Nyt on tosi kyseessä: Varo tätä kiristäjää
"Keltaisen varoituksen kohteena ovat kaikki Windows-tietokoneiden käyttäjät ja ylläpitäjät."
http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/12/18/nyt-on-tosi-kyseessa-varo-tata-kiristajaa/201516830/66
Wintouvsit hädässä!
7
79
Vastaukset
- OmaVika
Mikä pakko on sortua windowsiin?
- Suloinen_Woittaja
Windows on maailman monipuolisin ja toimivin käyttöjärjestelmä kohtuu hintaan.
Toki kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä!
Mutta toisaalta - jo yli 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään kiristysohjelmaa tai muutakaan haittaohjelmaa!
Windowsit XP ja 7. - onneton_imuri
Suloinen_Woittaja kirjoitti:
Windows on maailman monipuolisin ja toimivin käyttöjärjestelmä kohtuu hintaan.
Toki kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä!
Mutta toisaalta - jo yli 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään kiristysohjelmaa tai muutakaan haittaohjelmaa!
Windowsit XP ja 7."Joulukuun aikana Viestintäviraston Kyberturvallisuuskeskus on saanut kotimaisista tartunnoista useita ilmoituksia päivässä, ja niiden määrä lisääntyy yhä."
- heh-heh-heh-
Suloinen_Woittaja kirjoitti:
Windows on maailman monipuolisin ja toimivin käyttöjärjestelmä kohtuu hintaan.
Toki kurttaukset ovat ilmaisia, mutta eihän niihin saa edes oikeita ohjelmia, vaan jotain vanhahtavia, jo käytöstä poistettuja rypistyksiä, joilla ei tee mitään - etenkään työelämässä!
Mutta toisaalta - jo yli 7,5 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään kiristysohjelmaa tai muutakaan haittaohjelmaa!
Windowsit XP ja 7.On vain ajan kysymys, koska sinunkin ristiintumputtajan wintouhka imaisee kiristysohjelman ja niin on pornokuvasi mennyttä:D
- win_vääristys
Korkeintaan mielisairaus vääristää ja pakottaa käyttämään wintousia.
heh-heh-heh- kirjoitti:
On vain ajan kysymys, koska sinunkin ristiintumputtajan wintouhka imaisee kiristysohjelman ja niin on pornokuvasi mennyttä:D
Eiköhän Karilla ole jos jonkinlaista haitaketta ollut, uskoohanhän jopa roskapostin olevan sitä mitä väittää.
- hyvää_joulua
Windows osaa pilata Joulun! :(
Kannattaa käyttää ilmaista ja turvallista Ubuntua... http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429