Moi! Haluaisin tietää onko normaalia että yleensä kun vaikka herään ja lähden kävelemään vaikkapa keittiöön, silmäni sumenevat ja yleensä päähäni alkaa sattua. Silmäni eivät sumene nopeasti vaan ihan pikkuhiljaa. Kerran yritin ottaa seinästä tukea että pysyisin pystyssä mutta seinä oli liian kaukana ja kaatusin lattialle. Onko silmissäni jotain vikaa vai onko muille tapahtunut sama? Haluaisin vastauksia äkkiä?
Onko normaalia?
7
76
Vastaukset
- Neiti47
Mulla on aamuisin kun herään ja jotenkin venyttelen itteäni yön jäljiltä nii sama tunne. :o
- Ghgjhxhj
Mullakin ja mulle on sanottu et se johtuu alhaisesta veren paineesta
minulla on nimittäin verenpaineet: 80 yläpaine ja alapaine 38 . Painoni on aika matala koska sairasta anoreksiaa nii siks. Paino 26kg pituus 147- Minävain123
Minäkin olen parivuotta aikaisemmin sitä anoreksiaa sairastanut. Kiitos kun vastasit
Alhainen verenpaine aiheuttaa helposti huimausta pystyyn noustessa, kun aivot jäävät hetkeksi vähemmälle verelle. Tämä on pitkien ja laihojen "tauti", kiusallinen mutta ei vaarallinen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Huimaus- Yks13v.tyttö
Se johtuu siitä et aamulla verenpaine on alhaaö ka jos nouset nopeesti nii ei ehi happee silmiin tai jotai tän tyylistä. Ihan normaalia jos esiintyy vaam aamusi noustessa.
Ite siia oon käyny terkkarilla vaivan takia koska sitä on muulloinkin monesti viikossa eli jos useammin ja myös ei aamulla esintyy nii käykää terkkaril. Voi johtuu esim. Alhasesta hemoglobiinista- Minävain123
Terkkarille siis! Minulla se esiintyy joskus monesti päivän aikana. Ja useasti viikossa.
- AsAAAs
Mulla on sillain että vaikka makaan sohvalla kauan ja sitten nousen mulla näkö menee kokonaan sekunniksi ja sen jälkeen vähän aikaa näen ihan sekasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556526Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394281- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151139- 241074
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969