PYSÄHTYKÄÄ & MIETTIKÄÄ
2
622
Vastaukset
- joo
> Suomessa joka vuosi yli 1000 itsemurhaa. Heitä
> ei kukaan kuule, ei kukaan auta.
Höpö höpö. "Kukaan ei kuule". Kyllä näitä moniongelmaisia yritetään ja yritetään kuulla. Usein huumeet ja alkoholi vain vetävät pidemmän korren näiden itsetuhoisten elämässä.
On myös vähän eri asia kun jamppa itse ehdoin tahdoin päättää, että nyt riitti, kuin vaikkapa lauma lapsia rannalla leikkimässä.
> Suomessa tapetaan joka vuosi 10000 lasta ennen
> syntymää, heidän puolustuskyvytön tuskansa veri
> huutaa kostoa murhaajille.
Vai että veri huutaa..
> Kauas matkustavat elämässä kaiken saaneet,
> vääryydellä, ahneudella, viekkaudella ja
> itsekkyydellä.
Just joo. Tai ihan helvetin kovalla työllä. Duunaritkin haluavat näyttää lapsilleen maailmaa, viedä heitä aurinkoon, saada heidät hymyilemään. Ei se hyökyaalto erotellut elämässä enemmän tai vähemmän saaneita.
En myöskään ymmärrä, miksi kaikkien pitäisi olla köyhiä? Ketä se auttaisi? Kateellisia?
> Maapallolla kuolee joka päivä keskimäärin
> vähintään 20000 ihmistä.
>
> TURHA KAUHISTELLA HYÖKYAALTOKUOLEMIA.
Turha kauhistella, kun ihmisiä kuolee väkivaltaisesti? Lapset menettävät vanhempansa ja vanhemmat lapsensa? Turha kauhistella, kun miljoonat jäävät kodittomiksi, ilman vettä ja ruokaa ja kuolevat kulkutauteihin?
Taidat kuulua samaan tunnevammalahkoon monen muun tänne kirjoittaneen kanssa.
Eivätkö väkivaltaisesti onnettomuudessa henkensä menettäneiden läheiset saisi surra?- angmatra
Hyvä 'joo' Sanoit jus oikein. "lapsia tapetan ennen syntymää"? Tai jotain sellasta, siis abortit näitä tappoja? Ei ne oo tappoja, ne on joillekki ihmisille vaan ainoo vaihtoehto mitä sen kans voi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421080Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181026Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996