Onko kuulemani huhu totta? Eli voinko maksaa laskuja R-kioskilla ja he veloittavat siitä palvelumaksua vain 3e? pankeissa sama toimenpide maksaa 6-10e. Minulla on muutamia sellaisia laskuja joita sossu ei saa tiliotteissa nähdä :) Olen näitä maksellut pankissa ja harmittaa kun aina menee paljon rahaa kuluihin :(
Laskun maksaminen R-kioskilla?
22
6681
Vastaukset
- 89989898
Kyllä voi ärrällä maksaa laskut kortilla tai käteisellä ja se on halvempaa kuin pankin tiskillä.
- SossullePataan
"Minulla on muutamia sellaisia laskuja joita sossu ei saa tiliotteissa nähdä :)"
Maksun saajan voi peittää, maksun määrä pitää jättää näkyviin että sossu tietää ettei se ole tulo.- Anonyymi
Maksun saaja on nykyään pakollinen.
- laskunmaksaja
R-kioskilla maksu onnistuu kun siinä laskussa on viivakoodi. Pyytävät henkkareita maksun yhteydessä. Laskun voit maksaa käteisellä, pankkikortilla, luottokortilla. Käteisellä kun maksaa niin 3 euroa veloittavat per lasku.
- Anonyymi
Onnistuuko kaikilla r kioskeilla
- Anonyymi
Siis käteiselläkin voi maksaa,vaikka esitteessä kerrotaan että vain korttimaksu on mahdollinen ärrällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis käteiselläkin voi maksaa,vaikka esitteessä kerrotaan että vain korttimaksu on mahdollinen ärrällä.
Jos voi maksaa kortilla; missä ei voi maksaa käteisellä?
- JotenkiEpäilen
Koska tuollainen mahdollisuus on tullut ja että noinkin halpa kuin 3e?
- no.tietysti.niin
No ei ihan totta tainnut olla. Katsoin Ärrän nettisivuilta ja siellä on tieto, että
"Palvelumaksu veloitetaan jokaisesta maksetusta laskusta. Esimerkkejä kuluista: Käteismaksu: Laskun summa 100 €, laskun kulu 3 € maksettava yhteensä 103 € Maksu pankkikortilla: Laskun summa 100 €, laskun kulu 3 € 0,31 % maksettava yhteensä 103,31 € Maksu yhdistelmäkortin luotto-ominaisuudella: Laskun summa 100 €, laskun kulu 3 € 0,90 % maksettava yhteensä 103,90."
Eli joka laskusta menee vähintään tuo 3e ja lisäksi pankkikortilla laskun loppusummasta 0,31% joka laskusta. Onko halvempaa kuin pankissa, en usko.- Anonyymi
Esimerkissä oli 100e, joka on 3%, ei 3e.
- sdf435345
Pankissahan jos laskun maksaa on se 10 euroa / per lasku
- Anonyymi
Ei voi olla noin kallis; sehän olisi ryöstö.
- Jolukuu25
Sitten pankeista poistuu mahdollisuus laskun maksamiseen, nostavat R-kioskit hintansa pilviin.
- viisas.vaari
Nordean maksuautomaatilla 2egee/lasku. Pankkikortti oltava.
- viisas.mummo
viisas.vaari kirjoitti:
Nordean maksuautomaatilla 2egee/lasku. Pankkikortti oltava.
Tuossahan oli kyse tilanteesta, jossa lasku pitäisi maksaa käteisellä.
Kun tilillä on rahaa, niin verkkopankissa laskun saa maksettua ihan ilmaiseksi - Luototon_
Kaikki eivät saa verkkopankkitunnuksia maksuhäiriöiden takia. Silloin ei onnistu laskujenkaan maksu verkkopankissa ilmaiseksi.
- Anonyymi
viisas.mummo kirjoitti:
Tuossahan oli kyse tilanteesta, jossa lasku pitäisi maksaa käteisellä.
Kun tilillä on rahaa, niin verkkopankissa laskun saa maksettua ihan ilmaiseksiTallentavalla automaatilla voi laittaa käteistä sinne ja sitten maksaa laskun.
- äläpähuijaa
Anteex mitä. Kyllä minulla on verkkopankkitunnukset vaikka luottotiedoton oon.
- Luototon_
Kaikki eivät saa. Itse hommasin tunnukset onneksi jo silloin kun luotot eivät olleet kuralla. Ei niitä enään pois sen jälkeen oteta kuitenkaan.
Mediasta poimittua aiheesta:
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/Verkkopankkitunnukset peruspankkipalveluksi-4242
http://www.valkeakoskensanomat.fi/Uutiset/1194881181919/artikkeli/luottohairioisella vaikeuksia saada edes automaattikorttia.html
Eli ei edes Visa Electron tuon toisen jutun mukaan ole selviö luotottomalle .. - Anonyymi
Luototon_ kirjoitti:
Kaikki eivät saa. Itse hommasin tunnukset onneksi jo silloin kun luotot eivät olleet kuralla. Ei niitä enään pois sen jälkeen oteta kuitenkaan.
Mediasta poimittua aiheesta:
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/Verkkopankkitunnukset peruspankkipalveluksi-4242
http://www.valkeakoskensanomat.fi/Uutiset/1194881181919/artikkeli/luottohairioisella vaikeuksia saada edes automaattikorttia.html
Eli ei edes Visa Electron tuon toisen jutun mukaan ole selviö luotottomalle ..Kyllä pankki voi halutessaan sulkea myös käyttäjätunnuksen ja salasanan.
- Anonyymi
Mulla on verkkopankki vaikka luottotiedot kunnossa.
- Anonyymi
Minä maksan laskuni itse verkkopankissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734