Katsastushinnat Hämeenlinnassa

vanhallavolvolla

Vertailin auton katsastushintoja netissä päästömittauksineen dieselille. Tässä tuloksia:
1. Plus-Katsastus 58,7 €, tosin vain jotkin ajat saa tähän hintaan ja netissä maksettuna.
2.A-Katsastus 59 €, tosin vain jotkin ajat saa tähän hintaan ja netissä maksettuna.
3. K1-Katsastus 60 € netissä maksettuna ja varattuna.
4. Katsastuskuvio 75 €
5. Kantolan Autokatsastus KAUS 80 €.

Katsastuskuviolla ja Kantolan autokatsastuksella on kaksi asemaa seudulla. Prisman läheltä lopetti juuri yksi konttori A-Katsastukselta.
Yllätys on, että nämä paikalliset asemat Kantolan autokatsastus ja Katsastuskuvio olivat kalleimpia kun taas perinteisesti kallis A-Katsastus oli halvimmasta päästä. Eikö kilpailua ole tämän enempää kun luulisi homman hoituvan 50 eurolla!?? Kallein Kantolan autokatsastus 80 € on kyllä aika kova.

9

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeä_kuvio

K1 Tiiriö on ollut halvin jo pari vuotta netistä maksettuna, eikä tarvi miettiä aikoja.

• kallisKAUS

Kävin kolme vuotta siten Kaus Kantolan autokatsastuksessa. Yritin tinkiä tuloksetta. Tajusin että kallis oli. Sen jälkeen olen käyttänyt Tiiriön K1:tä.

• uhr-475

Mä olen käynyt useammallakin konttorilla ja todennut hinnan olevan ihan sama joka paikassa. Viime aikoina KAUSsia käyttänyt.

• hö_tä
        uhr-475 kirjoitti:

Mä olen käynyt useammallakin konttorilla ja todennut hinnan olevan ihan sama joka paikassa. Viime aikoina KAUSsia käyttänyt.

No eihän se nyt ole sama, maksatko 6-vai 8 kymppiä.

• IhanRyöstöäKantolassa

Tämmöistä eri alojen hintavertailua voisi olla paikallisessa sanomalehdessä ja ilmaisjakelussa kerran pari kuukaudessa niin monella toimialalla saataisiin hinnat tippumaan järkevälle tasolle. Kuka tuonne Kantolaan enää viitsii mennä, paitsi ne jotka eivät voi tehdä hintaseurantaa netissä.

• Menen_kun_menen

Jos on mahdollista käydä keskellä päivää, niin eikö "äkkilähdöt" ole edukkaimmat?

• eienääkallista

Muakin vitutti kerran kun maksoin 90 euroa Kantolassa KAUS:n katsastuksesta. Olis saanut muualta 30 kymppiä halvemmalla kuin Kaussista.

• tarkaneuronautoilija

Vertaan aina hintoja tarkkaan. Soittaminen ja hintatiedustelu ennakkoon ei maksa mitään. Siksi ihmettelen, että miten Kantolan katsastuspaikoissa niillä hinnoilla riittää asiakkaita. Saako siellä jotkut erikoishintoja vai onko sen asiakkaat vähän vaan tyhmiä?

• KokeiltuOn

Plus katsastus kaikkein paras. K1 muuten hyvä, mutta kovin hylkäysherkkiä katsareita on ainakin trafin tilastojen perusteella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe