Oon siis 12-vuotias tyttö ja asun Espoossa. Haluaisin sellaisen liikunnallisen harrastuksen.
Olen ennen harrastanut steppiä ja kilpa-uintia. Lopetin uinnin syksyn alussa, koska se ei enään kiinnostanut. En haluaisi harrastaa mitään vesilajeja. Tällä hetkellä harrastan show-tanssia ja taekwondoa, mutta mietin, jos voisin vaihtaa jonkun enemmän liikunnallisemman harrastuksen taekwondon tilalle. Äitikin sanoi, että tarvitsen enemmän liikuntaa.
Olen vähän epäileväinen voimistelun suhteen. Äitini ehdotti, että aloittaisin voimistelun. En kuitenkaan usko, että se on minun harrastukseni. Osaan spagaatin vasemmalla puolella, en muilla. En osaa luistella hirveän hyvin ja vihaan hiihtämistä.
Olisiko teillä jotain ideoita mitä voisin harrastaa ja mitä tämän ikäisenä voisi vielä aloittaa. Olen tosi kiitollinen, jos voisitte auttaa ja ehdottaa mukavia harrastuksia! Kiitos jo etukäteen.
12-vuotiaalle tytölle harrastus
Ikuinen_tanssija
1
237
Vastaukset 1
- Ehjä
Älä ihmeess lopeta uinti harrastusta.Kehityksesi kannalta roppasi tullee olemaan YES! Show-tanssi altaassa ryhmissä."Aivan Fantastista!"Sulla on peruskunto tällaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071308
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku108932Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31844- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93652- 32645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486