Paljonko rajavartija tienaa,voittaako paperimiehen?
rajavartijan palkka
14
427
Vastaukset
- vaalimaanvallu
palkka kehno mutta saa pitää takavarikoimansa tavaran,,,itselläni 6 pilua autotallin seinällä kuivumassa,,votkapullojen takana--
- asioistatietävä
ei saa pitää tavaroita mitä ottaa talteen
- qååppopo
asioistatietävä kirjoitti:
ei saa pitää tavaroita mitä ottaa talteen
Ihanko totta? olet varmaan fiksu pahvimies.
- köyhätonköyhiä
no se nyt vaan on niin ettei rajavartijat tienaa puoliakaan siitä mitä paperimiehet. joten jos olisin rajavartijja niin en alkaisi röyhistelemään rintaani, vaan olisin hyvin nöyrä mies...
- voittohellsten
Jos raha tärkein asia elämässä, niin ei välttämättä voita, mutta työnä sata kertaa mielenkiintoisempaa ja olet täysissä järjissä vielä viisikymppisenäkin.
- irtoaskitesiin
Sopii heikosta itsetunnosta kärsiville masokisteille. Siinä itsetunto kohenee kun saa kyykyttää tankkaajia rajalla, kasvattaa jonoa ja pitää kopit aina auki väärältä puolelta. Se on sitä ihanaa valtaa. Eikä tarvii olla mikään ruudinkeksiä.
- keksiä
Että oikein ruudinkeksiä. Melkoinen ruudinkeksijä siellä kirjoittaa.
- onkovaiei
siellähän on nykysin autokatastuspiste?rajalla.
- 333333333k
Heillä on oikeus.
- kartonkirulla
Palkassa jää jälkeen mutta muuten voittaa.
- huomiliivit
Sit olen odottanu et joku jäntevä tullimies suorittais mulle anaalitarkistuksen. Olen tahallaan vähän pyllistelly siiihen suuntaan ja antanu ymmärtää että ois jotain kiellettyä perseessä. Samalla vois ruutata kassitkin tyhjäks niin näkisivät ettei sieltäkän löytyny tullattavaa.
- Dghj
Rajavartiat ja tulli on aivan erikseen!
- faktatietoa
tullissa paremmat palkat kuin rajavartioilla.
- ejakulaatio
Tullimiehelle muutama milli heti käteen jos osaa tutukia tarpeeks hellästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794