mutta asiaan,Naiset jotka ette kestä elämässä vastoinkäymisiä niin älkää v***ssa tehkö niitä lapsia,ne on syyttömiä teidän mielen ahdinkoon tai jos ihminen elää ylivarojensa niin ei se elämä lopu siihen,mitä siitä jos luottotiedot menee,ei se henki lähde,pitäs löysätä pipoo asioitten suhteen ja laittaa ne toden teolla tärkeysjärjestykseen!!!MUTTA tolle Naiselle tuomio:lukkojen taakse koko loppuelämäksi!!mikään muu ei ota päähän kuin VIATTOMIEN lasten tappaminen,olisi tappanut itsensä!!TOIVOTTAVASTI sillä EI OLE HELPPOA VANKILASSA!!!!!!ei sitä suotta ole vangittu,kyllä KRP osaa hommansa samoin kuin palopäällikkö!!
Missäs lasten isä oli/on..
5
1572
Vastaukset
- lasten tapot on muotia
Tämä lapsensa tuhopolttanut nainenhan sai käskyn ylhäältä tulla mieheksi!!! Ja jokainen tietää miten tullaan mieheksi: tapoja ovat: toisen tappaminen, murhaaminen, raiskaaminen tai muu surmaaminen. On vain niin, että vielä mieheksi tulosta ei palkita Finlandia-mitalilla, toistaiseksi mikään perustelu mieheyden ottamisesta omiin käsiin ei käy mutta aika muuttuu ja varmaan sadan vuoden päästä toiminta tulee lailliseksi.
- joopa joo
mieheksi tulemiseen: täytyy oppia olemaan ajattelematta lapsiaan.
- höpö
joopa joo kirjoitti:
mieheksi tulemiseen: täytyy oppia olemaan ajattelematta lapsiaan.
Minä ole kyllä mies ja lapseni on minulle kaikki kaikessa. Enkä ole ainoa. Ja tiedän lukuisia naisia kun olen työskennellyt lastenhoitoalalla jotka vähät välittivät lapsistaan. Onneksi suurin osa äideistä ja isistä ei kuulunut tähän ryhmään. Se lapsista välittäminen ei ole sukupuoli vaan persoonakysymys.
- näin on
höpö kirjoitti:
Minä ole kyllä mies ja lapseni on minulle kaikki kaikessa. Enkä ole ainoa. Ja tiedän lukuisia naisia kun olen työskennellyt lastenhoitoalalla jotka vähät välittivät lapsistaan. Onneksi suurin osa äideistä ja isistä ei kuulunut tähän ryhmään. Se lapsista välittäminen ei ole sukupuoli vaan persoonakysymys.
Äitiydessä ja Isyydessä ei todellakaan ole kysymys sukupuolesta vaan nimenomaan Ihmisen persoonasta!
Piti laittaa ihan isoilla alkukirjaimilla, että ymmärrätte!
En tajua näitä äitejä jotka suurinpiirtein itkevät jos eivät saa hankituksi lapsia sitten kun ne lapset on hankkittu niin valitetaan seuraavat kymmenen vuotta putkeen,että "lapset on kamalia ja mun mies on ihan tyhmä ja jäkä jäkä jää".Kun hankitte lapsia niin miettikää haluatteko todella hankkia niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759