Onko järkeä pitää umpinaisia kenkiä ilman sukkia? Jos on kengät niin pitäisi olla sukat vaikka olisikin helle. Eri asia crocsit ja sandaalit. Enemmänhän jalat hikoaa kengissä jos ei ole sukkia?
Kengissä ilman sukkia?
15
2409
Vastaukset
- freeballerboy
Mä pidän kesällä tennareita tai skeittikenkiä ilman sukkia. Kans syksyllä/keväällä jos on lämmintä mut tietenkään talvella ei kyl pysty.
- skaterdude
Kesällä ehdottomasti tennarit ilman sukkia. Tavote ois et vasta lokakuussa seuraavan kerran sukat :)
- sukatkesälläkin
Jalat hikisiin, haiseviin ja likaantuneisiin kenkiin. Ei ikinä! Haluan sukat, kengätkin säilyvät raikkaampina.
- skaterdude
Nyt on jo sen verran lämmin et käytän tennareita ilman sukkia.
- arvoitus
Kummat peset mieluummin, sukat vai kengät? Siinäpä pulma.
- skaterdude
No minä en pese ikinä mitään. Äiti joskus.
- Oolofi-83
Sama juttu mulla. En pese ikinä mitään. Äiti ja pyykkikone hoitavat homman. :)
- Anonyymi
Eilen ja tänään käytin tennareita ilman sukkia. Sen verran lämmin jo ulkona.
- Anonyymi
Kohta sopivan lämmin että voi käyttää sukkia ilma tennareita 😊
- Anonyymi
Tämä etenkin nuoremmille naisen aluille tiedoksi.
Kun kylmällä ilmalla ei käytä sukkia kengissä niin keski-iän jälkeen alkavat selkävaivat.
Jos ette usko niin kyselkää tutuiltanne jo iäkkäämmiltä naisilta. He osaavat kyllä kertoa jos eivät ole myöskään sukkia nuorempana käyttäneet. - Anonyymi
Jos niillä tuilla ostaa kuukausittain uudet sandaalit.
- Anonyymi
Onko järkeä pitää umpinaisia kenkiä helteellä?
Tietysti jos on susirumat jalat niin sitten... mutta muuten varvassandaalit. - Anonyymi
Viime aikoina oon usein käyttäny tennareita ilman sukkia. Tosin uusia tennareita kannattaa ensin käyttää muutama kerta sukkien kanssa ennen kuin alkaa pitää niitä ilman sukkia.
- Anonyymi
Vaikka kohta on syyskuu niin sen verran lämmintä ennustettu että ainakin alkusyksystä aika paljon tulee käytettyä tennareita ilman sukkia, kuten lähes koko kesä on ollu.
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että tosi harvat näin tekee? Tietysti yksilöllistä ja tottumis kysymys. Mä tykkään että on kesällä jalat paljaina tennareissa mutta silti kaikki muut pitää aina sukkia kesälläkin jos kenkinä on lenkkarit tai tennarit. Tietysti itekkin talvella käytän kengissä sukkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585493Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334769Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483909KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1893467Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142586Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222335Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182298Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542101- 1282059
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241529