Nyt olis pikku pulma

PoikaMiesUros

Elikkäs tilanne on tämä: olen ihastunut kahteen luokkalaiseeni tyttöön joten mitä minun pitäisi tehdä kun kummatkin ovat todella mukavian ja nättejä.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katot vaa että kumpi ajan kulues tuntuu paremmalta. Ei siihe oikee muuta tapaa oo :/

• dsfsdfdsfds

Vonkaa molemmilta. Jos kumpikaan ei lämpene, niin ihastu sitten kahteen seuraavaan luokkalaiseesi. Toista tämä kunnes saat tyttöystävän. Jos oman luokan tytöt loppuu kesken, niin sitten siirry ihastumaan rinnakkaisluokkalaisiin. Jätä opettaja suosiolla väliin.

• PoikaMiesUros

Miten kannattaa lähestyä ku en oo oikee ikinä seurustellu ja mä en oo oikeen se luokan tyyppi joka hegailee joka päivä kaupungilla.

• Toimiiaina
        PoikaMiesUros kirjoitti:

Miten kannattaa lähestyä ku en oo oikee ikinä seurustellu ja mä en oo oikeen se luokan tyyppi joka hegailee joka päivä kaupungilla.

Sitte kun ootte hiekkalaatikolla samaan aikaan, niin tee sille hieno hiekkalinna.

• likka.pohojanmaalta

Kutsu asiaa ongelmaksi sitten, kun olet ihastunut neljään..
      Nimimerkillä kokemusta on..

• PoikaMiesUros

Ongelma se on pieninkin ongelma

• Pläjh

No okei, paljos ikää ensinnäkin? Erilaiset keinot eri ikäsille katsos.

• jkjlkj

Kutsu asiaa ongelmaksi sitten, kun olet rakastunut kuuteen ja lisäksi ihastunut kahdeksaan. Ehkä yhdeksään, en oo ihan varma.

• PoikaMiesUros

Ikää olis vähän pääl 15

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3451
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2816
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2630
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2321
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1704
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1174
    Aihe