Eli siis mulla ei oo alkanu vielä menkat tässä kuukaudessa ja ne ei sais tulla ens viikolla koska mulla on semmosia menoja ettei ne vaan saa tulla joten oisko teillä jotain millä vois kotikonstein nopeuttaa menkkoja ja en sit käytä mitään pillereitä kiitos jos autatte!tää on tärkeätä!
Auttakaa tässä asiassa!
Menkkojaodottava
1
96
Vastaukset
- Oulm
Moi ,eikö apteekista saa pillreitä et voi menkat siirtää.Toiseksi voit antaa pimpppaa ja antaa laskea spermat sisään niin loppuu kyllä menkat .uuh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849