moi olen sama mieltä teidän kanssa olen pelanut sly cooper kun ensimäinen kerta minä pelasin sly cooper thieves in time kun olin englanissa pelastamaan sly cooper esi-isänssä kun sain tietää penelope oli pahis minä yllätyin en voinut uskoo sitä minä melkein en viitinyt pelaa sly cooper thieves in time mutta minä olen peli mestari mulla on muita pelejä olen rohkea enkä lopeta pleikan pelamisen koska uskon että penelope ei oo ihan pahis koska penelope voi muutua hyväksi sly cooper 5 . sly cooper oli minun ensimäinen peli 2000 luvulla playstation 2 mutta nyt mulla on playstation 3 minä jonaina päivänä mulla on playstation 4 koska kaikki siistit pelit on playstation 4 esim batman arkham knight, infamous secon son, hitman 6. hitman 6 on tulossa kohta sitä on julkaistu amerikassa hitman 6 demo mutta se peli ei oo ihan valmis sillein mutta älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne olen 16 vuotias poika minä olen sillein mekaniko koska minä tieädän paljon playstation. playstation 4 sillein huono koska online ei oo ilmainen joudut ostamaan playstation plus mutta ne pelit on ihan hyviä muistakaa älkää lopetako peleikkan pelamisen olette hyviä ihmisiä kiitos että kuuntelitte minua toivon että sly cooper 5 penelope ei oo pahis sly cooper 5 on mainostettu amerikassa se tulee jonaina päivänä suomeen jos te pelatte gta 5 nähdään online älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne voitte tehdä muutoksia mailmassa. te voitte vaikuttaa sly cooper peliin muistakaa! sitä kiitos kaikesta nähdään gta 5 online jos te pelatte sitä tai nähdään jossain ehkä kiitos hei nähdään.
sly cooper mestari
cooper_sly123
3
125
Vastaukset
- cooper_sly123
kiitos
- kirjoitaselkeämmin
nyt oli kyl vaikeeta lukea
- SATSFIN
Kröhöm... Tuossa oli aika paljon kirjoitusvirheitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999