sly cooper mestari

cooper_sly123

moi olen sama mieltä teidän kanssa olen pelanut sly cooper kun ensimäinen kerta minä pelasin sly cooper thieves in time kun olin englanissa pelastamaan sly cooper esi-isänssä kun sain tietää penelope oli pahis minä yllätyin en voinut uskoo sitä minä melkein en viitinyt pelaa sly cooper thieves in time mutta minä olen peli mestari mulla on muita pelejä olen rohkea enkä lopeta pleikan pelamisen koska uskon että penelope ei oo ihan pahis koska penelope voi muutua hyväksi sly cooper 5 . sly cooper oli minun ensimäinen peli 2000 luvulla playstation 2 mutta nyt mulla on playstation 3 minä jonaina päivänä mulla on playstation 4 koska kaikki siistit pelit on playstation 4 esim batman arkham knight, infamous secon son, hitman 6. hitman 6 on tulossa kohta sitä on julkaistu amerikassa hitman 6 demo mutta se peli ei oo ihan valmis sillein mutta älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne olen 16 vuotias poika minä olen sillein mekaniko koska minä tieädän paljon playstation. playstation 4 sillein huono koska online ei oo ilmainen joudut ostamaan playstation plus mutta ne pelit on ihan hyviä muistakaa älkää lopetako peleikkan pelamisen olette hyviä ihmisiä kiitos että kuuntelitte minua toivon että sly cooper 5 penelope ei oo pahis sly cooper 5 on mainostettu amerikassa se tulee jonaina päivänä suomeen jos te pelatte gta 5 nähdään online älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne voitte tehdä muutoksia mailmassa. te voitte vaikuttaa sly cooper peliin muistakaa! sitä kiitos kaikesta nähdään gta 5 online jos te pelatte sitä tai nähdään jossain ehkä kiitos hei nähdään.

3

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cooper_sly123

      kiitos

    • kirjoitaselkeämmin

      nyt oli kyl vaikeeta lukea

    • SATSFIN

      Kröhöm... Tuossa oli aika paljon kirjoitusvirheitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe