Joko ne tulee etuajassa?
Ensi vuoden puolella kyllä lehdessä luki.
Taisivat juksata....höh
Busseja Heinämaantiellä!!!
22
156
Vastaukset
- väärä.hälytys
Eivät ole vielä tulleet.
- Meoltiin
Me Heinämaan martat pysättiin pissalle siinä lähellä vokkia. Oltiin tänään linja autolla reissussa ja käytiin Ikeassa ja mekamyynnissä joulu ostoksilla.
- pelotti
Kyllä siellä oli täysi valaistus päällä, kävin mopolla katsomassa.
- Älä.puhu.paskaa
Meoltiin kirjoitti:
Me Heinämaan martat pysättiin pissalle siinä lähellä vokkia. Oltiin tänään linja autolla reissussa ja käytiin Ikeassa ja mekamyynnissä joulu ostoksilla.
Meoltiin. Puhut niin paskaa, ettei tosikaan. Lopeta tommonen jauhaminen.
- töissäkäyvä
pelotti kirjoitti:
Kyllä siellä oli täysi valaistus päällä, kävin mopolla katsomassa.
Onhan siellä valot päällä kun niille tehdään omat vessat,eihän niille eläimille kelpaa suomalaisten vessat,pyllistelijöiden omat pyllistys paska paikat.
- Orimattila_rules
Voi vittu, mikä paskahousu olet, VELLIHOUSU!!!!! Älä pelottele paikallisia asukkaita!!!
- aööakkka
Ei niitä tarvita pelotella. Ne pelkää jo: nuoret miehet vapisee ja ottavat jo rohkaisuryyppyjä jotta kestävät järkytyksen
- aööukkko
Juu ja kaksi mopoautoa on lähteny käsistä kun ovat käyneet vokkia pelkäämässä ja kuinka monta mopo poikaa on jo pissinyt housuihinsa pelosta.
- vaikka.kävellen
Kun bussit tulevat, kannattaa katsoa firma tarkkaan ja pistää se boikottiin. En ikinä kulje sen yhtiön bussilla, joka elintasopakolaiset tänne tuo!
- piujo
Et kulje bussilla kun äiti ei anna bussi rahaa. ...boikottiin
- bussiboikotti
Juuri näin teemme!
- pettynyt.olamies
Firma on jo tiedossa. Ja voin kertoa, etten enää aja bussilla edes Lahteen. Never!!!!!!
- Lahen_kolli
Milläs juntit meinas sen jälkeen päästä isolle kylälle? Rahaa ei varmaan ole omaan ajokkiin, koska ne rahat on ryypätty.
Hassuja rasisteja :D - typeräkolli
Lahen_kolli kirjoitti:
Milläs juntit meinas sen jälkeen päästä isolle kylälle? Rahaa ei varmaan ole omaan ajokkiin, koska ne rahat on ryypätty.
Hassuja rasisteja :DOlet typerys!
- epätasa-arvoista
Oispa suomalaisille köyhillekin yhtä mukavat ja lokoisat olot, kuin maahan tuleville vauraille pakolaisille. Otetaan suomen köyhiltä pois vaikka kädestä väkisin repien ja annetaan se ulkomaalaisille. Ei oo ihme jos saa veren kiehumaan kantaväestöllä.
Pitäisikö ensin tarkistaa ne mamujen tilit ja syököön ensin omat rahansa loppuun, ei suomalainenkaan saa sossusta rahaa jos tilillä on saldoa.- Hellu.on.kana
Ja mitähän sinulta köyhältä on nyt otettu pois? Saat palkkasi tai eläkkeesi ihan kuten ennenkin.
- remmikalu
siä et mistää mittöö tiedä!!!
- epätasa-arvoista
Hellu.on.kana kirjoitti:
Ja mitähän sinulta köyhältä on nyt otettu pois? Saat palkkasi tai eläkkeesi ihan kuten ennenkin.
Ei koske minua, mutta montaa köyhää kyllä koskee. Sure sinä Irakilaisia minä suren enemmin kotimaani köyhiä kansalaisia.
- epätasa-arvoista
remmikalu kirjoitti:
siä et mistää mittöö tiedä!!!
Tiedän liikaakin. Sehän se juuri vituttaakin. Tyhmät ei osaa mitään murehtia.
- aleksinpuiston-asukas
Luojan kiitos siitä, ettei ole näkynyt busseja. Toivottavasti ei tulekkaan ja vokkia ei ees avata.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1442800SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3231873Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131599En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351478Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411277- 501016
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais276999Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33994It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9906Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38895