2 matua hyökkäsi 15-v. tytön kimppuun Viikkarissa

tyrtyryrt

32

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalianatsejataashyhhyh

      IHANAA MONIKULTTURELLIA TOIMINTAA!!

      ai niin.. hys hys ei saa mainita koska vasemmistopuolue ja unelma.

      pitää varmaan tähän loppuun sanoa että natsit on kauheita ja katupartiot vasta hirveitä onkin eikös juu..

      • valehtelullaeiystäviä

        Olet oikeassa. Natsien katupartiot luovat turvattomuutta.
        Tämä Mitä Vittua-lehden "uutinen" jälleen valhetta.


      • 17v

        Satakunnan kansa valhtelee.


    • Nuo_pyllisteli-

      jäthän yrittivät vain rikastuttaa tätä 15-vuotiasta tyttöä.

      Tietääkö joku, missä on Liinaharja? Minulla on jo valmiiksi ostettuna pari gallonaa bensiiniä.

      • Dlgkdlznfnf

        Et sä noin pienellä määrällä mitään tee. Pitäis olla 100 gallonaa ja sulattaa siihen ihan vitusti styroksia sekaan. Napalmilla lähtee.


      • Goktail
        Dlgkdlznfnf kirjoitti:

        Et sä noin pienellä määrällä mitään tee. Pitäis olla 100 gallonaa ja sulattaa siihen ihan vitusti styroksia sekaan. Napalmilla lähtee.

        Joo tulee niin sanottu köyhänmiehen napalmi,on sellaista tahnaa että ei irtoa ennenkuin on loppuun palanut, muistakaa tätä ei saa käyttää missääntapauksessa rikollisiin tarkoituksiin,ainostaan märkien oksien sytyttämiseen.


      • Goktail kirjoitti:

        Joo tulee niin sanottu köyhänmiehen napalmi,on sellaista tahnaa että ei irtoa ennenkuin on loppuun palanut, muistakaa tätä ei saa käyttää missääntapauksessa rikollisiin tarkoituksiin,ainostaan märkien oksien sytyttämiseen.

        Ei tietenkään... Mitä sä luulit?


    • tsottsotpojut

      juttu ei ole satakunnan kansassa, taitaa olla satua koko homma.

    • hyysäriprawda

      Vaikenee jos asia aikanaan unohtuisi.
      Ja huomaisimme todellista rikkautta joka meille on lahjaksi suotu.
      Halle luja

    • VenkkuLiksa

      Satiaisen Kansa kirjoittaa uutisia yleensä pikku viiveellä, marraskuun alkupuolen raiskaustapaus julkaistiin silti jo joulukuussa.

      • isänmaallisettoimiinäin

        Tämä aloittajan juttu on pelkkää valehtelua, joten ei kai oikeat lehdet sellaista julkaise.
        Sairasta touhua tuollainen jatkuva valehtelu.


      • Matulover

      • tottaon
        isänmaallisettoimiinäin kirjoitti:

        Tämä aloittajan juttu on pelkkää valehtelua, joten ei kai oikeat lehdet sellaista julkaise.
        Sairasta touhua tuollainen jatkuva valehtelu.

        Voiko olla noin paksupäistä porukkaa että kaikki vaan on valetta. Poliisi on vahvistanut että tapaus on totta.


      • Flrllflglflgl
        tottaon kirjoitti:

        Voiko olla noin paksupäistä porukkaa että kaikki vaan on valetta. Poliisi on vahvistanut että tapaus on totta.

        Suvakit on paksupäitä, mitä tulee matujen rikoksiin. Eiväthän matut kertakaikkiaan voi tehdä mitään pahaa kelleen koska ovat itse pahaa paossa! Kuulemma puuvillassa eilen tai edellispäivänä oli ollut joku koulutyttöjen jouluesiintyminen.. Olivat siellä syljeskelleet tyttöjä päin? Tietääkö joku tästä?


    • nukkumassako

      MISSÄ oli katupartiosankarit????? Niitten piti suojella naisten ja lasten kulkeminen?

      • Higuvykgkb

        Mikset itsekin partioi, niin olisi enemmän porukkaa? Kourallinen ihmisiä ei ehdi joka paikkaan. Missä oli poliisit joita on enemmän? :)


      • kaljallaneoli
        Higuvykgkb kirjoitti:

        Mikset itsekin partioi, niin olisi enemmän porukkaa? Kourallinen ihmisiä ei ehdi joka paikkaan. Missä oli poliisit joita on enemmän? :)

        Katupartiolaiset sanoivat turvaavansa ihmisten ulkeista, koska poliisi ei ehdi jokapaikkaan. Ei näköjään partiolaisetkaan.


      • kaljallaneoli
        kaljallaneoli kirjoitti:

        Katupartiolaiset sanoivat turvaavansa ihmisten ulkeista, koska poliisi ei ehdi jokapaikkaan. Ei näköjään partiolaisetkaan.

        *ulkista=kulkemista


    • EtsintäkuulutusTässä
      • hämäräjuttu

        Eipä kovin tarkat tuntomerkit. Ainoa parempi tunnistus on valkoiset tossut.


    • KansanTahto

      Jos omalle mukulalle käy tuo niin odotan poliisilaitoksen tai vankilan ulkopuolella ja pistän kylmäksi laakista tekijät! kun vapautuu! On aika alkaa tekemään asialle jotain nyt koska valtiota ei kiinnosta puolustaa omaa kansaa!!!!! LUOVUTTAKAA TEKIJÄT KANSALLE JA ANTAKAA KANSAN TUOMITA TEKIJÄT! Homma alkaa toimimaan kunnolla ja rikollisesta aineksesta päästään tuskattomasti eroon!HALOO!!!! Ei tässä touhussa ole enää järkeä! Poliisilla on kädet sidottu,ymmärrän sen,mutta kansalla ei ole!

      • kirves

        Oikeaa puhetta


      • eikostoavaantoimia

        Eikö olisi nyt parempi vaatia lainmuutosta, että raiskauksiin syyllistyneet (on saatu kansalaisuus tai ei) ulkomaalaistaustaiset henkilöt ilman muuta karkoitetaan maasta. Eri kansalaisadressi turvapaikanhakijoiden kohdalta. Nimet adressiin


      • kyänäino

        Kansalaisaloite mieluumin. sen joutuu eduskunta käsittelemään.

        Addresseilla ne pyyhkivät persettään.


      • loppu_tuloo

        Nyt katupartiot myös päiväsaikaan, ne saa----t häs--- jo päivisin kadun kulmissa. Elikot kuriin!


      • trtrtrrtr
        eikostoavaantoimia kirjoitti:

        Eikö olisi nyt parempi vaatia lainmuutosta, että raiskauksiin syyllistyneet (on saatu kansalaisuus tai ei) ulkomaalaistaustaiset henkilöt ilman muuta karkoitetaan maasta. Eri kansalaisadressi turvapaikanhakijoiden kohdalta. Nimet adressiin

        Niinhän ne karkoitetaanki kun ovat istuneet tuomionsa. Jos tuomitun lähtömaan tilanne on turvallinen. Turvattomaan maahan ei voi karkoittaa sen määrää jotkut ihmisoikeuslait tms.


      • eikaikkiolerikollisia
        eikostoavaantoimia kirjoitti:

        Eikö olisi nyt parempi vaatia lainmuutosta, että raiskauksiin syyllistyneet (on saatu kansalaisuus tai ei) ulkomaalaistaustaiset henkilöt ilman muuta karkoitetaan maasta. Eri kansalaisadressi turvapaikanhakijoiden kohdalta. Nimet adressiin

        Ei kaikki ulkomaalaistaustaiset ole rikollisia, esim täällä asuvat Pohjoismaalaiset, Ranskalaiset, Britit, Kiinalaiset,ym, noiden muslimien joukostahan noita nyt näyttää löytyvän, ja heistäkin löytyy kunnon jengiä.


      • Kaikkiapaskapäitä

        Tuossa viestissä puhuttiin raiskauksiin syyllistyneistä toope. Onko järjessä jotain filunkia, kun et suomen kielktä ymmärrä?


    • ei-pistinmalli

      Kohta tulee hallitukselta ohjeistus kynsien viilauksesta, ei liian teräviksi jottei innokkaat kosiat vahingoitu!!!

    • Hiljaistaon

      Joko hyökkääjät on löydetty, vai onko juttu jätetty siksen?

    • Näinsehommamenee

      Poliisi ei tee mitään. SPR suojelee hyökkääjiä.

      Poliisilla riittaa kyllä resursseja katupartioiden kyyläämiseen. Raiskaajat saavat kulkea rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe