Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Duangjitt Resort, Patong Beach hotelli?

11kk1

Varattiin jo matka ensitalveksi eli 12.2.2017 kolmeksi viikoksi ko hotelliin. Onko kellään tuoreita kokemuksia?

Ollaan aiemmin oltu hotelleissa Krabilla, Khao Lakissa ja Phi Phillä, Phuketissa on varmaan ainakin enemmän menoa ja meininkiä?

12

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomennalähtö

      Ziisus lähtöön aikaa 14 kuukautta!

      • 11kk1

        Mitä siitä? Nyt helmikuussa on lähtö aurinkolomalle toisen maan lämpöön kolmeksi viikkoa ja sekin matka on varattu meilkein vuosi sitten.


      • 13kuukautta-aikaa
        11kk1 kirjoitti:

        Mitä siitä? Nyt helmikuussa on lähtö aurinkolomalle toisen maan lämpöön kolmeksi viikkoa ja sekin matka on varattu meilkein vuosi sitten.

        Hotelli voi vaikka palaa ennen teidän matkaa. Kysy niitä tuoreita kokemuksia vuoden kuluttua:)


    • Santtu-1975

      Itse olen majoittunut kyseiseen hotelliin kahdesti (Toukokuussa 2014 ja Lokakuussa 2012).
      Hotellin miljöö, isot allasalueet (kolme allasta) ja viheralueet ovat ovat erittäin miellyttävät. Johtuen isosta tontista, hotellin alueella on helppo välillä unohtaa olevansa vilkkaalla ja hälisevällä patong beachilla, koska liikenteen äänet eivät juuri kantaudu hotellin alueelle.
      Hotellin huoneet sitten taas edustavat aika tavanomaista thaimaan hotellihuoneiden tasoa, eivät ole mitenkään erityisen huonoja taikka hyviä.

      Mutta kaikenkaikkiaan aivan suositeltava hotellikohde.

      • 11kk1

        Ok saanko vielä kysyä aamiaisesta, oliko monipuolinen? Se huone ei oo niin tärkee kunhan ei nyt ihan kauhee raato ole kun ei me sinne huoneeseen mennä aikaa viettämään :)


    • elvis1

      me ollaan oltu siin hotellis 4 kertaa ja olemme itse olleet tyytyväisiä .aamu pala etenkin hyvä.

      • Eihän suomalaista saa neuvoa, mutta että kolmeksi viikoksi samaan hotelliin?
        Kävin katsomassa viime vuonna Duangjittin uima-altaita.
        Joo, kyllä siellä on vähän kuin takapihalla, puitten varjossa kolme pientä uima-allasta, ja aika nafisti sänkyjä.
        (Voi joutua varaamaan aikaisin aamulla vapaan pedin).

        Lähempänä Jungceylonia ja Banglaa löytyi ihanainen hotelli Amata, jossa on uima-altaat sekä katolla että pihalla.
        Hotellin juju on myös siinä, että voi valita vanhemmasta siivestä hissittömän ja halvemman huoneen.

        Eikö kannattaisi otta huone tuolta Dunagjittistä vain parikis yöksi ja käydä katsomassa mm tuo Amata?

        Suurin osa porukasta tietysit kehuu hotellia, onhan se vaikeaa myöntää, että läheltä löytyy parempi ja halvempi hotelli, kuin missä itse on yöpynyt.

        http://www.amatapatong.com/


      • Santtu-1975

        Kävitkö varmasti katsomassa nuo kaikki kolme allasta? Sillä tuon ison altaan kohdalla sana pieni ei kyllä kuulu sanavarastoon.
        Kuvista katsottuna selkeästi isompi kuin vaikkapa tuon linkittämäsi Amarin allasalue.
        Siinä kyllä olet oikeass, että allasalueet eivät ole siinä hotellin ikkunoiden alla, mutta mielestäni se on enemmän plussaa kuin miinusta, vaikka muutamia metrejä joutuu kävelemäänkin.
        Muutenkin tuo hotellin alue on erittäin iso, että siellä joutuu kyllä paljon kävelemään (riippuen missä hotellin osassa huone sijaitsee).


      • santtu-1975

        Piti oikein mitata tuon Duangjittin ison altaan mitat Google Earthin mittapalvelun kautta, kun on isoin uima-allas alue missä ikinä olen hotelleissa vieraillut.
        Näyttäisi ison altaan mitat olevan pisimmillään päästä päähän 110m ja leveys leveimmillän 60m. allashan "kemurtelee", mitat vaihtelevat ja keskellä on iso saari, mutta silti kyseessä erittäin iso uima-allas hotellin altaaksi (eikä kyseessä ole mikä kylpylä yms.), jos altaan ui ympäri ulkolaitoja pitkin niin uintimatkaa tulee luokkaa 260-280m.
        Muutenkin tuo hotellin alue on erittäin iso, pisimmillään päästä päähän yli puolikilometriä.
        Jos joku tietää patongilla toista "keskustahotellia" jolla on isompi tontti, niin voi ilmoittaa.


      • Pyydän nöyrimmäisesti anteeksi sekoiluani, tätä se flunssa teettää.
        Kävin katsomassa Baumanburin uima-altaita ohikulkiessani, ja olin pettynyt.
        Duangjitt-resortissa on viimosen päälle isot tilavat uima-altaat, wow!

        Ihastuin vain tuohon Amata-hotelliin. kun hinta alkoi ykkösellä(hissitön siipi) ilman aamiaista , ja myös katolla oli uima-allas, jost mahtavat maisemat

        Hyvää matkaa!


    • kotonani

      Meidät sijoitettiin yhdeksi päiväksi kyseiseen hotelliin lennon myöhästymisen vuoksi. Hulppeat ulkoalueet uima-altaineen ja allasbaareineen. Hyvät aamupalat ja ruoat muutenkin. Pienet 'golfautot' soittaessa kyyditsevät hotellihuoneen ja päärakennuksen välillä. Yövyimme ns. kerrostalossa, mutta alueella myös ihania bungloweja. Itse pidämme kuitenkin enemmän pienemmistä hotelleista lyhyine välimatkoineen:) kiva kokemus sinänsä, voin suositella.

    • elvis1

      voin sanoa että todella hyvä allas alue. ISO aamupala rauhallinen paikka ,lähellä rantaa jne. kuntosali,hieronnat. itse ollut todella tyytyväinen hotelliin. suosittelen. kokemusta on useaan kertaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe