Busseja Heinämaantiellä!!!

jarkytys

Joko ne tulee etuajassa?
Ensi vuoden puolella kyllä lehdessä luki.
Taisivat juksata....höh

22

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä.hälytys

      Eivät ole vielä tulleet.

      • Meoltiin

        Me Heinämaan martat pysättiin pissalle siinä lähellä vokkia. Oltiin tänään linja autolla reissussa ja käytiin Ikeassa ja mekamyynnissä joulu ostoksilla.


      • pelotti

        Kyllä siellä oli täysi valaistus päällä, kävin mopolla katsomassa.


      • Älä.puhu.paskaa
        Meoltiin kirjoitti:

        Me Heinämaan martat pysättiin pissalle siinä lähellä vokkia. Oltiin tänään linja autolla reissussa ja käytiin Ikeassa ja mekamyynnissä joulu ostoksilla.

        Meoltiin. Puhut niin paskaa, ettei tosikaan. Lopeta tommonen jauhaminen.


      • töissäkäyvä
        pelotti kirjoitti:

        Kyllä siellä oli täysi valaistus päällä, kävin mopolla katsomassa.

        Onhan siellä valot päällä kun niille tehdään omat vessat,eihän niille eläimille kelpaa suomalaisten vessat,pyllistelijöiden omat pyllistys paska paikat.


    • Orimattila_rules

      Voi vittu, mikä paskahousu olet, VELLIHOUSU!!!!! Älä pelottele paikallisia asukkaita!!!

    • aööakkka

      Ei niitä tarvita pelotella. Ne pelkää jo: nuoret miehet vapisee ja ottavat jo rohkaisuryyppyjä jotta kestävät järkytyksen

      • aööukkko

        Juu ja kaksi mopoautoa on lähteny käsistä kun ovat käyneet vokkia pelkäämässä ja kuinka monta mopo poikaa on jo pissinyt housuihinsa pelosta.


    • vaikka.kävellen

      Kun bussit tulevat, kannattaa katsoa firma tarkkaan ja pistää se boikottiin. En ikinä kulje sen yhtiön bussilla, joka elintasopakolaiset tänne tuo!

      • piujo

        Et kulje bussilla kun äiti ei anna bussi rahaa. ...boikottiin


      • bussiboikotti

        Juuri näin teemme!


      • pettynyt.olamies

        Firma on jo tiedossa. Ja voin kertoa, etten enää aja bussilla edes Lahteen. Never!!!!!!


      • Lahen_kolli

        Milläs juntit meinas sen jälkeen päästä isolle kylälle? Rahaa ei varmaan ole omaan ajokkiin, koska ne rahat on ryypätty.

        Hassuja rasisteja :D


      • typeräkolli
        Lahen_kolli kirjoitti:

        Milläs juntit meinas sen jälkeen päästä isolle kylälle? Rahaa ei varmaan ole omaan ajokkiin, koska ne rahat on ryypätty.

        Hassuja rasisteja :D

        Olet typerys!


    • epätasa-arvoista

      Oispa suomalaisille köyhillekin yhtä mukavat ja lokoisat olot, kuin maahan tuleville vauraille pakolaisille. Otetaan suomen köyhiltä pois vaikka kädestä väkisin repien ja annetaan se ulkomaalaisille. Ei oo ihme jos saa veren kiehumaan kantaväestöllä.

      Pitäisikö ensin tarkistaa ne mamujen tilit ja syököön ensin omat rahansa loppuun, ei suomalainenkaan saa sossusta rahaa jos tilillä on saldoa.

      • Hellu.on.kana

        Ja mitähän sinulta köyhältä on nyt otettu pois? Saat palkkasi tai eläkkeesi ihan kuten ennenkin.


      • remmikalu

        siä et mistää mittöö tiedä!!!


      • epätasa-arvoista
        Hellu.on.kana kirjoitti:

        Ja mitähän sinulta köyhältä on nyt otettu pois? Saat palkkasi tai eläkkeesi ihan kuten ennenkin.

        Ei koske minua, mutta montaa köyhää kyllä koskee. Sure sinä Irakilaisia minä suren enemmin kotimaani köyhiä kansalaisia.


      • epätasa-arvoista
        remmikalu kirjoitti:

        siä et mistää mittöö tiedä!!!

        Tiedän liikaakin. Sehän se juuri vituttaakin. Tyhmät ei osaa mitään murehtia.


    • aleksinpuiston-asukas

      Luojan kiitos siitä, ettei ole näkynyt busseja. Toivottavasti ei tulekkaan ja vokkia ei ees avata.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe