Miten juoda jäämättä kiinni?

asdfghytrew

Olen 15v tyttö. Mitä sanon vanhemmilleni, minne olen muka menossa. "menen kaverin luo yöksi" ei todellakaan toimi, vaikka menisin mummolle niin porukat soittaa sinne minne olen menossa, varmiistaakseen. Jäin kiinni kesän alussa kahdesti juomisesta , joten eivät pahemmin luota. En voi myöskään sanoa suoraan että olen juomaan menossa, vanhemmat eivät kumpikaan juo joten se on ehdoton ei.
Jos haluat tulla kertomaan miten typerää alaikäisenä juominen on, niin voit poistua. tiedän että pitäis oottaa mutta. Auttakaa! Voisin toki mennä vaan illaks sinne, etten paljoa ottais , mutta tulis varmaan aika paska fiilis lähtee kesken.
Voitte antaa myös muutenkin neuvoja, montako kannattaa ottaa säästyäkseen liialta sekoilulta. Kaks viikkoa aikaa suunnitella kaikki valmiiks, eikä juominen ole siis todellakaan tapana mulla, tulin siis pyytämään nyt neuvoja, en mitään saarnaa.

10

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popopopo

      tai sitten juot kotona. ja jos juot sen takia että haluat näyttää siistiltä muiden edessä niin olet suht säälittävä.

    • eteijumaoikeesti

      Hehehe näitä vitun siideripissiksii alkaa käydä sääliksi varmaan sammut kasi päkist karjalaa et onnee, tahraavat nuorten alkoholin käytön alkoholi myrkytyksillää siideristä et ei juma olkaa kokonaan juomatta jos ette pysty juomaan vähintää 8kaljaa vetämättä perseitä nii luopukaa koko juomisesta nii säästyy tilastot turhilta alkoholimyrkytyksiltä.Nii ja tommone salaa juominen et vitsi ollaa koleita ja tietääks et porukat et oon humalas on aika lapsellista 15v tyypiltä.Itse olen 16v ja olen sopinut vanhempieni kanssa alkoholin käytöstä et perseitä ei vedetä mut muuten alkoholin käyttö on jees kohtuudella.

    • Piripää13579

      Piriä vaa nii ei jää kiinni

    • awth

      Tätä varmaan miettii moni teini joka on tullut siihen tilanteeseen että kaverit juo eikä halua jäädä yksin....

    • Jurpo22

      Vedä päiväkännit. Ne on parhaita. Varsinki, jos et mee kouluun ja teet sen keskellä viikkoa. Toimii!

      • "varsinkin jos eet mee kouluun"


    • olennero

      Tuu tänne vetään kännit.

    • vilhopoika9v

      ite vedän aina lasolii perseen kautta niin en jääkii . mut joskus se pullo jää perseeseen jumii

    • siistiäh

      Vitun pelle.

    • KärsivällisyysKannattaa

      Kannattaa vaan kuule odottaa sitä, että täyttää 18 eikä omat porukat voi sen jälkeen enää määräillä mitenkään. Itellä oli TÄYSIN sama tilanne tossa iässä, oon nyt tosiaan 19 ja muistan vielä niin elävästi elokuun 2013, kun olin yhissä bileissä ja kuumottelin niin helvetisti sitä että huomaako porukat kun tuun kotiin kännissä ja kaljanhajusena. Olin sillon 16 ja koska käytännössä koko suku on absolutisteja niin olisin saanu kuulla monta kertaa siitä myöhemminkin. Kannattaa myös henkisesti varautua siihen, että jos sun porukat ei juo tai suhtautuu hyvin kielteisesti juomiseen, niin melko varmasti ne tulee joko itkemään tai suuttumaan sulle sinä päivänä kun täytät 18 ja oot lähössä baariin. Itellä ainakin ekan baarireissun jälkeen oli tosi mehevä riita porukoiden kanssa mutta nyt kun en asu enää kotona ja oon pistänyt välit poikki koko sukuun ja omaan perheeseen niin eipä oo enää tullut valittamista siitä, että käy viikonloppusin baarissa.

      Että juu, kyllä sää sen 3 vuotta kestät, se on lyhyt aika se. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe