Katolla Kunnolla Kovaa

kinkytyty

Olin käynyt kaksi kertaa tämän miehen kanssa entuudestaan treffeillä. Hän ei ollut oikein minun tyyppiäni ja olin tehnyt sen hänellekin selväksi.... Mutta silti juttumme ynnä muut sopivat hyvin yhteen, joten tavallaan pysyimme kaveri linjalla. Vähän niinkuin sovimme niin silloin toisilla treffeillä... Sitten tämä mies soitti ja pyysi nähdä minut vaikka drinkkien äärellä. Tämä kuulosti hyvältä koska rankan päivän jälkeen uuden ystävän seura tekee aina hyvää...
Olin pukeutunut parhaimpiini, koska tykkäsin valmistautua ja koristaa itseäni. Nousin linja-auton kyytiin ja siellä kävelin takaosaan asti... Moni mies käänsi päätään minun suuntaan kun ohitin heidät. Minulla oli korkeat korot ja punainen kirkas mekko, jonka helmat näkyivät mustan takin alta. Hymyilin miehille. Heidän huomio nostatti itsetuntoani...
Saavuin Helsinkiin ja kävelin sovitun baarin eteen. Mies oli ulkona tupakalla ja halasimme ja menimme sisään. Ilta eteni todella nopeasti. Hän pari kertaa hiveli reittäni ja kerran tanssiessamme hän puristi takapuoltani, mutta ajattelin että ne teot johtuivat juomien määrästä enkä antanut niiden häiritä. Minä aloin olla jo hyvässä kotiinmeno kunnossa kun hän ei ollut vielä juonut paljoa mitään.... Hän pyysi vielä tanssimaan.... Tanssittiin ja hän painoi minut todella kiinni itseensä ja tunsin kuinka jokin painoi minun alavatsaani vasten... Työnnyin vähän kauemmas ja veti minut takaisin... Hän tuijotti minua tummilla kauniilla silmillä ja pyöritti minua hitaasti musiikin tahdissa. Sitten hän kuiskasi hiljaa että hän tietää erään todella kauniin paikan näin auringonlaskun aikaan ja tahtoisi näyttää sen minulle. Innostuin ja sanoin että kyllä tämä käy....
Menimme sisään korkeaan rakennukseen ja hissillä ylimpään kerrokseen... Sieltä hän vei minut katolle. Ulos. Hän oli ollut oikeassa. Näkymät oli henkeäsalpaavat. Aurinko oli juuri laskemassa ja koko maisema oli punaisen eri väreissä. Hymyilin hänelle ja kehuin paikan valintaa.... Sitten hän aivan yhtäkkiä painoi huulensa minun huuliin... Automaattisesti vastasin hieman... Hän työnsi salaman nopeasti kätensä hameeni alle ja repi sukkahousuni... Työnsin hänet pois ja kiljuin ettei tuo käy. En tahdo mitään sellaista... Hän nauraen sanoi että aijaa vielä leikimme tuota leikkiä... Suutuin ja lähdin kävelemään ovelle mistä pääsisi takaisin sisään... Hän tuli perääni ja työnsi minut maahan.... Vaikersin ja kiljuin... Hän repi mekkoni auki ja piti minua maassa samaa aikaa... Rimpuilin mutta hän oli kunnon lihaksikas mies ja minä olin alle 55kg tyttönen eli ei minulla ollut toivoakaan....
Seuraavaksi hän otti minun hiuksista ja talutti reunalle semmoista metalliaitaa vasten... Hän suuteli kaulaani ja hieroi minun tussuani... Nyyhkytin ja pyysin häntä lopettamaan... Hän sanoi että pitäähän leikin joskus loppua. Yritin kertoa ettei tämä ollut leikkiä ja etten tahtonut oikeasti mitään. Hän tukki suuni isolla kädellään ja huomasi että tussuni oli automaattisesti kostunut ja hymyili.... Hän työnsi koko suuren kyrpänsä vahvalla työnnöllä sisääni, kiljuin...
Hän alkoi työntämään sitä hitaasti edestakaisin... Ja hän otti käden pois suuni edestä ja vei sen hiuksiini... Hän tukisti minua kunnolla ja kuiskasi että nyt olen kiltti tyttö ja aivan nätisti ettei vaan satu mitään... Minä nyökkäsin... Hän alkoi panemaan minua todella lujaa ja minä aloin voihkimaan.... Hän naurahti ja sanoi että minähän nautin... En väittänyt vastaan... Joka työnnöllä tunsin kuinka pieni vittuni avautui enemmän ja enemmän... Minä en ollut montaa miestä pannut vielä, joten hänen kyrpänsä teki välillä ihan kipeää kun se upposi pakosti syvälle....
Hän alkoi itsekin rentoutumaan, koska huomasi etten jaksa enää pistää vastaan... Hän löi minua täysiä perseelle ja otti sen jälkeen lantiostani kiinni... Hän rupesi panemaan niin kovaa että pelkäsin metalliaidan rikkoutuvan... Voihkin ja kiljuin ja se tuntui yllättävän hyvälle...
Tunsin kuinka hänen kyrpänsä alkoi vähän sykkimään ja en halunnut myöntää että olen itsekin aika lähellä... Hän vei kätensä minun kurkulle ja kuristi kunnolla... Hän kumartui minuun ihan kiinni ja pani todella kovaa... Minä kiljaisin todella kovaa, tärisin ja lämmin aalto vyöryi ylitseni... Hän pani vieläkin ja sitten työntyi todella syvään... Hän murahti ja tunsin kuinka täytyin kokonaan... Hän irrotti minusta ja valahdin maahan... Hän otti leuastani kiinni ja työnsi kyrpänsä suuhuni sanoen samalla että puhdista tuo...
Aloin imeä hänen kyrpäänsä todella hitaasti ja kiusasin sen päätä vähän kielelläni... Hän pari kertaa työnsi kyrvän niin syvälle suuhuni että melkein tukehduin... Lopulta kyrpä pehmeni ja hän irrotti otteensa minusta. Olin aivan jäässä joten nousin ja kävelin pukemaan päälle. Hän pukeutui myös...
Lähdimme yhdessä hissiin, jossa hän puristi vielä pyllyäni ja suuteli minua kiihkeästi... Sitten ulkona ovilla hän sanoi että soitellaan ja lähti eri suuntaan kuin minä...

Minä joudun joka päivä kävelemään tuon rakennuksen ohi matkalla töihin ja joka kerta vieläkin nolostun

2

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe