moi mä oon 9v ja meillä on oma belgianpaimenkoira sen nimi on reetu. se on niin söpö, se lähti kerranketun perään.
Vastaukset 5
- tyhmiäRotujaon
Palasiko nelijalkainen ongelma koskaan takaisin? Belgi on se rotu, joka kilpailee tasapäisesti dalmatialaisen ja kaukkarin kanssa maailman tyhmimmän koirarodun tittelistä. Näistä mainituista tolloista valitsen itse dalmatin.
Belgillekkin sattuu virheitä kukapa olisi erehtymätön, tässä yhtenä aamuna pyysin Belgiä hakemaan Aamulehden postilaatikosta mutta Belgi keittikin erehdyksessä aamukahvit minulle
- tipsufani
Kyllä on belgi sata kertaa fiksumpi kuin dalmatiankoira. Ne lähtee kanin perään koska ne on paimenkoiria
- t34r
Belgianpaimenkoira kirjoitti:
Belgillekkin sattuu virheitä kukapa olisi erehtymätön, tässä yhtenä aamuna pyysin Belgiä hakemaan Aamulehden postilaatikosta mutta Belgi keittikin erehdyksessä aamukahvit minulle
jos olisi fiksu koira niin se olisi kysynyt että otatko siihen kahvia/kermaa tai sokeria.
- fargot
Ei belgi tyhmä ole, se oppii nopeasti jos vaan kouluttaja on pätevä. Belgi tekee just sen mikä sille on opetettu, ei ala varioimaan eri mahdollisuuksia ja kokeilemaan josko voisi tehdä asiat toisellakin tavalla. Tästä syystä se on helpompi koira kuin bordercollie. Itselläni on molempia rotuja joten on kokemusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681337KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221262- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R721059Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84749Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28697Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43636- 63636
- 38619