sly cooper mestari

cooper_sly123

moi olen sama mieltä teidän kanssa olen pelanut sly cooper kun ensimäinen kerta minä pelasin sly cooper thieves in time kun olin englanissa pelastamaan sly cooper esi-isänssä kun sain tietää penelope oli pahis minä yllätyin en voinut uskoo sitä minä melkein en viitinyt pelaa sly cooper thieves in time mutta minä olen peli mestari mulla on muita pelejä olen rohkea enkä lopeta pleikan pelamisen koska uskon että penelope ei oo ihan pahis koska penelope voi muutua hyväksi sly cooper 5 . sly cooper oli minun ensimäinen peli 2000 luvulla playstation 2 mutta nyt mulla on playstation 3 minä jonaina päivänä mulla on playstation 4 koska kaikki siistit pelit on playstation 4 esim batman arkham knight, infamous secon son, hitman 6. hitman 6 on tulossa kohta sitä on julkaistu amerikassa hitman 6 demo mutta se peli ei oo ihan valmis sillein mutta älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne olen 16 vuotias poika minä olen sillein mekaniko koska minä tieädän paljon playstation. playstation 4 sillein huono koska online ei oo ilmainen joudut ostamaan playstation plus mutta ne pelit on ihan hyviä muistakaa älkää lopetako peleikkan pelamisen olette hyviä ihmisiä kiitos että kuuntelitte minua toivon että sly cooper 5 penelope ei oo pahis sly cooper 5 on mainostettu amerikassa se tulee jonaina päivänä suomeen jos te pelatte gta 5 nähdään online älkää luopukko toivosta uskokaa itteenne voitte tehdä muutoksia mailmassa. te voitte vaikuttaa sly cooper peliin muistakaa! sitä kiitos kaikesta nähdään gta 5 online jos te pelatte sitä tai nähdään jossain ehkä kiitos hei nähdään.

3

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cooper_sly123

kiitos

• kirjoitaselkeämmin

nyt oli kyl vaikeeta lukea

• SATSFIN

Kröhöm... Tuossa oli aika paljon kirjoitusvirheitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1685
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      90
      1303
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1009
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      815
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe