moi olen sama mieltä teidän kanssa olen pelanut sly cooper kun ensimäinen kerta minä pelasin sly cooper thieves in time kun olin englanissa pelastamaan sly cooper esi-isänssä kun sain tietää penelope oli pahis minä yllätyin en voinut uskoo sitä minä melkein en viitinyt pelaa sly cooper thieves in time mutta minä olen peli mestari mulla on muita pelejä olen rohkea enkä lopeta pleikan pelamisen koska uskon että penelope ei oo ihan pahis koska penelope voi muutua hyväksi sly cooper 5 . sly cooper oli minun ensimäinen peli 2000 luvulla playstation 2 mutta nyt mulla on playstation 3 minä jonaina päivänä mulla on playstation 4 koska kaikki siistit pelit on playstation 4 esim batman arkham knight, infamous secon son, hitman 6. hitman 6 on tulossa kohta sitä on julkaistu amerikassa hitman 6 demo mutta se peli ei oo ihan valmis sillein mutta älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne olen 16 vuotias poika minä olen sillein mekaniko koska minä tieädän paljon playstation. playstation 4 sillein huono koska online ei oo ilmainen joudut ostamaan playstation plus mutta ne pelit on ihan hyviä muistakaa älkää lopetako peleikkan pelamisen olette hyviä ihmisiä kiitos että kuuntelitte minua toivon että sly cooper 5 penelope ei oo pahis sly cooper 5 on mainostettu amerikassa se tulee jonaina päivänä suomeen jos te pelatte gta 5 nähdään online älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne voitte tehdä muutoksia mailmassa. te voitte vaikuttaa sly cooper peliin muistakaa! sitä kiitos kaikesta nähdään gta 5 online jos te pelatte sitä tai nähdään jossain ehkä kiitos hei nähdään.
sly cooper mestari
cooper_sly123
3
209
Vastaukset
- cooper_sly123
kiitos
- kirjoitaselkeämmin
nyt oli kyl vaikeeta lukea
- SATSFIN
Kröhöm... Tuossa oli aika paljon kirjoitusvirheitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541