Hei nainen 26v mistä tuo tietosi :kun sairauslomalainen on ollut yhtäjaksoisesti vuoden työttömänätyönhakijana hänellä olisi jälleen mahdollisuus hakea sairauspäivärahaa jolloin tämän vuoden työkyvyttömyysaika katsottaisikin työkykyisyysajaksi?Eli vaikka on jo 300 päivää kertaalleen täysi mutta on vahingossa ollut työttömänä työnhakijana ! Vai ymmärsinkö väärin?
300 sairaspäivää täysi mitäs sit ?
4
163
Vastaukset
- xxx.xxx
"Jos työkyvyttömyyseläkehakemuksesi hylätään, voit saada edelleen peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea. Sairauspäivärahaa voit saada uudelleen saman sairauden vuoksi vasta, kun olet välissä ollut työkykyinen tai työttömänä työnhakijana vuoden ajan."
http://www.kela.fi/tyokyvyton-yli-10-paivaa_tyokyvyton-yli-3-kk- käpälä
siis jos se hylätään ja olen ollut työtön tt 12/14 jo uudelleen kun 300 pv:tä tulee täys 29.2.2016 ootko tosissas jos oot niin tarjoon ruuat !
- xxx.xxx
käpälä kirjoitti:
siis jos se hylätään ja olen ollut työtön tt 12/14 jo uudelleen kun 300 pv:tä tulee täys 29.2.2016 ootko tosissas jos oot niin tarjoon ruuat !
Älä tarjoa mitään:). Jos olet ollut työkykyinen koko vuoden, eli todella työmarkkinoiden käytettävissä, niin silloin tuon tekstin mukaan ei pitäisi olla mitään estettä. Itse olen vedonnut tuohon kohtaan, mutta Kela päätti, että en ole ollut työkykyinen. En kuitenkaan saanut myöskään kuntoutustukea, koska siihen taas olin työkyinen...
- kaikkinähty
Kuulkaas. Kelakoneisto tekee mitä lystää... Lukekaa faktoja, Avoin Kirje Kelan päälakimiehelle, ja muita kelaketkuja!
http://kiusaamiskoneisto.vuodatus.net/sivut/avoin-kirje-tuula-kahkoselle
Kansalainen jo7 vuotta kelakoneiston kiusaamisen ja pitkityksen trendissä.
Ei uskoisi, jos ei olisi faktoja, dokumentteja!!!
http://kiusaamiskoneisto.vuodatus.net/sivut/avoin-kirje-tuula-kahkoselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2086659Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2904583"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423595Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1133420Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2582590Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941