilla ollut reippaat myöhät. Toivotaan että pitkät lennot sujuu paremmin.

• LWB_LWA

Lähti melkein ajallaan, kuten myös AY57.

• lastseason

Juntit punaniskat menee Bangkokiin.

• Chang

Ja sehän sinua työtöntä persaukista luuseria vituttaa!

• lastseason
        Chang kirjoitti:

Ja sehän sinua työtöntä persaukista luuseria vituttaa!

Ei vituta. Naurattaa ja säälittää.

• Chang

Ja minua naurattaa ja säälittää sinunkaltaiset loskassa rämpivät luuserit, Thaimaan lämmössä on paljon mukavampaa.

• BKK_ja_aurinko

kommentoit tänne toisten lomallelähtöjä, ja itte juot vuokrayksiössä keskaria ekkä mee mihinkään,,, luuseri

• Carlos_
        Chang kirjoitti:

Ja minua naurattaa ja säälittää sinunkaltaiset loskassa rämpivät luuserit, Thaimaan lämmössä on paljon mukavampaa.

Nyt on ollut 10...9C lämmintä, ei loskaa.
        Tosin jossain ei kuumassa ja kosteassa etelän paikassa olisi mukavempaa.

• Aasiaan

Hiljainen, business-penkit kapeat alapäässä, 180 cm juuri mahtuu, busineksen oik. vessa pieni, viihdelaitteita ongelmia.

• Oikeajavasen

Busineksessa on neljä vessaa, joista etummaiset ovat pienempiä ja keskellä sisäänkäynnin kohdalla olevat isompia. Turistissa keskellä sama homma 2 isoa ja 2 pientä.

• Taukopaikalla

Tänään sinne lähtikin A330

• Vosue

totta, sillä A350Sen eka lento 24.12 HKI-BKK

• Vanhaatietoa

A350 aloitti BKK reitillä jo 19.12

• Vähänremppaa

Parin päivän tauon jälkeen A350 taas reitillä.

• PeeKooK00
        Vanhaatietoa kirjoitti:

A350 aloitti BKK reitillä jo 19.12

ok, netissä oli vaan että 24.12 "eka virallinen lento"

• Säätöäeestaas
        PeeKooK00 kirjoitti:

ok, netissä oli vaan että 24.12 "eka virallinen lento"

Aikatauluja on säädetty, ensin myöhennetty ja sitten taas muutama päivä aikaistettu.
        http://www.finnair.com/fi/fi/flightinfo
        Lainakoneiden kuviotkin ovat menneet uusiksi tuon tiedotteen jälkeen.

• epätied.iisalmesta

Onkohan Finnairilla jo nykyään lähinnä suomalaisuutta sämpylä, jotka muuten tulevat tanskasta?

• Tukkukauppias

mitä toi sun kysymys tarkotti? En oikein sananmuodoista ymmärtänyt?
        Jos tarjkoitit pakastesämpylöitä, yksikään sämpylä ei ole suomessa leivottu joita on myynnissä , uskokko tän?

• kysyvä

Millä nykyään pääsee tikkurilasta kentälle? Juna ei ole vaihtoehto(vielä) kun se ei vie perille asti... jossain väitettiin etei bussillakaan pääse vaihtamatta...

• Mikäoliongelma

"Juna ei ole vaihtoehto(vielä) kun se ei vie perille asti" ??
        Hissillä suoraan terminaaliin, mutta jos on pakko päästä heti rullaportailla, niin odota sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe