Jurrissa pursiseuralta jahdille, jos jahti redillä lahdella?
Ilmeiseti jos sähkömoottorilla ajaa, niin pikavoitto voi tulla?
Saako jollalla meloa
11
123
Vastaukset 11
- Kjgkuglj
jahtimakkaralla vai sipuliteemakkarallä, tiäksää
- hengitä_nenästä
Uida saa, ainakin toistaiseksi. vedät jollaa perässäsi pitämällä vetonarua hampaissasi.
- Jurpo
Saako melalla jollitella?
- 6feetunder
Ei saa, jos paatti ei täytä jahdin kriteereitä!
- huikeeeta
Kehtaisitko edes meloa jollalla?
kuski ja kunnon tenderin se olla pitää, muuten oot luuseri ja köyhä!
tosin eipä taida suomessa edes olla yhtään paikkaa missä tätä voisi harrastaa, mutt jos oikeen ulkomailla- CaptainMorganhik
Ette halua tietää, mitä kaikkea on tullut hönössä duunattua!
Siinä ja siinä, soutuveneellä saa soutaa humalassa, kunhan ei häiritse muita. Muiden parkkeerattujen veneiden seassa soutelu menee ehkä kummin päin vain. Moottorikäyttöisellä ajoneuvolla ei saa ajaa kännissä edes omalla yksityisellä lammella.
- Zipilänpoika
Olen kuullut, että hallitus tulee pakkolailla vapauttamaan kaiken kännäämisen ja siihen kuuluvan tonttuilun!
- Morgani
Tonttuilu on Suomen ehtymätön luonnonvara.
Hätäraketit pitää uusia 3v välein ja polttopullo leimata joka vuosi.
Montako rakettia olette nähneet taivaalla, ja jos vene palaa, soon sytytetty. - SirBBB
Melaa saa heilutella hönössä vain kirkkoveneessä kun tavoitteena on kerätä herneitä purkkiin.
- LÖKLKOKPOKOPKPOK
Kyllä jollalla melominen on hankalaa ...melalla jonkun verran helpompaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577