Kuinka moni opettaja on

openpomoäiti

ilmoittautunut kertauskursseille joululoman ajaksi? Eipä taida kunkaan, on se vaan niin kiva laiskotella ja laittaa hösseliksi oma tietotaito.
Joululoma pitäisi laittaa pakolliseksi opettajille käymään kursseja jotta osaaminen pysyy ajantasalla.
Mutta kun se kaljottelu ja laiskamato iskee ei voi kun surra vaan heidän ajatuksiaan.
Toivottavasti pakkolakiin tulee päititys että opettajille palkat tuntien mukaan ja kovaan syyniin, ettei vilppiä tapahdu.
Me opettajien pomot oisimme tehdä kansalaisaloitteen siitä että palkkaus pitää uusia, sillä se ei vastaa tunti/palkkamäärää, on liian ylös nostettu.
Opettajien peruspalkka voisi olla 150 e kk ja siihen sitten tuntitaksa pidetyistä tunneista, pakkolaki kurssituksesta lomilla ja kesälomilla palkka poikki ja kesätöitä etsimään, vaikka koulun siivousta ja pihan putsausta.

43

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KenkkuOpe

      Joutavaa ininää. Otin tuossa juuri parit Jägermeisterit. Tekisipä mieleni sanoa sulle: "Painu v.....n!"

      • omituiskansankynttilöitä

        Oletko sinäkin puskasta noussut sijainen? Ei mitään hajua opettamisesta eikä tietoa mikä on ylipäätään lapsi? Kummallisia kokelaita nykyisin koulussa, on hyvä ettei meidän koulussa ole näitä puusta pudonneita harjoittelijoita, jotka eivät tajua työnteosta ja vastuusta mitään.


      • ari_zwag

        Sijaiset ja muut kokelaat saattavat tuoda mukanaan ajanmukaisempia ja parempia tapoja toimia opetustilanteessa. Älä jyrää pelkästään omaa linjaasi noin kylmästi, vaan kuuntele, katsele ja mieti hetki.

        Ehkä he eivät opeta vaan antavat oppia, tai ota vastuuta vaan antavat sen.


    • Veonen

      Ei voi mennä kursseille loman aikana, ne on nääs kurssittajatkin lomilla näin joulun aikaan. Äitipomon verkkokurssi ei täytä kriteereitäni. Täytinpä lasini lahjaglögillä ja nautin lomastani.
      Ja saan muuten palkkani tuntien mukaan, kuinka äitipomo ei sitä tiennyt. Pomon pitäisi olla tietoinen palkanmaksun perusteista.

    • ainahanope

      voi kerrata suihinottoa; maistuuko hyvältä:)

      • KenkkuOpe

        Ehdotin tänään virolaisille siivoojatytöille ja kyllähän vastaus oli myöntyvä.


      • saitkositääää

        suun täydeltä?


    • ylisuuretpalkathoukuttaa

      Laiskoja ovat nämä ns opettajaa leikkivät ihmiset, raha ja pitkät lomat ja lyhyet päivät ajaa näitä laiskoja ihmisiä tämän työ pariin. Siksi olisi hyvä että tarkasteltaisiin heidän korvauksia laajemmalti, jotta näkisi mikä on todellinen työaika ja palkka?
      Jos ekaluokan puskastanoussut työtön leikkii opettajaa hänell on 2 tuntia työtä ja loput laiskottelee niin 8 e korvaus olisi silloin parempi ja liikaa sekin. Avustajat pois ja välitunmnilla voisi keksittyä itse käytöstapoihin ja kursseihin.

      • helppoa_kuin_heinänteko

        Tammikuussa varmaan alkaa jonkin yliopiston avoimessa kasvatustieteen appro-opinnot. Suorita ne kvään aikana poisa ja sitten kesällä yliopiston pääsykokeisiin. Sinulla on jopa 2 vaihtoehtoa: joko luokanopettajaksi (sinne vissiin halajat) tai sitten aineenopettajaksi.
        Ei muuta kuin lukuintoa, kenties olemme syksyllä 2020 työkavereita! Tervetuloa.


    • vahtijaäiti

      Minä olen ylioppinut, toimin kymmenessä koulussa uusien opettajien neuvojana ja vahdin että hommat hoituu sekä valvon kurssituusta, palkanmaksua, työtunteja ja lomia. Vahdin että kaikki opettajat käyttäytyy erittäin hyvin, pukeutuu jakkupukuun ja nutturaan eikä kopistele kengillään koulun lattialla.
      Myös kahvitunnit on 2 päivässä ei yhtään enempää, ja ruokailussa pitää sydöä mitä annetaan.

      • pinap

        "kurssituusta"
        "kaikki opettajat käyttäytyy"
        "sydöä"
        6,5 riviä tekstiä ja silti vain 3 virhettä. Ihan hyvin!
        Olisi muuten mielenkiintoista nähdä ne sinun koulusi, joissa miehet pukeutuvat jakkupukuun ja laittavat nutturan sekä korkokengät.


      • ainahannarkkuli

        markkuli voi kerrata sitä suihinottoa; maistuuko hyvältä:)


    • ainahanmaikka

      voi kerrata sitä suihinottoa; maistuuko hyvältä:)

    • ari_zwag

      Samaa mieltä, reipas palkka-ale ehkä, ehkä saisi leipääntyneet ja epäkurantit kasvattajat vaihtamaan alaa. Tosin mikä ala tarjoaa yhtä paljon etuja yhtä vähällä vastuulla?

      • RAISIONKAUPUNGINnarsismi

        lastenvalvoja ja lastensuojelu; voi vapaasti valehdella tuomioistuimessa lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan, sairaudessaan..


      • Indian94
        RAISIONKAUPUNGINnarsismi kirjoitti:

        lastenvalvoja ja lastensuojelu; voi vapaasti valehdella tuomioistuimessa lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan, sairaudessaan..

        Siis mitä siellä Raisiossa tapahtuu? Taas jotain häikkää LaSun toiminnassa? No eipä olis eka kerta...


      • dfhfdh

        "Valehtelevat äidin kanssa tuomioistuimessa lapsen olosuhteet perättömässä lausumassa;"
        Voiko perättömässä lausumassa puhua totta vai onko tuossa lauseessa turhaa toistoa?


      • sorivaa
        dfhfdh kirjoitti:

        "Valehtelevat äidin kanssa tuomioistuimessa lapsen olosuhteet perättömässä lausumassa;"
        Voiko perättömässä lausumassa puhua totta vai onko tuossa lauseessa turhaa toistoa?

        asia kuitenkin tärkein; toivoisi vaan jonkun jo oikeasti ajattelevan lapsen parasta ja
        puuttuvan, lopettavan tämän äidin ja "viranomaisten"aivan älyttömän pelleilyn ottaessaan isän tarkoitushakuisesti silmätikuksi isän vaatiessa tasavertaista ero-vanhemmuutta ja yhteishuoltajuutta.


      • LepääEdesJouluna

        Täällä toivoisi vähän jokainen sinun löytävän toisen paikan purkautumistasi varten. Tämä ei ole sitä varten.

        Kykenetkö ymmärtämään????


      • Hetilepäänkun
        LepääEdesJouluna kirjoitti:

        Täällä toivoisi vähän jokainen sinun löytävän toisen paikan purkautumistasi varten. Tämä ei ole sitä varten.

        Kykenetkö ymmärtämään????

        RAISION KAUPUNKI LOPETTAA LASTEN JA ISÄN VAINOAMISEN: TÄÄLLÄ TOIVOISI VÄHÄN JOKAINEN RAISION KAUPUNGIN LASTENSUOJELUN LÖYTÄVÄN JÄRKENSÄ JA LOPETTAVAN SEN VALEHTELUNSA LAPSEN OLOSUHTEISTA, TOISEN KOHTEEN LASTEN VIERAANNUTTAMISELLE, NARSISTISEN LAPSEN EDUN JA OIKEUKSIEN VASTAISELLE PURKAUTUMISELLE. TÄMÄN MIEHEN LAPSET EIVÄT OLE TEITÄ VAR-TEN. KYKENETKÖ SITÄ RAISION KAUPUNGIN LASTENSUOJELU YMMÄRTÄMÄÄN ELOKURUINEEN???


      • älä_teeskentele_enää
        sorivaa kirjoitti:

        asia kuitenkin tärkein; toivoisi vaan jonkun jo oikeasti ajattelevan lapsen parasta ja
        puuttuvan, lopettavan tämän äidin ja "viranomaisten"aivan älyttömän pelleilyn ottaessaan isän tarkoitushakuisesti silmätikuksi isän vaatiessa tasavertaista ero-vanhemmuutta ja yhteishuoltajuutta.

        Ja sinäkö ihan tosissasi luulet ajattelevasi lapsen parasta pelkästään kirjoirjoittelemalla näillä palstoilla tuota saarnaasi? Et tee mitään käytännössä, ainoastaan ruikutat täällä.
        Et edes halua tapaamisia lapsesi kanssa. Jos haluaisit, käyttäisit kaiken ajan ja energian sen toteutumisen eteen. Mutta ei, sinä kirjoittelet täällä ja pysyt piilossa lapseltasi.
        Voiko alemmaksi enää vajota?


      • sorivaa
        älä_teeskentele_enää kirjoitti:

        Ja sinäkö ihan tosissasi luulet ajattelevasi lapsen parasta pelkästään kirjoirjoittelemalla näillä palstoilla tuota saarnaasi? Et tee mitään käytännössä, ainoastaan ruikutat täällä.
        Et edes halua tapaamisia lapsesi kanssa. Jos haluaisit, käyttäisit kaiken ajan ja energian sen toteutumisen eteen. Mutta ei, sinä kirjoittelet täällä ja pysyt piilossa lapseltasi.
        Voiko alemmaksi enää vajota?

        Kunpa vain tietäisit kuinka paljon olen yrittänyt lasteni parasta; joka kuukausi vastailen Raision perhepalveluille ja lastenvalvojalle, pyydän sitä sitä heidän
        lupaamaansa aikaa sopimusneuvotteluun aluehallintovirastonkin päätöksen-
        kin edellyttämällä tavalla. Lisäksi uusi valitus/ kantelu asiasta on taas vireillä aluehallintovirastossa, vireillä jo 9 vuotta ja RAISION KAUPUNGIN perätön lau
        suma tuomioistuimessa tutkinnassa keskusrikospoliisilla. Olen myös valitta-
        nut asiasta oikeuskanslerinvirastoon, oikeusasiamiehelle, oikeusministerille, peruspalvelu- ja perheministerille, sosiaali- ja terveysministerille, presidentil-
        le ja pyytänyt presidentiltä armahdusta lapsille tuomiooistuimen perusteetto
        masta ratkaisusta. Minä en siis luule mitään; minä tiedän, ettei rakkaita lapsi-
        ani ja minua ole kohdeltu oikein äidin ja "viranomaisten" toimesta RAISION KAUPUNGIN sairaassa viranomaimenettelyssä ja valehtelussa tuomioistui-
        messa lapsen olosuhteista.

        Vai en minä edes halua tapaamisia lasteni kanssa; juu en haluakkaan, haluan
        asua rakkaiden lasteni kanssa ja olla lasteni huoltaja. Kerroppas miten vielä
        sitten toimin; käyttäisin sen mainitsemasi kaiken energian lasteni asumisen
        toteuttamisen eteen? Tiedät itsekkin sosiaaliviranomaisen olevan suomessa
        ns. "jumalan" asemassa, joka ei tee koskaan virheitä ja joiden menettelyyn ei
        saa kenenkään puuttua, voi kauhistus sentään kun se isä on julma ja kritisoi
        perustellusti niitä sairasta RAISION viranomaista, voi "viranomaiselle ja äidil-
        le" tulla vaikka niitä estoja ja sairastua isän mielenvikaisuudessa.. vai minä
        pysyn piilossa rakkaista lapsistani ja lasten elämästä. Sen asian kuule lasten
        äiti on ihan omalla menettelyllään hoitanut Raision lastensuojeluviranomais-
        ten kanssa laittaessaan lasten puhelinnumerot ym. yhteystiedot tarkoitusha-
        kuisesti salaisiksi suostumatta niitä isälle luovuttamaan, vaihtaen myös las-
        ten sukunimen nykyisen aviopuolisonsa nimiin lasten tahdon/ toiveen vastai
        sesti uhkailemalla, manipuloimalla, vieraannuttamalla, kiristämällä ja lahjo-
        malla yhteisiä lapsia lasten omaa isää vastaan sairaalla lapsen edun, oikeuk-
        sin, lainvastaisella menettelyllään.


      • ljksfdfs
        sorivaa kirjoitti:

        Kunpa vain tietäisit kuinka paljon olen yrittänyt lasteni parasta; joka kuukausi vastailen Raision perhepalveluille ja lastenvalvojalle, pyydän sitä sitä heidän
        lupaamaansa aikaa sopimusneuvotteluun aluehallintovirastonkin päätöksen-
        kin edellyttämällä tavalla. Lisäksi uusi valitus/ kantelu asiasta on taas vireillä aluehallintovirastossa, vireillä jo 9 vuotta ja RAISION KAUPUNGIN perätön lau
        suma tuomioistuimessa tutkinnassa keskusrikospoliisilla. Olen myös valitta-
        nut asiasta oikeuskanslerinvirastoon, oikeusasiamiehelle, oikeusministerille, peruspalvelu- ja perheministerille, sosiaali- ja terveysministerille, presidentil-
        le ja pyytänyt presidentiltä armahdusta lapsille tuomiooistuimen perusteetto
        masta ratkaisusta. Minä en siis luule mitään; minä tiedän, ettei rakkaita lapsi-
        ani ja minua ole kohdeltu oikein äidin ja "viranomaisten" toimesta RAISION KAUPUNGIN sairaassa viranomaimenettelyssä ja valehtelussa tuomioistui-
        messa lapsen olosuhteista.

        Vai en minä edes halua tapaamisia lasteni kanssa; juu en haluakkaan, haluan
        asua rakkaiden lasteni kanssa ja olla lasteni huoltaja. Kerroppas miten vielä
        sitten toimin; käyttäisin sen mainitsemasi kaiken energian lasteni asumisen
        toteuttamisen eteen? Tiedät itsekkin sosiaaliviranomaisen olevan suomessa
        ns. "jumalan" asemassa, joka ei tee koskaan virheitä ja joiden menettelyyn ei
        saa kenenkään puuttua, voi kauhistus sentään kun se isä on julma ja kritisoi
        perustellusti niitä sairasta RAISION viranomaista, voi "viranomaiselle ja äidil-
        le" tulla vaikka niitä estoja ja sairastua isän mielenvikaisuudessa.. vai minä
        pysyn piilossa rakkaista lapsistani ja lasten elämästä. Sen asian kuule lasten
        äiti on ihan omalla menettelyllään hoitanut Raision lastensuojeluviranomais-
        ten kanssa laittaessaan lasten puhelinnumerot ym. yhteystiedot tarkoitusha-
        kuisesti salaisiksi suostumatta niitä isälle luovuttamaan, vaihtaen myös las-
        ten sukunimen nykyisen aviopuolisonsa nimiin lasten tahdon/ toiveen vastai
        sesti uhkailemalla, manipuloimalla, vieraannuttamalla, kiristämällä ja lahjo-
        malla yhteisiä lapsia lasten omaa isää vastaan sairaalla lapsen edun, oikeuk-
        sin, lainvastaisella menettelyllään.

        Ja juristeja sinulla on ollut...... kuinka monta?


      • sorivaa
        ljksfdfs kirjoitti:

        Ja juristeja sinulla on ollut...... kuinka monta?

        yksi on ollut; ja ei ollut hänestä kiinni vaan tästä sairaasta yhteiskunnasta- Suomi nimisestä mahiavaltiosta ja Raision kaupungin
        valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.


    • haenpaminäkin

      Joo, pidimme kirjaa opettajien viikko tunneista.
      Ekaluokka 3 tuntia kertaa 5 päivää on 15 tuntia. Se on vähemmän kuin palkkatukitöissä/paskaduunissa olevalta vaaditaan, heiltä vaaditaan 18-20 tuntia/vk jotta saat senn 800 e palkan.
      Lisäksi näillä ns opettajilla on joka tunti välitunti 15 min jota tavallisellakaan työlisellä ei ole kuin kaksi kertaa kahvi ja yksi ruokatunti.
      Kyllä opettajilla on tuota vapaata ja lomaa liian kanssa, silti palkka juoksee. Kyllä kattellisia ollaan, ilmankos kaikki laiskat hakeutuukin tuohon korkean palkan ja lomien takia, ei muuten kun älli ei riitä.

      • KenkkuOpe

        Kyllä on raskasta lukea näitä entisten apukoululaisten tekstejä. Ei oikein Jägermeisterkaan meinaa maistua.

        Onneksi virolaiset siivoojatytöt lupasivat tulla kotikäynnille lohduttamaan, kun mallivaimoni lähtee työkeikalle. Ja heti ensi vuoden alusta lähdenkin sitten taas Thaimaahan pariksi viikoksi, kun kaverini kaupunginjohtaja lupasi hoitaa homman niin, että palkka silti juoksee. Avustaja kyllä tekee työt!

        Koettakaa pärjäillä sossutuillanne, reppanat...


      • sinunkinpomosi
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Kyllä on raskasta lukea näitä entisten apukoululaisten tekstejä. Ei oikein Jägermeisterkaan meinaa maistua.

        Onneksi virolaiset siivoojatytöt lupasivat tulla kotikäynnille lohduttamaan, kun mallivaimoni lähtee työkeikalle. Ja heti ensi vuoden alusta lähdenkin sitten taas Thaimaahan pariksi viikoksi, kun kaverini kaupunginjohtaja lupasi hoitaa homman niin, että palkka silti juoksee. Avustaja kyllä tekee työt!

        Koettakaa pärjäillä sossutuillanne, reppanat...

        No me koitetaan pärjää. On hienoa että on semmoinen systeemi että toiset käy töissä ja makselee veroja, jotta toiset taas voivat nostaa rhaa ja tuhalta sitä. On hienoa että tuommosia ihmisiä on olemassa jotka ovat samaa mieltä.
        En ymmärrä miksi pitää tehdä töitä kun rahaa saa helpommallakin. Itse en viitsisi. Leikin pomoa, kävelen upeissa vaatteissa, nostelen rahaa ja työt tekee mun alaiset. Ehkä sinäkin uurastat jotta minä saan sitä sossutukea ilmatteeks. Kiitos siitä,


      • KenkkuOpe
        sinunkinpomosi kirjoitti:

        No me koitetaan pärjää. On hienoa että on semmoinen systeemi että toiset käy töissä ja makselee veroja, jotta toiset taas voivat nostaa rhaa ja tuhalta sitä. On hienoa että tuommosia ihmisiä on olemassa jotka ovat samaa mieltä.
        En ymmärrä miksi pitää tehdä töitä kun rahaa saa helpommallakin. Itse en viitsisi. Leikin pomoa, kävelen upeissa vaatteissa, nostelen rahaa ja työt tekee mun alaiset. Ehkä sinäkin uurastat jotta minä saan sitä sossutukea ilmatteeks. Kiitos siitä,

        Tiedät kai olevasi typerä joko siksi, että ajattelet oikeasti noin tai siksi, että edelleenkin luulet vanhan vitsisi olevan hauska?


      • kukkeliskuukkuuu
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Tiedät kai olevasi typerä joko siksi, että ajattelet oikeasti noin tai siksi, että edelleenkin luulet vanhan vitsisi olevan hauska?

        Kolahtiko kovin? Voithan ajatella mitä vaan katkerasti, tiedämme kuitenkin kaikki sen että toiset ammatit vaan houkuttaa rahan ja lomien takia, niinkuin tämä opetajan työ, joka ei sinulle sovi. Minäkin oeln työtön sen takia ettei tarvi mennä töihin joka aamu, ja saa lomailla ja olla vaan. Vaikka tässä ei raha ole suuri mutta sitä vaan tulee kun hakee kaikki tuet. Mulla ainakin jää säästöön.
        Oli hauska tai ei, ei väliä- harmittaa vaan kun niinkin tärkeestä asiasto on kyse kuin lasten opettamista ettei kunnollista sihtiä pidetä että potkitaan ne poisj otka eivät tee sitä työn vuoksi.
        Työttömyys on siitä hyvä että kuka tahansa voi olla työtön ja tienata ilmaista rahaa. Ja mikä parasta tehdä omat kotityöt palkalla.


      • Oikeassa

        Katkeruus myrkyttää sielun ja tekee ihmisestä ruman. Yritetään elää sovussa ja ymmärtää toisiamme. Hyvää ja rauhallista joulua ja parempaa uutta vuotta kaikille!


      • Lomaope

        Minua ei houkuta raha vaan kateus. On se vaan ilo lukea kateellisten tekstejä. En ollenkaan pahastu näistä vaan ilahdun. Otankin tässä pienet siivut lahjaksi saadusta baileyspullosta ja alan tekee laatikoita jouluksi. Ihana ammatti tämä on! Eikös vaan?


      • NytNykiiPahasti
        kukkeliskuukkuuu kirjoitti:

        Kolahtiko kovin? Voithan ajatella mitä vaan katkerasti, tiedämme kuitenkin kaikki sen että toiset ammatit vaan houkuttaa rahan ja lomien takia, niinkuin tämä opetajan työ, joka ei sinulle sovi. Minäkin oeln työtön sen takia ettei tarvi mennä töihin joka aamu, ja saa lomailla ja olla vaan. Vaikka tässä ei raha ole suuri mutta sitä vaan tulee kun hakee kaikki tuet. Mulla ainakin jää säästöön.
        Oli hauska tai ei, ei väliä- harmittaa vaan kun niinkin tärkeestä asiasto on kyse kuin lasten opettamista ettei kunnollista sihtiä pidetä että potkitaan ne poisj otka eivät tee sitä työn vuoksi.
        Työttömyys on siitä hyvä että kuka tahansa voi olla työtön ja tienata ilmaista rahaa. Ja mikä parasta tehdä omat kotityöt palkalla.

        Sinä siis IHAN OIKEASTI saatat ajatella noin????

        Huh huh sentään.


      • TrolliTrollimpiTrollein
        kukkeliskuukkuuu kirjoitti:

        Kolahtiko kovin? Voithan ajatella mitä vaan katkerasti, tiedämme kuitenkin kaikki sen että toiset ammatit vaan houkuttaa rahan ja lomien takia, niinkuin tämä opetajan työ, joka ei sinulle sovi. Minäkin oeln työtön sen takia ettei tarvi mennä töihin joka aamu, ja saa lomailla ja olla vaan. Vaikka tässä ei raha ole suuri mutta sitä vaan tulee kun hakee kaikki tuet. Mulla ainakin jää säästöön.
        Oli hauska tai ei, ei väliä- harmittaa vaan kun niinkin tärkeestä asiasto on kyse kuin lasten opettamista ettei kunnollista sihtiä pidetä että potkitaan ne poisj otka eivät tee sitä työn vuoksi.
        Työttömyys on siitä hyvä että kuka tahansa voi olla työtön ja tienata ilmaista rahaa. Ja mikä parasta tehdä omat kotityöt palkalla.

        Et ymmärrä tuon Kenkunopen olevan trolli?


    • säälittäväätoimintaa

      Meiltä on koulutus kielletty. Äidiopenpomo päätti, että opettajat lomautetaan vesopäivinä. Hehe hee! Arvatenkin opettajat eivät tarvitse koulutusta. Juu eivät tarvitse. Eipä kulu kuntien rahoja koulutukseen.

      • yliopistonsuurkuluttaja

        Ilmeisesti tuohon ryhmään on valitkoituneet semmoiset ihmiset joihin koulutus menee hukkaan, eikä viitsi tuhlata kunnan rahoja. On hyvä että vähän katsotaan ketä koulutukseen pääsee ja ketkä on sitten tätä huonompaa ainesta.
        Kaikki eivät pysty omaksumaan uusia asioita, kunhan vaan perässä hiihtävät. Niitä on paljon opetusalalla jotka eivät osaa ja ovat ns puskasta nousseita, lomien ja rahojen perään.
        On hyvä että sinuakaan ei päästetty kursseille, paikan saa joku joka haluaa sivistää itseään ja saada uusia virikkeitä ja toimia prahaalla mahdollisella tavalla omassa ammatissa.
        Sinunlaisiin ei todellakaan kannata tuhlata verorahoja.


      • KenkkuOpe
        yliopistonsuurkuluttaja kirjoitti:

        Ilmeisesti tuohon ryhmään on valitkoituneet semmoiset ihmiset joihin koulutus menee hukkaan, eikä viitsi tuhlata kunnan rahoja. On hyvä että vähän katsotaan ketä koulutukseen pääsee ja ketkä on sitten tätä huonompaa ainesta.
        Kaikki eivät pysty omaksumaan uusia asioita, kunhan vaan perässä hiihtävät. Niitä on paljon opetusalalla jotka eivät osaa ja ovat ns puskasta nousseita, lomien ja rahojen perään.
        On hyvä että sinuakaan ei päästetty kursseille, paikan saa joku joka haluaa sivistää itseään ja saada uusia virikkeitä ja toimia prahaalla mahdollisella tavalla omassa ammatissa.
        Sinunlaisiin ei todellakaan kannata tuhlata verorahoja.

        Tyhmä saa olla, mutta ei aivan noin tyhmä.


      • opettajanpomoäiti
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Tyhmä saa olla, mutta ei aivan noin tyhmä.

        Totta, samaa mieltä, ei saa olla noin tyhmä, että hakeutuu alalle lomien ja rahan takia, samaa mieltä kanssasi. Suurempi pitää olla sihti kuka valitaan ja kuka ei opetajan pestiin.
        Siksi on hyvä että on niitä pomovanhemia jotka pitävät opettajien toimia silmällä ja tekee vlaituksia ja ohjaa heitä ja nuhtelee. Meillä toimii nyvin opttejienpomotus vanhempien toimesta, kaikki saavat todistuksen ja nuhteita ja neuvoa kun sitä tarvitsevat ja usein tarvitsee.


      • eipäoleannettupomottaa
        opettajanpomoäiti kirjoitti:

        Totta, samaa mieltä, ei saa olla noin tyhmä, että hakeutuu alalle lomien ja rahan takia, samaa mieltä kanssasi. Suurempi pitää olla sihti kuka valitaan ja kuka ei opetajan pestiin.
        Siksi on hyvä että on niitä pomovanhemia jotka pitävät opettajien toimia silmällä ja tekee vlaituksia ja ohjaa heitä ja nuhtelee. Meillä toimii nyvin opttejienpomotus vanhempien toimesta, kaikki saavat todistuksen ja nuhteita ja neuvoa kun sitä tarvitsevat ja usein tarvitsee.

        Raision kaupungin varppeen päiväkoti, friisilän ja vaisaaren koulut ovat kieltäytyneet kaikesta yhteistyöstä lapsen isän kanssa lapsen kouluasioissa aluehallintoviraston päätöksen vastaisesti RAISION KAUPUNGIN SOSIAALI LAUTAKUNNAN; LASTENSUOJELUN, LASYENVALVOJAN VALEHDELLESSA TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEET, TOIVEET JA LAUSUNNOT PERÄTTÖMÄSSÄ LAUSUMASSAAN.


      • KenkkuOpe
        opettajanpomoäiti kirjoitti:

        Totta, samaa mieltä, ei saa olla noin tyhmä, että hakeutuu alalle lomien ja rahan takia, samaa mieltä kanssasi. Suurempi pitää olla sihti kuka valitaan ja kuka ei opetajan pestiin.
        Siksi on hyvä että on niitä pomovanhemia jotka pitävät opettajien toimia silmällä ja tekee vlaituksia ja ohjaa heitä ja nuhtelee. Meillä toimii nyvin opttejienpomotus vanhempien toimesta, kaikki saavat todistuksen ja nuhteita ja neuvoa kun sitä tarvitsevat ja usein tarvitsee.

        Olen aina kuvitellut tyhmyydellekin olevan olemassa rajat, mutta sinun tekstisi kyllä kumoavat kuvitelmani. Niin sitä pitää!


      • Upeaopenopmoäiti
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Olen aina kuvitellut tyhmyydellekin olevan olemassa rajat, mutta sinun tekstisi kyllä kumoavat kuvitelmani. Niin sitä pitää!

        Kinkku opea nyt harmittaa kun puoliso jätti, koulusta tuli potkut kun oli puuskasta noussut työtön peruskoulunkäynyt kaljotteleva höperö.
        Mutta tuosta voi nousta kunhakee ammattiapua.
        Kinkku opelle tiedoksi että kadunlakasijoita tarvitaan, kokeileppas onnea.


      • veron_maksaja
        yliopistonsuurkuluttaja kirjoitti:

        Ilmeisesti tuohon ryhmään on valitkoituneet semmoiset ihmiset joihin koulutus menee hukkaan, eikä viitsi tuhlata kunnan rahoja. On hyvä että vähän katsotaan ketä koulutukseen pääsee ja ketkä on sitten tätä huonompaa ainesta.
        Kaikki eivät pysty omaksumaan uusia asioita, kunhan vaan perässä hiihtävät. Niitä on paljon opetusalalla jotka eivät osaa ja ovat ns puskasta nousseita, lomien ja rahojen perään.
        On hyvä että sinuakaan ei päästetty kursseille, paikan saa joku joka haluaa sivistää itseään ja saada uusia virikkeitä ja toimia prahaalla mahdollisella tavalla omassa ammatissa.
        Sinunlaisiin ei todellakaan kannata tuhlata verorahoja.

        Yliopiston suurkuluttaja....
        Hehn heh!
        Jos todella olet sitä, ei yhteiskunta tule koskaan saamaan sijoitustaan takaisin. Nämä "suurkuluttajat" ovat taloutemme syöpä. Tarkoitus on mennä työelämään palvelemaan yhteiskuntaamme ja tuottamaan yhteistä hyvää.


      • KenkkuOpe
        Upeaopenopmoäiti kirjoitti:

        Kinkku opea nyt harmittaa kun puoliso jätti, koulusta tuli potkut kun oli puuskasta noussut työtön peruskoulunkäynyt kaljotteleva höperö.
        Mutta tuosta voi nousta kunhakee ammattiapua.
        Kinkku opelle tiedoksi että kadunlakasijoita tarvitaan, kokeileppas onnea.

        Tuo oli jo melkein hyvä...

        Ilmeisesti tuurillakin voi joskus osua?

        Rauhassa kuules lomailen PITKÄÄ joululomaani ja sitten sinne Thaimaahan. Kaupunginjohtaja vielä lupasi, että voidaan repäistä osa matkarahoista kaupungin tililtä. Ja mukaan TIETYSTI muutama muukin ope kaveriporukasta.

        Kadunlakaisijaksi on kyllä päätynyt muutama sukulaisesi, vai mitä? Sinulla voi tehdä tiukkaa päästä niin vaativiin hommiin?


    • shdjgjg

      minä olen ollut niillä ja illat painanut opettajia joiden ukot on kotona, aika hyvää kyytiä ja erehdyksistä oppii eli nykyään keskityn keisarileikattuihin naisiin koska heillä on tatsi pillussa vielä kunnosa eli osaavat lypsää pillulla paremmin kuin alatie synnyttäneet. jos et usko koe aja niitä
      puhun kokemuksesta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe