Hei!
Olen kiinnostunut kustannustoiminnasta ja tehnyt alkuvaiheessa olevia suunnitelmia mahdollisen oman yrityksen perustamiseksi ja yrittänyt tutustua alaan laajemmin.
Jostain olisi lähdettävä liikkeelle, siksi olen ajatellut tehdä muutamia testejä. Tähän pyytäisinkin teidän apua. Jos sinulle on kertynyt tekstejä tiedostoihin, voisitko lähettää tekstinäytteen minulle? Näytteet saisivat olla lyhyitä, max. noin 20 sivua. Olen kiinnostunut romaaneista, novelleista ja tietokirjallisuudesta. Runoista en.
Olen kiinnostunut tietämään minkälaisia tekstejä ihmiset lähettävät ja kuinka paljon tekstejä näinkin pienimuotoisella pyynnöllä tulisi.
Kiitos siis jo etukäteen!
Tekstit osoitteeseen: [email protected]
Hoi kirjailijanalut!
Katariinakk
7
130
Vastaukset
- ap___
Se oli lyhyt testi. Jouduin poistamaan tilin. Eihän sen käytöstä mitään tullut, kiitos vain! :)
- uuutelias
Mitä tapahtui?
- FallVatt
Eikö hotmailia saa käyttää tienaamismielessä?
- aloittelevakirjailija
Tietysti saa.
- FallVatt
Mikä sitten lienee ollut ongelma kustannustoiminnalle?
- Nukketeatteria
Tämä varmaan kertoo aika paljon kustantajista.
- nominävain
Olisiko kuitenkin kyse vain siitä, ettet keksi itse aiheita teksteihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531783Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111164Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981054- 259992
- 146903
- 56874
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9777Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769- 46755