sly cooper mestari

cooper_sly123

moi olen sama mieltä teidän kanssa olen pelanut sly cooper kun ensimäinen kerta minä pelasin sly cooper thieves in time kun olin englanissa pelastamaan sly cooper esi-isänssä kun sain tietää penelope oli pahis minä yllätyin en voinut uskoo sitä minä melkein en viitinyt pelaa sly cooper thieves in time mutta minä olen peli mestari mulla on muita pelejä olen rohkea enkä lopeta pleikan pelamisen koska uskon että penelope ei oo ihan pahis koska penelope voi muutua hyväksi sly cooper 5 . sly cooper oli minun ensimäinen peli 2000 luvulla playstation 2 mutta nyt mulla on playstation 3 minä jonaina päivänä mulla on playstation 4 koska kaikki siistit pelit on playstation 4 esim batman arkham knight, infamous secon son, hitman 6. hitman 6 on tulossa kohta sitä on julkaistu amerikassa hitman 6 demo mutta se peli ei oo ihan valmis sillein mutta älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne olen 16 vuotias poika minä olen sillein mekaniko koska minä tieädän paljon playstation. playstation 4 sillein huono koska online ei oo ilmainen joudut ostamaan playstation plus mutta ne pelit on ihan hyviä muistakaa älkää lopetako peleikkan pelamisen olette hyviä ihmisiä kiitos että kuuntelitte minua toivon että sly cooper 5 penelope ei oo pahis sly cooper 5 on mainostettu amerikassa se tulee jonaina päivänä suomeen jos te pelatte gta 5 nähdään online älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne voitte tehdä muutoksia mailmassa. te voitte vaikuttaa sly cooper peliin muistakaa! sitä kiitos kaikesta nähdään gta 5 online jos te pelatte sitä tai nähdään jossain ehkä kiitos hei nähdään.

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cooper_sly123

kiitos

• kirjoitaselkeämmin

nyt oli kyl vaikeeta lukea

• SATSFIN

Kröhöm... Tuossa oli aika paljon kirjoitusvirheitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe