moi mä oon 9v ja meillä on oma belgianpaimenkoira sen nimi on reetu. se on niin söpö, se lähti kerranketun perään.
belgianpaimenkoira
5
255
Vastaukset
- tyhmiäRotujaon
Palasiko nelijalkainen ongelma koskaan takaisin? Belgi on se rotu, joka kilpailee tasapäisesti dalmatialaisen ja kaukkarin kanssa maailman tyhmimmän koirarodun tittelistä. Näistä mainituista tolloista valitsen itse dalmatin.
Belgillekkin sattuu virheitä kukapa olisi erehtymätön, tässä yhtenä aamuna pyysin Belgiä hakemaan Aamulehden postilaatikosta mutta Belgi keittikin erehdyksessä aamukahvit minulle
- tipsufani
Kyllä on belgi sata kertaa fiksumpi kuin dalmatiankoira. Ne lähtee kanin perään koska ne on paimenkoiria
- t34r
Belgianpaimenkoira kirjoitti:
Belgillekkin sattuu virheitä kukapa olisi erehtymätön, tässä yhtenä aamuna pyysin Belgiä hakemaan Aamulehden postilaatikosta mutta Belgi keittikin erehdyksessä aamukahvit minulle
jos olisi fiksu koira niin se olisi kysynyt että otatko siihen kahvia/kermaa tai sokeria.
- fargot
Ei belgi tyhmä ole, se oppii nopeasti jos vaan kouluttaja on pätevä. Belgi tekee just sen mikä sille on opetettu, ei ala varioimaan eri mahdollisuuksia ja kokeilemaan josko voisi tehdä asiat toisellakin tavalla. Tästä syystä se on helpompi koira kuin bordercollie. Itselläni on molempia rotuja joten on kokemusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050