Linkkiä en jaksa kaivaa. Mutta ilmoitus löytyy kyllä Norskin sivuilta.
Norjalainen hakee kesähessuja
20
159
Vastaukset
- Xxxxxxx2
Onko kukaan laittanut hakemusta?
- daisy90
Laitoin hakemuksen 18.12, ei oo kuulunu mitään. Sain automaattiviestin, jossa lukee että potentiaalisiiin hakijoihin otetaan yhteyttä haastattelun merkeissä. Kun kirjaudun sisään, hakemuksen kohdalla lukee Ongoing process
- Xxxxxx2
Onko kukaan vastannut nettitesteihin? Itsellä jäi aika huono fiilis varsinkin viimeisestä tehtävästä :/
- Daisy90
Teen ne nettitestit vasta viikon päästä ku oon nyt ulkomailla eikä käytössä ole muuta kuin iPadi.. Vai voisikohan sillä tehä? Finskin tehtäviä ei ainakaan voinut tehdä tabletilla.
- Norskille
Mä laitoin hakemuksen tänään ja pari tuntia myöhemmin tuli tehtävät. Sain just ne tehtyä ja aika vaikeita oli....
- Lentomummo
Laitoin hakemuksen jotain viikko sitten. En saanut mitään tehtäviä, mutta vasta tänään tuli hylsy, jossa sanottiin, että ne " priorisoi" muita hakijoita! Ja haku on vieläkin käynnissä. Aika inhottava sanavalinta.
No ei se mua niin hetkauta, kun vakipaikka toisessa yhtiössä. Halusin vain kokeilla pääsisinkö.- Petteriiiih
Onko muut saanu hylsyjä jo?
- Xxxxxx2
Tänään tuli hylsy ja sitä vähän odotin, meni viimeinen tehtävä huonosti eli nettitestit tein noin viikko sitten.
- Emoo
Mulla tuli tänään kanssa suora hylsy ilman mitään testejä. Oon lentänyt toisella yhtiöllä aiemmin, asunut ruotsissa ja englanninkielisessä maassa pitkään ja ollut ennen lentämistä palvelualalla. Ajattelin että ehkä he suosivat hakijoita joilla ei oo lentokokemusta sitten?
- KallisMummeli
Emoo kirjoitti:
Mulla tuli tänään kanssa suora hylsy ilman mitään testejä. Oon lentänyt toisella yhtiöllä aiemmin, asunut ruotsissa ja englanninkielisessä maassa pitkään ja ollut ennen lentämistä palvelualalla. Ajattelin että ehkä he suosivat hakijoita joilla ei oo lentokokemusta sitten?
Joo sama täällä, että asunut englannin ja ruotsinkielisissä maissa, joten nuo kielet erinomaiset plus pari muuta kieltä kohtuullisesti ja myös pohjakoulutukseni soveltuu erinomaisesti. Ottaa pattiin vaan, ettei tosiaan edes testiä anneta tehdä, kun niissä yleensä hyvin pärjään.
Finskillä pääsin nyt sentään tekee tehtäviä, koska ne tuli kaikille. Ja terveyskysely tuli myös. Mutta kohta kun ne huomaa, kuinka paljon ikää ja kokemusta mulla on ni voi tulla taas hylsy.
Toivottavasti nyt sattuisin olemaan se yksittäismummeli, joka sinne otetaan;D.
- perheellinen0
Minkälainen on Norskin palkkaus? Montako vapaapäivää kuussa?
- jopottilainen
Mä laitoin eilen hakemuksen Norskille ja alkuillasta tuli s-posti linkkeineen. Kohtalaisen vaativa se englannin kielen osio, ainakin omasta mielestäni. Muut testiosiot ihan 'normitasoa'. Tein niitä vaihtelevasti suomeksi ja ruotsiksi. Saapa nähdä, saapa nähdä.
- kurssi1
Onko kukaan kuullut milloin Norwegianin kurssi olisi Helsingissä?
- Norskillehakenut
Onko tullu kutsuja haastatteluun?
- kurssi1
haastattelut on ens viikolla Vantaalla ja kutsut tulleet jo niille, kenet he sinne haluavat.
- Norskilleko
Haku on edelleen auki!
- Liuhih
Norskikin voisi vähän tarkentaa mitä hakevat, kun nytkin jo hylsyjä jakelevat ja silti haku auki!
Ikärasismia vai mitä siellä harrastetaan? - Hmmoutoa
Mistä tieto että haastattelut on jo ensi viikolla? Aika kumma että haku vielä auki jos näin oikeasti on. Mulla lukee vieläkin hakemuksen kohdalla ongoing process ja tehtävistä ei ole tullut mitään scoreja vielä. Tein tehtävät jo 30.12.
- outoatodella
Mulla on kanssa pari kamua saanut jo kutsut. Haastattelut on Ma ja Ti. Ihmettelen itsekin miten haku on vielä auki.
- yolandaa
Millä kielellä haastattelu on? Ruotsia varmasti ainakin testaavat. Mutta onko sitten suomeksi vai englanniksi pääosin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808