Mistä on hyvä aseöljy

Parabellumi

Tehty?

Synteettistä ohutta öljyä, pakkasnestetta, puhdistettua bensaa?

19

5336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isi6

      Itse käytän ohutta rost-off öljyä puhdistukseen, osat siihen muhimaan yön yli, jynssäys ja kuivaus, ja sitten liikkuvien osien ja tarpeen mukaan piipun voitelu Slip 2000 nimisellä tökötillä. Hyvin on toiminut.

    • D166

      SLIP 2000:elta löydät kaiken tarvittavan. Ainakin asetalo myy.

    • ammuskelija

      Hyvän aseöljyn koostumus riippuu siitä mitä siltä haluaa. Haluatko puhdistaa, voidella vai säilyttää?

    • aselehtialustaasti

      se sopii tavallista öljyä paremmin näihin

    • typerätpässit

      Idiootit selittää jotain kauppanimiä, mitä käyttävät, voi vittu sentään.
      Kysytään mitä ne sisältää, ei mitä kukin käyttää !¨
      Saatanan pöljät kun ei ymmärretä yksinkertaista kysymystä.
      Onko niissä bensaa, onko pakkasnestettä, häh ?

      • oletkoääliö

        Oletko itse lainkaan ajatellut miten bensa tai pakkasneste käyttäytyvät ikääntyessään? Molemmissa on liuottimia, jotka haihtuvat pois eli seos möhnääntyisi. Lisäksi ne eivät kestä kuumuutta. Eli ei ole.


    • Parabellumi

      Kaveri on kyllä oikeassa, kun kysyin mistä on hyvä aseöljy tehty, niin en kysynyt mitä kukakin käyttää, vaan ihan yksinkertaisesti mitä se sisältää.
      En haukkuisi vastaajia idiooteiksi, vaikka eivät yksinkertaista kysymystä näytä ymmärtäneen.
      Löytyisikö niin fiksu, joka osaisi vastata alkuperäiseen kysymykseen ?

      • isi6

        Aiotko perustaa oman aseöljytehtaan? Ehkä kannattais ottaa yhteyttä vaikka Aalto-yliopistoon


      • Anonyymi

        Hyvä ase öljy ainakin toiminut minulla anti corol


    • mihinkäyttöön

      Jos aloittajalla on aseöljyn käyttökohteena aikaisemmin mainitsemansa "aseöljy laitetaan kakkoseen, kun joudutaan linnaan hormonibodareiden hoonattavaksi ", silloin pelkkä rypsiöljy saattaa olla riittävän toimiva, jopa hyvä. Jos tuossa käytössänne on tarve suojella kumiosia, vesi- tai silikonipohjainen liukuvoide säästää kumit ehjinä. Elintarvikkeena tuubissa myytävä paistosilavakin käy kumia säästävänä.
      Tuommoisia jätöksiä olen nähnyt Sateenkaaripoitsujen huvimetsästyslaavuilla!

    • tietomiesite

      Tämä ketju näyttää hyvin, kuinka kommentointihalut ylittää tietotason. Kukaan ei ole vastannut itse kysymykseen, mutta pakko on jotain tyhjänpäivästä sanoa.

      Itselläni tämä ei ollut tyhjänpäiväistä, vaan huomio asiasta yleensä.


    • Lentokoneen

      Moottoriöljyä jatkettuna asetonilla, petroolilla ja tärpätillä, lisäksi wolframdisulfidia liukasteeksi.
      Kun neljää ensimmäistä , lentokoneen moottoriöljy korvattuna automaattivaihteistoöljyllä, sekoitetaan yksi tilavuusosa kutakin, puhutaan kotitekoisesta Ed's Red aseöljystä. Lekomoottoriöljy hyvinkin tunkeutuvaa, se kiipeää koneen öljytikussa muutamassa tunnissa pari, kolme senttimetriä. Tähän ei auton moottoriöljyt pysty. Lentotuotteiden hinnat muodostuu siten, että auton vastaavan tuotteen hinta kerrotaan myyjän puhelinnumerolla joten oikea aseöljy on huomattavasti halvempaa.
      WS2 lisää ei kaikissa kohteissa tarvita.

    • Parabellumi

      Nyt alkaa vastauksissa olemaan sitä, mitä aluksi kysyttiin. Pitää ensin saada vastailevat idiootit hiljaiseksi, jotta asiantuntijat viitsivät vastata.

    • uitatervatynnyrissäase

      kuusipihkasta, tervasta ja hienosta hiekasta.


    • Parabellumi

      Vastauksien perusteella täällä pyörii peräkammarinpoikia landelta huvittamassa itseään aineissa.

      Aselupien tiukentamiselle lienee oikeasti tarvetta ja aseiden pakkolunastuksiin.

    • Rypsiöljyliukaste

      Rypsiöljyliukaste soveltuu parhaiten peräbillumille eli Sateenkaaripoitsulle /siisiin sirbbn, asetonitärpättiseos sammuttaisi tajunnan hetkessä, josko edes mitään tajuntaa billumin kommentit sisältävätkään?

    • tarkkuutta

      Jos tahtoo aseeseen tarkkuutta, aseöljyyn tulee lisätä sateenkaaripoitsujen touhutippoja, silloin ase vie päin persettä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe