Miksi tytöt eivät pissaa seisten?
Tytöt pissalla
18
2535
Vastaukset
- ffghhhjj
Koska tyttöillä pissaaminen sujuu helpommin istualleen.
- Väsyttää
Vaikee tähätä
- tetete
Sehän ei tunnetusti miehiä estä kusemasta pitkin esim yleisten vessojen lattioita. Kusta lentää joka paikkaan
- hrydtbf
Naisten vessat ovat yleensä 10 kertaa törkyisempiä. Monet ei halua istua vaan kannattelee itseään ja kusta menee lattialle. Lisäksi paperia heitetään maahan ja niitä siteitä jätetään vessanpönttöjä tukkimaan
- 244544
Mää pissaan seisten!
Miten niin eivät... päikkäri-ikäisenä musta oli kiva pissata seisaaltaan suihkuun ja mä teen sitä usein vieläkin...
- pissimimmi
henriikka.hopo kirjoitti:
Sama täällä.
Ja täällä. Olen 17v.
- tyttövaa
Niin mäkin. Oikein joskus pidättelen suihkua varten et on sit kovahätä suihkus. Saunaankin on kiva mennä aina kauhees pisshädäs jos yksin on,mutta sitkun oon äipän ja pikkusikson kans ni sit ei oikei voi hirveesi tota tehä.
- kivaolisi
pissimimmi kirjoitti:
Ja täällä. Olen 17v.
Sitten sinua vois vaikka tavata?
- DDDDDXD
Aina kun mulle tulee pissahätä, niin soitan 112! Se auttaa!
- XDDD
"hätekeskus mikäs on hätänä?
"Hirveä pissahätä!
" No voi hyvänen aika mene vessaan!
Ok mä meen. Auttoi ja helpotti kun päästin litran pissaa!
- ihu
Muuten pissat mennee lattialle
- tohtori.kusi
Pissa ei muodostu kiinteistä kappaleista, ainakaan jos se on tarpeeksi laihaa. mikäli se alkaa tulla palasina ulos virtateistä, voidaan puhua pissoista. Se voi merkitä että kuseksialla on pahoja virtsakiviä ja kenties kihti. Toki palasina tuleva pissa on helpompi siivota lattialta, vaikka kihvelillä ja harjalla
- Herkkäpippeli
Koska tytöillä on emätin
- tftfkufkuy
Koska sinä et jaksaisi kuitenkaan siivota jälkiä
- Anonyymi
Tytöille pissa valuu alas reisiä putkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018