Wintouvsit hädässä!

windos_vaarallinen

7

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaVika

      Mikä pakko on sortua windowsiin?

      • Suloinen_Woittaja

        Windows on maailman monipuolisin ja toimivin käyttöjärjestelmä kohtuu hintaan.
        Toki kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä!

        Mutta toisaalta - jo yli 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään kiristysohjelmaa tai muutakaan haittaohjelmaa!
        Windowsit XP ja 7.


      • onneton_imuri
        Suloinen_Woittaja kirjoitti:

        Windows on maailman monipuolisin ja toimivin käyttöjärjestelmä kohtuu hintaan.
        Toki kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä!

        Mutta toisaalta - jo yli 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään kiristysohjelmaa tai muutakaan haittaohjelmaa!
        Windowsit XP ja 7.

        "Joulukuun aikana Viestintäviraston Kyberturvallisuuskeskus on saanut kotimaisista tartunnoista useita ilmoituksia päivässä, ja niiden määrä lisääntyy yhä."


      • heh-heh-heh-
        Suloinen_Woittaja kirjoitti:

        Windows on maailman monipuolisin ja toimivin käyttöjärjestelmä kohtuu hintaan.
        Toki kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä!

        Mutta toisaalta - jo yli 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään kiristysohjelmaa tai muutakaan haittaohjelmaa!
        Windowsit XP ja 7.

        On vain ajan kysymys, koska sinunkin ristiintumputtajan wintouhka imaisee kiristysohjelman ja niin on pornokuvasi mennyttä:D


      • win_vääristys

        Korkeintaan mielisairaus vääristää ja pakottaa käyttämään wintousia.


      • heh-heh-heh- kirjoitti:

        On vain ajan kysymys, koska sinunkin ristiintumputtajan wintouhka imaisee kiristysohjelman ja niin on pornokuvasi mennyttä:D

        Eiköhän Karilla ole jos jonkinlaista haitaketta ollut, uskoohanhän jopa roskapostin olevan sitä mitä väittää.


    • hyvää_joulua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe