Miksi kaikki haluaa

eipitäisirikkoa

rikkoa ydinperheet? Siksi koska ovat kateellisia ettei heillä ole.
Ydinperhe on paras ja ainoa oikea perhe. Kaikki muut ovat keksittyjä ja pakolla kasattuja joilla on tarkoitus yhdistää maksut ja rahat kun yksin on niin kallista asua. Monesti miehen tulot on suuremmat niin monet jäävät uuden miehen siivellä asumaan.

86

1667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että.silleen

      Ydinperhe on kaikkein uusin perhemalli.

      • muitaeiole

        ja paras.


      • Että.silleen

        Ydinperhe voi olla hyvä, se voi olla myös yhtä piinaa. Aivan tapauskohtaista. Aivan sama kaikilla muillakin perhemalleilla.


      • rikkojiasuurinosa
        Että.silleen kirjoitti:

        Ydinperhe voi olla hyvä, se voi olla myös yhtä piinaa. Aivan tapauskohtaista. Aivan sama kaikilla muillakin perhemalleilla.

        Juu niin voi, mutta usein sen rikkoo ulkopiuoliset ihmiset. Silloin ex puolisot riitelee ja se on tämän rikkojan tarkoituskin. Hän saa miehen taloon ilmasen asumisen ja elää miehen siivellä ja kaljotella mielin määrin.
        On semmosia jotka eroo itse, mutta vähissä määrin, silloin mies onkin lasten kanssa enempi kun ei anna perheenrikkojan tulla väliin, toiset vaan uskoo mitä ne kertoo ja lupaa.


      • Riiiiiiiii

        Eiköhän se ole ihan rikkojan itsensä vika jos rikkoo. Ei varattu ihminen ole mikään tahdoton ääliö, joka ei pysty kontrolloimaan omaa käytöstään tai vastustamaan "rikkojaa"


    • KuustoistaKesää

      Taidat lissu olla itse se ylivoimaisesti kaikkein kateellisin - niille sutturoille ja perheenrikkojille, kauniille, nuorille, lapsettomille naisille, joihin mielikuvitusmiehesi sinut ja lapset (hyvin ymmärrettävistä syistä) vaihtoi ja jotka tulevat kotiisi (???) sotkemaan ja haukkumaan lapsia. Pääsevätkö ne siis oikeasti sinne suljetullekin?

      Koko ensimmäinen lauseesi on gaggaa puhtaimmillaan. Muutahan sinulta ei kohtuuden nimissä tietenkään voi odottaakaan.

      • oyp

        Mä en oo kateellinen, mies vaihtoi lapsensa sutturoihin, emme voi sille mitään, sille voimme ettei sutturat olem meidän kanssa tekemisissä ei saa nähdä lapsia ja lastenlapsia eikä tulla meille, eikä saa meiltä yhtään rahaa. Siihen emme lähteneet, me olemme sen verran parempaa kanssa kuin sutturat, joten emme ole koskaan alistuneet sutturoden katkeriin pyyntöihin.
        Nauramme anopin kanssa että millainen eukko saa hänen poikansa vaihtamaan omat lapset ja hylkämään heidät kokonaan.
        Siis kyllä meillä kotimme ovet aina on suljettu ja lukossa, ei tänne yksikään suttura ole meitä kiusaamaan päässeet.
        Psykologiaa lukeneena näen sinussa eirttäin kateellisen meitä kohtaan, itse olet joutunut pakolla natmaanlapsesi miehen luokse sutturoidenhaukuttavksi joten ymmärrämme sinua täysin että olet vihainen ja katkera meille.


      • oletsairas
        oyp kirjoitti:

        Mä en oo kateellinen, mies vaihtoi lapsensa sutturoihin, emme voi sille mitään, sille voimme ettei sutturat olem meidän kanssa tekemisissä ei saa nähdä lapsia ja lastenlapsia eikä tulla meille, eikä saa meiltä yhtään rahaa. Siihen emme lähteneet, me olemme sen verran parempaa kanssa kuin sutturat, joten emme ole koskaan alistuneet sutturoden katkeriin pyyntöihin.
        Nauramme anopin kanssa että millainen eukko saa hänen poikansa vaihtamaan omat lapset ja hylkämään heidät kokonaan.
        Siis kyllä meillä kotimme ovet aina on suljettu ja lukossa, ei tänne yksikään suttura ole meitä kiusaamaan päässeet.
        Psykologiaa lukeneena näen sinussa eirttäin kateellisen meitä kohtaan, itse olet joutunut pakolla natmaanlapsesi miehen luokse sutturoidenhaukuttavksi joten ymmärrämme sinua täysin että olet vihainen ja katkera meille.

        ihan selvästi olet mielenterveyspotilas ja äärettömän kade ja katkera kaikille ihmisille, jotka huomaavat oireesi ja heti hyökkäät, kun sinua arvostellaan sairaudestasi.
        Sairaudellesi et tietenkään mitään voi, ja toivottavasti ne siellä sairaalassa saavat sinut paranettua.
        Tuo on haska pointti ,kun sinua arvostellaan niin heität nuo sutturat ja naikkoset kehiin ja piiloudut niiden taakse ja haukut ne ja täällä kaikki jotka huomaavat sairautesi.
        Sitte tuo psykologian lukeminen tuntuu ihan naurettavalta, ihminen joka oikeesti lukee psykologiaa ei kirjoittele tuolla tavoin ja ei hauku ihmisiä jotka arvostelevat sinua. Katkera sanan merkityksestä et tiedä mitään, vaikka kuvittelet lukevasi psykologiaa.
        Suurin osa kommenteistasi on silkkaa mielikuvitusta ja sairasta pahaaoloa.


      • Indian94
        oletsairas kirjoitti:

        ihan selvästi olet mielenterveyspotilas ja äärettömän kade ja katkera kaikille ihmisille, jotka huomaavat oireesi ja heti hyökkäät, kun sinua arvostellaan sairaudestasi.
        Sairaudellesi et tietenkään mitään voi, ja toivottavasti ne siellä sairaalassa saavat sinut paranettua.
        Tuo on haska pointti ,kun sinua arvostellaan niin heität nuo sutturat ja naikkoset kehiin ja piiloudut niiden taakse ja haukut ne ja täällä kaikki jotka huomaavat sairautesi.
        Sitte tuo psykologian lukeminen tuntuu ihan naurettavalta, ihminen joka oikeesti lukee psykologiaa ei kirjoittele tuolla tavoin ja ei hauku ihmisiä jotka arvostelevat sinua. Katkera sanan merkityksestä et tiedä mitään, vaikka kuvittelet lukevasi psykologiaa.
        Suurin osa kommenteistasi on silkkaa mielikuvitusta ja sairasta pahaaoloa.

        Minä taas näen sinussa elämänkoulun käyneen luuserin. Et ilmeisesti tiedä psykologiasta mitään.


      • meilleeitulla
        Indian94 kirjoitti:

        Minä taas näen sinussa elämänkoulun käyneen luuserin. Et ilmeisesti tiedä psykologiasta mitään.

        Sinä olet mös kateelinen meille, Psykogoliaa lukeneena huomaan sen sinusta, meille ei sutturat tule sotkemaan jahaukkumaan minua ja lapsia.
        Sua harmitaa kun meillä kaikki hyvin.


      • Miem
        meilleeitulla kirjoitti:

        Sinä olet mös kateelinen meille, Psykogoliaa lukeneena huomaan sen sinusta, meille ei sutturat tule sotkemaan jahaukkumaan minua ja lapsia.
        Sua harmitaa kun meillä kaikki hyvin.

        Paskat ole lukenut psykologiaa hyvä jos edes tiedät mitä psykologia on


      • Miem
        Indian94 kirjoitti:

        Minä taas näen sinussa elämänkoulun käyneen luuserin. Et ilmeisesti tiedä psykologiasta mitään.

        Oyp/lissu ei ymmärrä psykologiasta mitää.... ....kun narsisti on !!!


      • rurturttui
        Indian94 kirjoitti:

        Minä taas näen sinussa elämänkoulun käyneen luuserin. Et ilmeisesti tiedä psykologiasta mitään.

        Onks tääl koko fattan jono


      • Buahahahahaa
        meilleeitulla kirjoitti:

        Sinä olet mös kateelinen meille, Psykogoliaa lukeneena huomaan sen sinusta, meille ei sutturat tule sotkemaan jahaukkumaan minua ja lapsia.
        Sua harmitaa kun meillä kaikki hyvin.

        mös
        Psykogoliaa
        jahaukkumaan
        harmitaa

        Näin asiat tuo esiin lukenut ja oppinut henkilö.
        Oliko koulu "elämän kova koulu" ja oppiaine "tsykolokia"


    • edullisia.sosiaalipalvel

      Ydinperhe tarjoaa edullisia sosiaalisia palveluja myös silloin kun sossunluukku menee kiinni.

    • oyp

      Ydin pehre on paras,kaikki sen tietää. Me suomalaiset pidämme ydinperheettä suuressa arvossa, ja vihaammme kaikkea mikä satuttaa omaa perhettä. Kaikki me suomalaiset naiset emme voi ymmärtää että toisten perhe voidaan rikkoa ja jättää pulaan.
      Semmoiset naiset jotka niin tekevät ovat itse kärsineet ongelmista ja näin kostavat ne joidenkin lapsiin että kärsi sinä nyt kun hän itse on kärsinyt.
      Me suomalaiset naiset ja lapset rakastamme ydinperhettä kaikki muu on keksittyä ja pelleilyä.

    • Miem

      No nykyinen on siinä asemassa että hänellä on isompi oikeus miehen rahoihin kuin entisellä

      • vainrahaontärkeetä

        Ja sen takiahan ne miehen kanssa ovatkin, rahan takia. Sinäpä sen sanoit...


      • Kotikiusattu
        vainrahaontärkeetä kirjoitti:

        Ja sen takiahan ne miehen kanssa ovatkin, rahan takia. Sinäpä sen sanoit...

        No tämä kakkos avioliitto ei juridisesti eroa 1.tä mitenkään ja kun olemme molemmat töissä niin ei kummankaan tarvitse elättää toista ! Ei ole perhemallista kiinni ydinperhe vaiko uusperhe niin kumppani tuo sosialista turvaa ! OYP nyt sattuu olemaan harvinaisen idiootti ihmiseksi jopa vainoharhainen ja varmaan siksi kateellinen/katkera kun lapset on halusta mennyt isäänsä katsomaan eikä edes PAKOTTAMALLA saanut pysymään kotona ! Uusperheessä parasta on se että kahden aikuisen voimin olemme pystyneet maksamaan asunnot ja velat pois ja saneet hankittua omaisuutta kesä mökkejä 2kpl yms. eikä ole siltikään tarvinnut maksaa elkkuja kuin sen n.3oo euroa/kk ja nekin on jo loppu ja olen vasta 40v. Tienaamme vaimoni kanssa n. 5200euroa käteen kuukaudessa joten pärjäämme ihan kohtuullisesti .


      • meilleeitulla
        Kotikiusattu kirjoitti:

        No tämä kakkos avioliitto ei juridisesti eroa 1.tä mitenkään ja kun olemme molemmat töissä niin ei kummankaan tarvitse elättää toista ! Ei ole perhemallista kiinni ydinperhe vaiko uusperhe niin kumppani tuo sosialista turvaa ! OYP nyt sattuu olemaan harvinaisen idiootti ihmiseksi jopa vainoharhainen ja varmaan siksi kateellinen/katkera kun lapset on halusta mennyt isäänsä katsomaan eikä edes PAKOTTAMALLA saanut pysymään kotona ! Uusperheessä parasta on se että kahden aikuisen voimin olemme pystyneet maksamaan asunnot ja velat pois ja saneet hankittua omaisuutta kesä mökkejä 2kpl yms. eikä ole siltikään tarvinnut maksaa elkkuja kuin sen n.3oo euroa/kk ja nekin on jo loppu ja olen vasta 40v. Tienaamme vaimoni kanssa n. 5200euroa käteen kuukaudessa joten pärjäämme ihan kohtuullisesti .

        Ei ole uusioperheitä. Kuvitelmaa ja harhaista kun itsellä ei ole mitään pitää keksiä korvaavia perhe muotoja jottei se perheenrikkominen tunnu niin pahalta.
        Sinä olet rikkonut toisten perheen ties monta olet hajoittanut, ja nyt kehtaat täällä kehua kuinka elät siivellä ja valhtelet tulosi. Aika kova kikka. Emme ole koskaan kuulleet eikä ystävämme että joku tuttumme olisi uusioperheellinen, ei oel ketään, siksi on outoa että täällä moent kehuvat kuinka ovat rikkoneet jonkun perheen ja nyt leikkivät miehen kanssa kotia haukkuen miehen lapset ja exän ja koko suvun. Onneksi me emme ole siihen ikinä joutuneet, isä kun vaihtoi lapsensa pienenä sutturoihin niin lapset hylksivät isän jo vuosia sitten. Sai mieskin tuntea miltä tuntuu, kun on opettanut lapset että läheisen voi jättää ja hylätä koska tahansa.
        isin oppi mennyt peruille, isästä ei tarvi välittää isän voi vaihtaa vaikkapa villakoiraan.


      • Kotikiusattu
        meilleeitulla kirjoitti:

        Ei ole uusioperheitä. Kuvitelmaa ja harhaista kun itsellä ei ole mitään pitää keksiä korvaavia perhe muotoja jottei se perheenrikkominen tunnu niin pahalta.
        Sinä olet rikkonut toisten perheen ties monta olet hajoittanut, ja nyt kehtaat täällä kehua kuinka elät siivellä ja valhtelet tulosi. Aika kova kikka. Emme ole koskaan kuulleet eikä ystävämme että joku tuttumme olisi uusioperheellinen, ei oel ketään, siksi on outoa että täällä moent kehuvat kuinka ovat rikkoneet jonkun perheen ja nyt leikkivät miehen kanssa kotia haukkuen miehen lapset ja exän ja koko suvun. Onneksi me emme ole siihen ikinä joutuneet, isä kun vaihtoi lapsensa pienenä sutturoihin niin lapset hylksivät isän jo vuosia sitten. Sai mieskin tuntea miltä tuntuu, kun on opettanut lapset että läheisen voi jättää ja hylätä koska tahansa.
        isin oppi mennyt peruille, isästä ei tarvi välittää isän voi vaihtaa vaikkapa villakoiraan.

        Kyllä on uusperheitä ja se on uusperhe joka perustetaan edellisen perheen tilalle ja siihen kuuluu uusi vaimo lapsineen ja minun lapset ! Etkä sinä siihen voi mitään et yhtään mitään et edes siihen että ex puolisot on siitä ulkoistettu !


      • Kotikiusattu
        meilleeitulla kirjoitti:

        Ei ole uusioperheitä. Kuvitelmaa ja harhaista kun itsellä ei ole mitään pitää keksiä korvaavia perhe muotoja jottei se perheenrikkominen tunnu niin pahalta.
        Sinä olet rikkonut toisten perheen ties monta olet hajoittanut, ja nyt kehtaat täällä kehua kuinka elät siivellä ja valhtelet tulosi. Aika kova kikka. Emme ole koskaan kuulleet eikä ystävämme että joku tuttumme olisi uusioperheellinen, ei oel ketään, siksi on outoa että täällä moent kehuvat kuinka ovat rikkoneet jonkun perheen ja nyt leikkivät miehen kanssa kotia haukkuen miehen lapset ja exän ja koko suvun. Onneksi me emme ole siihen ikinä joutuneet, isä kun vaihtoi lapsensa pienenä sutturoihin niin lapset hylksivät isän jo vuosia sitten. Sai mieskin tuntea miltä tuntuu, kun on opettanut lapset että läheisen voi jättää ja hylätä koska tahansa.
        isin oppi mennyt peruille, isästä ei tarvi välittää isän voi vaihtaa vaikkapa villakoiraan.

        Ei en ole rikkonut kenenkään perhettä ja omasta vaimostani erosin ! Eikä meillä mitään kolmansia tullut koskaan olimme eroneet jo nykyisen vaimon kanssa edllisista suhteista muutamia vuosia ennen kuin aloimme seurustelemaan ja menimme naimisiin ! Oot oikeasti oman matrasi uhri etkä näe muuta totuutta mitä saarnaat ole oikeasti sairas ihminen !


      • Kotikiusattu
        meilleeitulla kirjoitti:

        Ei ole uusioperheitä. Kuvitelmaa ja harhaista kun itsellä ei ole mitään pitää keksiä korvaavia perhe muotoja jottei se perheenrikkominen tunnu niin pahalta.
        Sinä olet rikkonut toisten perheen ties monta olet hajoittanut, ja nyt kehtaat täällä kehua kuinka elät siivellä ja valhtelet tulosi. Aika kova kikka. Emme ole koskaan kuulleet eikä ystävämme että joku tuttumme olisi uusioperheellinen, ei oel ketään, siksi on outoa että täällä moent kehuvat kuinka ovat rikkoneet jonkun perheen ja nyt leikkivät miehen kanssa kotia haukkuen miehen lapset ja exän ja koko suvun. Onneksi me emme ole siihen ikinä joutuneet, isä kun vaihtoi lapsensa pienenä sutturoihin niin lapset hylksivät isän jo vuosia sitten. Sai mieskin tuntea miltä tuntuu, kun on opettanut lapset että läheisen voi jättää ja hylätä koska tahansa.
        isin oppi mennyt peruille, isästä ei tarvi välittää isän voi vaihtaa vaikkapa villakoiraan.

        No jollei ole uusperheitä niin perustin uuden ydinperheen johon kuuluu vaimoni ,hänen lapset ja minun lapset joka toinen viikonloppu


      • enooaiemminkuullutkaan
        Kotikiusattu kirjoitti:

        Kyllä on uusperheitä ja se on uusperhe joka perustetaan edellisen perheen tilalle ja siihen kuuluu uusi vaimo lapsineen ja minun lapset ! Etkä sinä siihen voi mitään et yhtään mitään et edes siihen että ex puolisot on siitä ulkoistettu !

        Perustit uuden perheen entisen tilalle?
        No huh huh.. noin ne miehet vaan jättää entiset kun päästä entisistä eroon perustellaan vaan uusia pehreitä ja tehdään uusia lapsia entisten tilalle! Järkytävää. Kerroitko lapsillesi että menkääpä veks isi haluaa uudet lapset teidän tilalle.
        Vastuuton ihminen olet, entiset pois ja taas uusia, koska heität n'mä toiset pihalle ja teet uusia lapsia ... vai oletko jo heittänyt.. juu uusia vaan itlalle kun entiset ei enää kiinnosta.


      • säälinsua
        Kotikiusattu kirjoitti:

        No jollei ole uusperheitä niin perustin uuden ydinperheen johon kuuluu vaimoni ,hänen lapset ja minun lapset joka toinen viikonloppu

        Voi sun lasirukkia! Mun käy sääliksi kun joutuvat pakotetusti elelemään siellä ja täällä ja näkemään perheenrikkojia. Oikeesti, kurjaa kun lapset eivät uskalla sanoa vastaan kun sitten hylkäsisit ehidät.
        Lapset ei ole ansainneet tuommosta kohtelua että perheen voi rikkoa kuka tahansa jotta pääsee lasten rahoilla elelemään siivellä.


      • Kotikiusattu
        säälinsua kirjoitti:

        Voi sun lasirukkia! Mun käy sääliksi kun joutuvat pakotetusti elelemään siellä ja täällä ja näkemään perheenrikkojia. Oikeesti, kurjaa kun lapset eivät uskalla sanoa vastaan kun sitten hylkäsisit ehidät.
        Lapset ei ole ansainneet tuommosta kohtelua että perheen voi rikkoa kuka tahansa jotta pääsee lasten rahoilla elelemään siivellä.

        Oikeesti oot ääliö ääliö jolta pitäisi poistaa olemassa olon oikeus


      • menekotiisitkemän
        Kotikiusattu kirjoitti:

        Oikeesti oot ääliö ääliö jolta pitäisi poistaa olemassa olon oikeus

        No se ei ole sun asiasi eik työsi. Miksi olet katkera ihmisille. Jokaisella on oikeus puhua mistä tahansa, se ei ole sun asiasi miettiä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos sulla on synkkämenneisyys ja olet epäonnistunut ihmisenä niin älä pura sitä tänne ja hauku meitä muita omista ongelmistasi.
        Olet itse ääliö ja pyydä anteeksi.


      • Mistäoletkarannut
        säälinsua kirjoitti:

        Voi sun lasirukkia! Mun käy sääliksi kun joutuvat pakotetusti elelemään siellä ja täällä ja näkemään perheenrikkojia. Oikeesti, kurjaa kun lapset eivät uskalla sanoa vastaan kun sitten hylkäsisit ehidät.
        Lapset ei ole ansainneet tuommosta kohtelua että perheen voi rikkoa kuka tahansa jotta pääsee lasten rahoilla elelemään siivellä.

        Voi hel-Vetti, kun joku on tyhmä, kun vasemman jalan saapas.....


      • Mielisairaalaanmars
        menekotiisitkemän kirjoitti:

        No se ei ole sun asiasi eik työsi. Miksi olet katkera ihmisille. Jokaisella on oikeus puhua mistä tahansa, se ei ole sun asiasi miettiä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos sulla on synkkämenneisyys ja olet epäonnistunut ihmisenä niin älä pura sitä tänne ja hauku meitä muita omista ongelmistasi.
        Olet itse ääliö ja pyydä anteeksi.

        Haista sinä hullu lissu ,mene hoidattamaan se pääsi, ennen, kun tapahtuu jotain hirveitä asioita...


      • Kotikiusattu
        menekotiisitkemän kirjoitti:

        No se ei ole sun asiasi eik työsi. Miksi olet katkera ihmisille. Jokaisella on oikeus puhua mistä tahansa, se ei ole sun asiasi miettiä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos sulla on synkkämenneisyys ja olet epäonnistunut ihmisenä niin älä pura sitä tänne ja hauku meitä muita omista ongelmistasi.
        Olet itse ääliö ja pyydä anteeksi.

        Sinulla se synkkä menneisyys on musta leski naispaholainen ! Ja oletkin puhunut kaikesta kaikkeen panetellut syyllistänyt parjannut pitänyt hulluuttas ainoana totuutena vainoharhainen lehmä


      • Kotikiusattu
        menekotiisitkemän kirjoitti:

        No se ei ole sun asiasi eik työsi. Miksi olet katkera ihmisille. Jokaisella on oikeus puhua mistä tahansa, se ei ole sun asiasi miettiä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos sulla on synkkämenneisyys ja olet epäonnistunut ihmisenä niin älä pura sitä tänne ja hauku meitä muita omista ongelmistasi.
        Olet itse ääliö ja pyydä anteeksi.

        Miksi pyytäisin anteeksi ja keneltä??? Vaimo hänen lapset ja minun lapset olemme yhdessä perhe enkä ole hylännyt lapsia niin kuin tämä pölö ääliö oyp/meilleeitulla ym.nm:ä käyttävä ääliö ei ymmärrä ... ...ex vaimo ei ole meihin/meidäntaloudessa missään asemassa !!!


      • elämäonmukavaa
        meilleeitulla kirjoitti:

        Ei ole uusioperheitä. Kuvitelmaa ja harhaista kun itsellä ei ole mitään pitää keksiä korvaavia perhe muotoja jottei se perheenrikkominen tunnu niin pahalta.
        Sinä olet rikkonut toisten perheen ties monta olet hajoittanut, ja nyt kehtaat täällä kehua kuinka elät siivellä ja valhtelet tulosi. Aika kova kikka. Emme ole koskaan kuulleet eikä ystävämme että joku tuttumme olisi uusioperheellinen, ei oel ketään, siksi on outoa että täällä moent kehuvat kuinka ovat rikkoneet jonkun perheen ja nyt leikkivät miehen kanssa kotia haukkuen miehen lapset ja exän ja koko suvun. Onneksi me emme ole siihen ikinä joutuneet, isä kun vaihtoi lapsensa pienenä sutturoihin niin lapset hylksivät isän jo vuosia sitten. Sai mieskin tuntea miltä tuntuu, kun on opettanut lapset että läheisen voi jättää ja hylätä koska tahansa.
        isin oppi mennyt peruille, isästä ei tarvi välittää isän voi vaihtaa vaikkapa villakoiraan.

        En ole homo, asun naisen kanssa ja käyn töissä jo 35 vuotta, enkä ole koskaan ollut edes työtön. Enkä myöskään ole kenenkään väliin mennyt, eroistamme oli jo noin 5 vuotta kun tavattiin.
        Vaimoni on kanssa ollut työssä reippaasti yli 30 vuotta. Meillä molemmilla aikuiset lapset ja vaimolla jo yksi lastenlapsi.
        Tienaamme mukavasti ja olemme velattomia, talo ja kesähuvila maksettu.
        Molemmilla vielä molemmat vanhemmatkin elää.


    • Oletkotymä

      Mitkä kaikki?
      Mistä kateellisia?
      Mitä heillä ei ole?
      Eikö kaikki asiat ole joskus keksitty , jopa sähkö?
      Oletko hiukan yksinkertainen, vajavainen järjestäisi?

      • Oletkotymämurretta

        Painovirhe, siis järjeltäsi, no, nämä mobiililaitteet...


    • Kademade

      Ketkä "kaikki"? Miksi jokainen olisi kateellinen jollekin toiselle? Onko nykyinen elämä niin ankeaa, ettei omasta hyvästä voi iloita, vaan pitää vain kadehtia toisia, joilla on menevinään paremmin. Etkö huomaa, että hekin kadehtivat? Kaikki kadehtivat!
      Lapsesi on terve. selviää koulussa, mutta naapurin lapsi on terveempi, menestyy vielä paremmin, myös urheilussa, kadehdittavaa!
      Entä naapurin isä, ajaa Mersulla, kadehdittava! Tosin se on 15 v. vanha ja sinun oma Toyotasi on vasta 3 vee, mutta kadehdittava kuitenkin, Mersu on aina Mersu. Ja miten niillä on isompi asunto?
      Olkoon vaan, että on isompi asuntolaina, mitä sitten? Pitää sitäkin kadehtia, koska tulot riittävät sen lyhennyksiin.
      Pitää kadehtia sinua, koska osaat paremmin varmasti luetella, mitä kaikkea kadehdittavaa naapureissasi on.
      Minä en nyt keksi.

    • Aboriginaali

      Vanhempien pöyristyttävä villitys:
      Lapsia raivataan uusperheen tieltä. Vanhemmat pyytävät lapsilleen huostaanottoa, koska he häiritsevät uusperheen elämää.

      http://www.iltalehti.fi/perhe/2011042613610228_pr.shtml
      -------------------------------------------------------------------------

      • uusiensuhteidenvika

        Eikö olekkin kauheeta???? Järkyttävää. Usein siinä se uusi suttura vaatii miestä tekemään niin jotta naisen lapset saavat jäädä miehen omistamaan taloon.
        En ikinä voisi kuvitella että minä tekisin noin, tai mun exä, me hoidamme yhdessä eikä kukaan suttura pääse meidän kotiimme ja miehen kotiin ajamaan meitä pois.


      • 1säpappa
        uusiensuhteidenvika kirjoitti:

        Eikö olekkin kauheeta???? Järkyttävää. Usein siinä se uusi suttura vaatii miestä tekemään niin jotta naisen lapset saavat jäädä miehen omistamaan taloon.
        En ikinä voisi kuvitella että minä tekisin noin, tai mun exä, me hoidamme yhdessä eikä kukaan suttura pääse meidän kotiimme ja miehen kotiin ajamaan meitä pois.

        "Usein siinä se uusi suttura vaatii miestä tekemään niin jotta naisen lapset saavat jäädä miehen omistamaan taloon."

        Vaan katsos kun nythän on niin, että lapset jäävät aina äidilleen, niin kukakohan niitä lapsia on näissä tapauksissa antamassa huostaan? Kyllä: äiti.


      • Miem
        uusiensuhteidenvika kirjoitti:

        Eikö olekkin kauheeta???? Järkyttävää. Usein siinä se uusi suttura vaatii miestä tekemään niin jotta naisen lapset saavat jäädä miehen omistamaan taloon.
        En ikinä voisi kuvitella että minä tekisin noin, tai mun exä, me hoidamme yhdessä eikä kukaan suttura pääse meidän kotiimme ja miehen kotiin ajamaan meitä pois.

        Nin ex vaimoa meille ei päästeta kun kerran on erottu niin sit erossa ollaan !!! Kuka tahansa voi meillä häätää ex:n


    • oyuoyuo

      hahhah kateellinen, ettei ole ydinperhettä... toi oli hyvä! :DDDDDDDDDDD

    • perustelut.kiitos

      Ap, kuinka niin ydinperheitä haluttaisiin yleisesti rikkoa? Käsittääkseni tuo ei pidä paikkaansa, eikä väitteen todenmukaisuutta voi mitata. Siten, väitettä ei voine perustella?

    • Aboriginaali

      MOT tänään maantaina 25.4.2016 TV! klo 20.00.

      MOT käy tänään läpi kolme kipeää lastensuojelutapausta eri puolilta Suomea
      Julkaistu 25.04.2016, Jouni - Kategoria: TV-uutiset 0

      MOT: Kodeistaan revityt lapset – TV1 Maanantai 25.4. klo 20:00

      Suomessa tehdään joka vuosi noin 100 000 lastensuojeluilmoitusta, jotka koskevat 60 000 lasta. Tällä hetkellä noin 20 000 lasta on sijoitettuna oman syntymäkotinsa ulkopuolelle joko vanhempien pyynnöstä tai lastensuojeluviranomaisten aloitteesta.

      MOT käy tämäniltaisessa jaksossa anonyymisti läpi kolme kipeää lastensuojelutapausta.

      Suuri määrä lapsia joutuu vaihtamaan kotia ja sukkuloimaan niiden väliä eronneiden vanhempiensa riitojen vuoksi. Joskus siirtoja tehdään muutaman viikon välein.

      Lapsiasiavaltuutettu Tuomas Kurttila sanoo MOT:lle, että ”pysyvän sijoituksen mahdollisuutta ei tällä hetkellä tunnisteta riittävässä määrin”.

      Sosiaalityöntekijöiden ammattijärjestö Talentia on suosittanut, että lasten asioista vastaavilla työntekijöillä olisi enintään 30 lasta työntekijää kohden.

      Pahimmissa kunnissa asiakasperheitä voi olla yli sata yhtä sosiaalityöntekijää kohden. Lastensuojelun tilanetta vaikeuttaa entisestään se, että pienipalkkaisessa sosiaalityössä työntekijöiden vaihtuvuus on suuri ja epäpätevien työntekijöiden osuus on suuri juuri lastensuojelussa.
      ----------------------------------------------------------

      • Miem

        Näillä lapsilla ei ollut sit edes kunnollistä isää tai edes äitiä vai olisko ollut nyt niinkin ettei äiti anna lapsen isälle lähihuoltajuutta ilkeyttään kun ei pystynyt itsekkään tuleen toimeen lapsen kanssa ???


      • ontääkatkeruuskovaa
        Miem kirjoitti:

        Näillä lapsilla ei ollut sit edes kunnollistä isää tai edes äitiä vai olisko ollut nyt niinkin ettei äiti anna lapsen isälle lähihuoltajuutta ilkeyttään kun ei pystynyt itsekkään tuleen toimeen lapsen kanssa ???

        Eli taas niinku äidin vika???????????????????????????????


      • Miem
        ontääkatkeruuskovaa kirjoitti:

        Eli taas niinku äidin vika???????????????????????????????

        Aika pitkälti Lissun vika... ...päsmäröikää säätäkää samaan malliin niin hyvä tulee "syökää" enemmän kuin osuutenne on leikkikää kaikkivoipaa pullonhenkeä jyräkää isät elääkää kuin siat pellossa hyppikää "aisan"yli hakekaa elättäjää niin loppu tulos on paljon enemmän sijoituksessa !


      • Miem
        ontääkatkeruuskovaa kirjoitti:

        Eli taas niinku äidin vika???????????????????????????????

        Nittäkää sitä mitä kylvätte ...


      • Lissunpuolellaaina
        Miem kirjoitti:

        Aika pitkälti Lissun vika... ...päsmäröikää säätäkää samaan malliin niin hyvä tulee "syökää" enemmän kuin osuutenne on leikkikää kaikkivoipaa pullonhenkeä jyräkää isät elääkää kuin siat pellossa hyppikää "aisan"yli hakekaa elättäjää niin loppu tulos on paljon enemmän sijoituksessa !

        No ei kyl oo lissun vika. Lissu yrittää paikkaa ja parsii henkistä hyvinvointia, eikä rikkoo yhtikäs mitään.


      • Miem
        Lissunpuolellaaina kirjoitti:

        No ei kyl oo lissun vika. Lissu yrittää paikkaa ja parsii henkistä hyvinvointia, eikä rikkoo yhtikäs mitään.

        Ja kakat ... ...pahimman luokan päsmäri asisan yĺi hyppijä "pullon"henki norsu poslini kaupassa


      • Lissuvihaa
        Lissunpuolellaaina kirjoitti:

        No ei kyl oo lissun vika. Lissu yrittää paikkaa ja parsii henkistä hyvinvointia, eikä rikkoo yhtikäs mitään.

        Lissu vaan rikkoo lasten ja lasten isän välit ,haukkuu ja mollaa lapsille heidän isäänsä ja isän perhettä, jos lissukka tapais exänsä ja sen vaimon hän vois vaikka tappaa ne.


      • KullatutHanatKylppärissä
        Lissuvihaa kirjoitti:

        Lissu vaan rikkoo lasten ja lasten isän välit ,haukkuu ja mollaa lapsille heidän isäänsä ja isän perhettä, jos lissukka tapais exänsä ja sen vaimon hän vois vaikka tappaa ne.

        Kaikkien ihmisten onneksi henkilöt hänen elämässään ovat mielikuvituskavereita. Mielikuvitusta ovat myös hänen lukemattomat ammattinsa ja laajat eri alojen (mm. pysgolokian) opintonsa. :-DDD


    • 1säpappa

      Kukaan ei halua rikkoa ydinperheitä. Monet ydinperheet on vaan niin läpimäåtiä että ne hajoavat käsiin. Mitä pidemmälle pidetään valheellista ydinperheidylliä, sen pahemmat mädät tulee ulos KUN se hajoaa.
      Ydinperheessä sinänsä ei ole mitään vikaa, jos (näitäkin tietysti on) perheen aikuiset rakastavat toisiaan aina ja iankaiken. Silloin tilanne on ihanteellinen. Mutta jos ydinperhettä ihannoidaan vihasta ja väkivaltaisuudesta huolimatta, niin silloin mennään kyllä ihan metsään. Huonossa liitossa ei kenenkään pidä olla, ja kaikkein pahinta on kasvattaa lasta huonossa pakkoydinperheessä.

    • MatthiasMyLove

      Lissu on täysi ääliö. Ajatelkaas, miten paljon asiallisempi ja siistimpi tämä palsta olisi ilman lissua ja Raisio-itkijää!

      Meidän uusperheessä mieheni pojan lukiokirjat ja muut opiskelumaksut sekä partioharrastuksen kulut maksetaan kokonaan minun tililtäni. Pojan äidin mielestä hänen olisi pitänyt lähes ysin keskiarvoineen mennä ammattikouluun, vaikka poika itse tähtäsi yläkoulusta alkaen Aalto-yliopistoon - ja tulee sinne myös menemään. Mieheni teki yritykseensä isohkon investoinnin ja sen maksamiseen menee tuotosta aika iso osa. Asumme minun velattomassa asunnossani.

      Vaikka olen "uusiovaimo", en siis asu ilmaiseksi miehen kämpässä, syö hänen lastensa ruokaa tai makaa päivät sohvalla juopotellen hänen luottokortillaan ostettua kaljaa.

      Totuus on kyllä, että ihan parin viikon sisällä minuun tutustumisensa jälkeen mies teki exästään exän. Aikaa siitä on kulunut jo kaksitoista vuotta ja meillä menee hyvin. Happane katkeruuteesi, lissu!

      • Miem

        On se hienoa että maksatte mutta äidin suuntaan elkut riittää maksuksi ... ...mä en maksanut mitään äidin luona tapahtuviin aktiviteetteihin !


      • Miem
        Miem kirjoitti:

        On se hienoa että maksatte mutta äidin suuntaan elkut riittää maksuksi ... ...mä en maksanut mitään äidin luona tapahtuviin aktiviteetteihin !

        Ja jos jotai piti maksaa niin pyysin laskua nähtäväksi ja maksoin sen laskun... ...ja sen näki päältä että ex:ää vitutti kun ei saanut suoraa rahaa


      • MatthiasMyLove
        Miem kirjoitti:

        Ja jos jotai piti maksaa niin pyysin laskua nähtäväksi ja maksoin sen laskun... ...ja sen näki päältä että ex:ää vitutti kun ei saanut suoraa rahaa

        Juuri niin se meilläkin pelaa. Ei totisesti tulisi edes mieleen maksella äidille mitään lisää. Pojan menojen suhteen emme ole ikinä pihistelleet. Kyllähän äitsykkäinen alkuunsa yritti maksattaa meillä yhtä ja toista, mutta teimme ihan samalla tavalla: lasku tänne, niin sen maksamme, rahaa emme anna. Tällaisia menoja olivat esimerkiksi mopokortti ja mopo sekä jotkin kalliimmat partiotavarat sekä retkivarusteet, leirimaksut tai matkakulut esim. Lapin vaellukselle. Äidillä on sinänsä ihan ok tulot, mutta talouden hallinta on välillä aika lailla hakusessa. Hulluko sille rahaa antaisi! Ihan totta tuo sanomasi, että päältä näkee, että v!tuttaa.


      • Miem
        MatthiasMyLove kirjoitti:

        Juuri niin se meilläkin pelaa. Ei totisesti tulisi edes mieleen maksella äidille mitään lisää. Pojan menojen suhteen emme ole ikinä pihistelleet. Kyllähän äitsykkäinen alkuunsa yritti maksattaa meillä yhtä ja toista, mutta teimme ihan samalla tavalla: lasku tänne, niin sen maksamme, rahaa emme anna. Tällaisia menoja olivat esimerkiksi mopokortti ja mopo sekä jotkin kalliimmat partiotavarat sekä retkivarusteet, leirimaksut tai matkakulut esim. Lapin vaellukselle. Äidillä on sinänsä ihan ok tulot, mutta talouden hallinta on välillä aika lailla hakusessa. Hulluko sille rahaa antaisi! Ihan totta tuo sanomasi, että päältä näkee, että v!tuttaa.

        En muuten maksanut äidille elkkujakaan vaan hän asui minun omistamassani talossa lähivanhemman roolissa siihen saakka kuin olin elatus velvollinen ! Ja kun juridinen elatus velvollisuus loppui niinexsai häätö ilmoituksen! Ja asuessa hän rupesi seurustelemaan ja se ukko muutti minun taloon niin nyt haen vuokraa siltä ukolta takautuvasti 3vuotta !


      • sillälaillaa
        Miem kirjoitti:

        En muuten maksanut äidille elkkujakaan vaan hän asui minun omistamassani talossa lähivanhemman roolissa siihen saakka kuin olin elatus velvollinen ! Ja kun juridinen elatus velvollisuus loppui niinexsai häätö ilmoituksen! Ja asuessa hän rupesi seurustelemaan ja se ukko muutti minun taloon niin nyt haen vuokraa siltä ukolta takautuvasti 3vuotta !

        Tuskin tulet niitä vuokrahahoja koskaan saamaan, en minä ainakaan saanut, lakimieheni oli sitä mieltä, että ei kantsi oikeuteen mennä, koska kyseessä oli vaan vuoden vuokrat ja perusteli sen sillä et kuka vaan voi ottaa asumaan kumppaninsa kämppään, ja asunto oli exän kanssa yhteinen, no kämppä myytiin ja rahat pistettiin puoliksi, mutta ensän kumppani asu siellä vuoden ilmaiseksi. Exä tietty makso kaikki kämpän kulut, kun siellä asuikin, paitsi kiinteistövero meni meille puoliksi.
        Minä asuin toisessa yhteisessä asunnossa lasten kanssa ja maksoin kaikki kulut ja exä maksoi kyllä elarit.


      • Miem
        sillälaillaa kirjoitti:

        Tuskin tulet niitä vuokrahahoja koskaan saamaan, en minä ainakaan saanut, lakimieheni oli sitä mieltä, että ei kantsi oikeuteen mennä, koska kyseessä oli vaan vuoden vuokrat ja perusteli sen sillä et kuka vaan voi ottaa asumaan kumppaninsa kämppään, ja asunto oli exän kanssa yhteinen, no kämppä myytiin ja rahat pistettiin puoliksi, mutta ensän kumppani asu siellä vuoden ilmaiseksi. Exä tietty makso kaikki kämpän kulut, kun siellä asuikin, paitsi kiinteistövero meni meille puoliksi.
        Minä asuin toisessa yhteisessä asunnossa lasten kanssa ja maksoin kaikki kulut ja exä maksoi kyllä elarit.

        Hmmm. No lapsiĺa oli/on asumis oikeus ja ex oli vain lähvanhempi joten paperilla ainakin asia on niin että lapsilta ja omistajalta olisi pitänyt kysyä lupa !


      • onkaihyviäkin
        MatthiasMyLove kirjoitti:

        Juuri niin se meilläkin pelaa. Ei totisesti tulisi edes mieleen maksella äidille mitään lisää. Pojan menojen suhteen emme ole ikinä pihistelleet. Kyllähän äitsykkäinen alkuunsa yritti maksattaa meillä yhtä ja toista, mutta teimme ihan samalla tavalla: lasku tänne, niin sen maksamme, rahaa emme anna. Tällaisia menoja olivat esimerkiksi mopokortti ja mopo sekä jotkin kalliimmat partiotavarat sekä retkivarusteet, leirimaksut tai matkakulut esim. Lapin vaellukselle. Äidillä on sinänsä ihan ok tulot, mutta talouden hallinta on välillä aika lailla hakusessa. Hulluko sille rahaa antaisi! Ihan totta tuo sanomasi, että päältä näkee, että v!tuttaa.

        Täällä ei pelaa. 15euron puisto lasku meni vahingossa exälle, eikä suostunut sitäkään maksamaan. Soitti mieluummin minulle, huusi ja raivosi. Kulkee tuolla selvittämässä, kuinka hän minua elättää. Huvittavaa sinäänsä, koska hän tienaa noin. 50000 euroa vuodessa ja joudun silti hakemaan elatus tukea kelalta. hänellä kun ei kuulemma ole varaa maksaa edes minimiä, vaan maksaa 200euroa kahdesta lapsesta. Kukin tyylillään. arvostan niitä miehiä, jotka osallistuvat lasten harrastuksiin ja muihin.


    • Oyponparas

      Mitä te arvostelette Lissua? Hän on fiksuin täällä ja hienosti jaksaa jatkaa mollauksesta huolimatta

      • Miem

        Älä jaksa... ...seko se on ei tiedä psykologista ja lapsist parisuhteista suvysta yhtään enempää kuin apina satelitistä


      • lissuhei

        Onko kivaa kehua ittees?


      • Lissuonparas
        lissuhei kirjoitti:

        Onko kivaa kehua ittees?

        Hei haloo, lissulla on suuri fanijoukko ja monet ovat samaa mieltä kuin hän, joten on turha räpistä että hän puhuis itsestään. Moni on samaa mieltä, minäkin, sinäkin, tunnusta pois.


      • Miem
        Lissuonparas kirjoitti:

        Hei haloo, lissulla on suuri fanijoukko ja monet ovat samaa mieltä kuin hän, joten on turha räpistä että hän puhuis itsestään. Moni on samaa mieltä, minäkin, sinäkin, tunnusta pois.

        Ainakin kun omat sivupersoona kehuu.... ....ja vaikka joku fanittaa Lissua niin ei hän oikeassa ole vaan sekasin kuin käkikello


    • Dfghjkklljh

      Meitä jotka tsemppaamme Lissua on monta ja emme ole mitään sivupersoonia. Kaikki jotka pakottaa lapset tapaamaan "äitipuolen" tai sutturan pitäis tuomita

      • Miem

        Mutta kun se ei kuulu äidille ketä lapset tapaa isän seurassa ! Ja erottaja äidiltä pitäisi vanhenmuus kieltää


      • Miem

        Ja se on lissun kuvitelmaaettä isän kumppanin tapasminen olisi pakotettua


      • kukintyylillään

        Minä en pakota. Poika haluaa isälle mennä. Joten menköön. Vaikka tämä "suttura" (vai miksi niitä täällä kutsutaan) ilmeisesti haukkuu minua pojan kuullen ja näyttää käsimerkkejä ja kieltä minulle salaa autosta. :D Tämän kertoi poika, en tiedä uskonko siihen.


    • Fdhxgghukjk

      No meillä olis perhe koossa ilman rikkojaa. Mies ei millään olisi osannut päättää kumman ottaa rikkojan vai lasten äidin. Ja tätä rikkojaako lasten pitäisi tavata? Ei minun elinaikana tule tapahtumaan. Jumalalle kiitos se 12 v on lähellä että ei tarvii pakottaa. Ja isäkin tietää että ei kannata kun lapsi voi tempaista vielä jonkun keittiötarvikkeen apuvälineiksi puolustukseen. Isää tapaavat kun hän on yksin.

      • lissuhei

        Älä valehtele, sun lapsesi on jo aikuisia.


      • Miem

        Kirjoituksiasi kun lukee niin valinta on tosi helppo ja yhä vakuutuneempi olen asiasta että ex vaimot pidetään ulkopuolisena eron jälkeen


      • Fhhkll
        lissuhei kirjoitti:

        Älä valehtele, sun lapsesi on jo aikuisia.

        En ole Lissu ja mun tarina on tosi


      • Ghjkkk
        Miem kirjoitti:

        Kirjoituksiasi kun lukee niin valinta on tosi helppo ja yhä vakuutuneempi olen asiasta että ex vaimot pidetään ulkopuolisena eron jälkeen

        Ja minä vakuuttuneempi että sutturoita ei lasten tarvii nähdä. Vieraita naisia kun jakaa ahteria lasten isälle


      • Miem
        Ghjkkk kirjoitti:

        Ja minä vakuuttuneempi että sutturoita ei lasten tarvii nähdä. Vieraita naisia kun jakaa ahteria lasten isälle

        No kun sitä ei sinulta kysytä sen päättää lasten isä ! Joten voit lopettaa mantrasi ja mennä sinnehellan ja nyrkin väliin !


    • Ghjkll

      Isät turhia ei ne päätä mitään. Paras perhe on äiti ja lapset.

      • Miem

        Kirjoita mitä kirjoitat mutta isä on päättäjän yhdenvertainen ja kotonaan voi päättää ilman ex vaimonsa lupaa!


    • Hjjkk

      Uusikot on mahoja ja siksi varastaa perheen

      • Miem

        En tunne yhtään uusikkoa joka olisi perheen varastanut mutta täällä olen yhden katkeran mustasukkaisen ex akan huomannut joka käytöksellään ajoi miehensä pois ja erotti lapset isästä kostaakseen


    • Hjjkkkk

      Minä tunnen perhevaras uusikon. Ei halunnut synnyttää niin piti rikkoa perhe.

      • Miem

        Etkä tunne ainoastaa kuvittelet tuntevasi! TERVEESTÄ PARISUHTEESTA EI PYSTY KETÄÄN VIEMÄÄN/VARASTAMAAN ! Ja lähtemisestä ex puolisosi on tehnyt päätöksen ei kukaan muu ja silloinkin erosi puolisostaan EI LAPSISTA (puoliso ja lapsi ei ole sama asia).


    • Hjkkllfd

      Aivan potaskaa tuo. Tämä perhevaras iski vauvaperheeseen jossa äiti oli ylikuormittunut kaksosten takia. Yhtäkkiä mies ei enää viihtynyt kotona vaan rikkojan kanssa. Ja todellakin 1/3 eroisistä jättää taakseen myös lapset. Kiinnostus hiipuu kun lapset on poissa silmistä. Parisuhde voi myös olla terve mutta työpaikalla on hauskempaa viettelevää seuraa. Rikkoja vie miehen mukanaan ja elämä on yhtä viinanhuuruista juhlaa mikä ei ole lapsiperhe elämää ollenkaan.

      • Toisetovattuuliviirejä

        Tuommoiset huithapeli miehet häipyisi ihan muutenkin. On siinä naisissakin vikaa jos tuommoisille lapsia alkaa tekemään mutta jos ei ole parempaakaan saanut.

        Ketään ei väkisin viedä eikä pidetä väkisin tekemällä lapsia sille. Osa ihmisistä on vaan sellaisia että vaihtaa heti kun vaan mielenkiintoisempaa haaviinsa saa eikä niitä pidättele mikään perhe.

        Naiset haluavat niin nopeasti lapsen suhteeseen etteivät edes tunne sitä kumppaniaan tarpeeksi hyvin ja kuvittelee miehen pysyvän liekassa lapsen avulla.

        Jos mies on sitoutunut perheeseensä ja halunnut sen niin ei se vilkuile sivuilleen mistä löytyy joku "parempi" jotta pääsee pois.


    • kaikkeasiustanähnyt

      Ydinperheille ollaan niin kateellisia, että siksi niitä hajotetaan. Se on lähes sairasta. Ihminen joka tietoisesti rikkoo toisen ydinperheen on sairas. Jos tietämättä rikkoo sille ei voi mitään, mis voi hätäpäissään valehdella että on vapailla markkinoilla. Mutta heti kun tulee tietoon että mies on perheellinen, pitää naisen poistua siitä kuviosta, sillä ei ole oikeuta kenenkään tulla kenenkään väliin rikkomaan.
      Minusta rikkomisesti tietoisesti pitäisi antaa 10 000 e rikesakko, se on pahempaa kuin mopolla ojaan ajo.

      • Miem

        Sinä Lissu sairas olet ! Ihmiset eroaa toisistaan ja suurimmaksi osaksi ilman kolmansia joten pariskunnat voivat katsoa syytä peilista ! Sinun tapauksessa kun kirjoituksia luekee niin syy on yksin sinun vain sinun !


      • enoolissuoonkaisa
        Miem kirjoitti:

        Sinä Lissu sairas olet ! Ihmiset eroaa toisistaan ja suurimmaksi osaksi ilman kolmansia joten pariskunnat voivat katsoa syytä peilista ! Sinun tapauksessa kun kirjoituksia luekee niin syy on yksin sinun vain sinun !

        Me kaikki ollaan joskus sairaita, joku enempi ja joku vähempi. Mutta kyllä se ydin perhe on paras pehre,ei siitä pääse mihinkään, monet ei vaan sitä myönnä koska häpeevät että ovat hylänneet lapsensa.
        Onhan se hyvä että jotkut itsensä vuoksi kehuvat että olen nyt onnellinen ja entiset oli pstä, muta sillä vaan koitetaan parantaa maa itsetuntoa.


      • Miem
        enoolissuoonkaisa kirjoitti:

        Me kaikki ollaan joskus sairaita, joku enempi ja joku vähempi. Mutta kyllä se ydin perhe on paras pehre,ei siitä pääse mihinkään, monet ei vaan sitä myönnä koska häpeevät että ovat hylänneet lapsensa.
        Onhan se hyvä että jotkut itsensä vuoksi kehuvat että olen nyt onnellinen ja entiset oli pstä, muta sillä vaan koitetaan parantaa maa itsetuntoa.

        Mutta nimenomaan tässä asiassa juuri sinä olet oikeasti sairas ! Mutta sairasta sinä vaan sinusta huolimatta aurinko nousee joka aamu samalla tavalla eikä vaikuta kenenkään muun arkeen !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe