Norjalainen hakee kesähessuja

Hepsistäjuu

Linkkiä en jaksa kaivaa. Mutta ilmoitus löytyy kyllä Norskin sivuilta.

20

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxxxxx2

      Onko kukaan laittanut hakemusta?

      • daisy90

        Laitoin hakemuksen 18.12, ei oo kuulunu mitään. Sain automaattiviestin, jossa lukee että potentiaalisiiin hakijoihin otetaan yhteyttä haastattelun merkeissä. Kun kirjaudun sisään, hakemuksen kohdalla lukee Ongoing process


    • Xxxxxx2

      Onko kukaan vastannut nettitesteihin? Itsellä jäi aika huono fiilis varsinkin viimeisestä tehtävästä :/

      • Daisy90

        Teen ne nettitestit vasta viikon päästä ku oon nyt ulkomailla eikä käytössä ole muuta kuin iPadi.. Vai voisikohan sillä tehä? Finskin tehtäviä ei ainakaan voinut tehdä tabletilla.


    • Norskille

      Mä laitoin hakemuksen tänään ja pari tuntia myöhemmin tuli tehtävät. Sain just ne tehtyä ja aika vaikeita oli....

    • Lentomummo

      Laitoin hakemuksen jotain viikko sitten. En saanut mitään tehtäviä, mutta vasta tänään tuli hylsy, jossa sanottiin, että ne " priorisoi" muita hakijoita! Ja haku on vieläkin käynnissä. Aika inhottava sanavalinta.
      No ei se mua niin hetkauta, kun vakipaikka toisessa yhtiössä. Halusin vain kokeilla pääsisinkö.

      • Petteriiiih

        Onko muut saanu hylsyjä jo?


      • Xxxxxx2

        Tänään tuli hylsy ja sitä vähän odotin, meni viimeinen tehtävä huonosti eli nettitestit tein noin viikko sitten.


      • Emoo

        Mulla tuli tänään kanssa suora hylsy ilman mitään testejä. Oon lentänyt toisella yhtiöllä aiemmin, asunut ruotsissa ja englanninkielisessä maassa pitkään ja ollut ennen lentämistä palvelualalla. Ajattelin että ehkä he suosivat hakijoita joilla ei oo lentokokemusta sitten?


      • KallisMummeli
        Emoo kirjoitti:

        Mulla tuli tänään kanssa suora hylsy ilman mitään testejä. Oon lentänyt toisella yhtiöllä aiemmin, asunut ruotsissa ja englanninkielisessä maassa pitkään ja ollut ennen lentämistä palvelualalla. Ajattelin että ehkä he suosivat hakijoita joilla ei oo lentokokemusta sitten?

        Joo sama täällä, että asunut englannin ja ruotsinkielisissä maissa, joten nuo kielet erinomaiset plus pari muuta kieltä kohtuullisesti ja myös pohjakoulutukseni soveltuu erinomaisesti. Ottaa pattiin vaan, ettei tosiaan edes testiä anneta tehdä, kun niissä yleensä hyvin pärjään.
        Finskillä pääsin nyt sentään tekee tehtäviä, koska ne tuli kaikille. Ja terveyskysely tuli myös. Mutta kohta kun ne huomaa, kuinka paljon ikää ja kokemusta mulla on ni voi tulla taas hylsy.
        Toivottavasti nyt sattuisin olemaan se yksittäismummeli, joka sinne otetaan;D.


    • perheellinen0

      Minkälainen on Norskin palkkaus? Montako vapaapäivää kuussa?

    • jopottilainen

      Mä laitoin eilen hakemuksen Norskille ja alkuillasta tuli s-posti linkkeineen. Kohtalaisen vaativa se englannin kielen osio, ainakin omasta mielestäni. Muut testiosiot ihan 'normitasoa'. Tein niitä vaihtelevasti suomeksi ja ruotsiksi. Saapa nähdä, saapa nähdä.

    • kurssi1

      Onko kukaan kuullut milloin Norwegianin kurssi olisi Helsingissä?

    • Norskillehakenut

      Onko tullu kutsuja haastatteluun?

    • kurssi1

      haastattelut on ens viikolla Vantaalla ja kutsut tulleet jo niille, kenet he sinne haluavat.

    • Norskilleko

      Haku on edelleen auki!

    • Liuhih

      Norskikin voisi vähän tarkentaa mitä hakevat, kun nytkin jo hylsyjä jakelevat ja silti haku auki!
      Ikärasismia vai mitä siellä harrastetaan?

    • Hmmoutoa

      Mistä tieto että haastattelut on jo ensi viikolla? Aika kumma että haku vielä auki jos näin oikeasti on. Mulla lukee vieläkin hakemuksen kohdalla ongoing process ja tehtävistä ei ole tullut mitään scoreja vielä. Tein tehtävät jo 30.12.

      • outoatodella

        Mulla on kanssa pari kamua saanut jo kutsut. Haastattelut on Ma ja Ti. Ihmettelen itsekin miten haku on vielä auki.


    • yolandaa

      Millä kielellä haastattelu on? Ruotsia varmasti ainakin testaavat. Mutta onko sitten suomeksi vai englanniksi pääosin...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe