Paljonko rajavartija tienaa,voittaako paperimiehen?
rajavartijan palkka
14
529
Vastaukset
- vaalimaanvallu
palkka kehno mutta saa pitää takavarikoimansa tavaran,,,itselläni 6 pilua autotallin seinällä kuivumassa,,votkapullojen takana--
- asioistatietävä
ei saa pitää tavaroita mitä ottaa talteen
- qååppopo
asioistatietävä kirjoitti:
ei saa pitää tavaroita mitä ottaa talteen
Ihanko totta? olet varmaan fiksu pahvimies.
- köyhätonköyhiä
no se nyt vaan on niin ettei rajavartijat tienaa puoliakaan siitä mitä paperimiehet. joten jos olisin rajavartijja niin en alkaisi röyhistelemään rintaani, vaan olisin hyvin nöyrä mies...
- voittohellsten
Jos raha tärkein asia elämässä, niin ei välttämättä voita, mutta työnä sata kertaa mielenkiintoisempaa ja olet täysissä järjissä vielä viisikymppisenäkin.
- irtoaskitesiin
Sopii heikosta itsetunnosta kärsiville masokisteille. Siinä itsetunto kohenee kun saa kyykyttää tankkaajia rajalla, kasvattaa jonoa ja pitää kopit aina auki väärältä puolelta. Se on sitä ihanaa valtaa. Eikä tarvii olla mikään ruudinkeksiä.
- keksiä
Että oikein ruudinkeksiä. Melkoinen ruudinkeksijä siellä kirjoittaa.
- onkovaiei
siellähän on nykysin autokatastuspiste?rajalla.
- 333333333k
Heillä on oikeus.
- kartonkirulla
Palkassa jää jälkeen mutta muuten voittaa.
- huomiliivit
Sit olen odottanu et joku jäntevä tullimies suorittais mulle anaalitarkistuksen. Olen tahallaan vähän pyllistelly siiihen suuntaan ja antanu ymmärtää että ois jotain kiellettyä perseessä. Samalla vois ruutata kassitkin tyhjäks niin näkisivät ettei sieltäkän löytyny tullattavaa.
- Dghj
Rajavartiat ja tulli on aivan erikseen!
- faktatietoa
tullissa paremmat palkat kuin rajavartioilla.
- ejakulaatio
Tullimiehelle muutama milli heti käteen jos osaa tutukia tarpeeks hellästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361