Missä on Marjo?
Kukatietää
26
1569
Vastaukset
- tiedänpähänvaan
Minä tiedän :)
- laita_kiikarit_pois
Älä kattele meille sisälle!
- satuntietämään
Minä !!
- ensatutietämään
Minä en.
- Olihyvä
No kertokaa.Oli hyvä aikanaan.
- eikukaankerro
Ei kukaan kerro.
- MarjonMies
Täällä minun luona tietenkin.
- Noetvarmaan
No et taatusti ole.
- Marjonpimpsa
Eilen iltasella nussittiin kunnolla.Viikonlopun mun luona hoidossa :)
- 160767
Joko löyty?
- paskaakai
Jäikö Jormaa kaivelemaan. Toki kokeneenpihan tuo nyt kuin 1990.
- Nuolinen
paskaakai kirjoitti:
Jäikö Jormaa kaivelemaan. Toki kokeneenpihan tuo nyt kuin 1990.
Nyt osu ja uppos. nykyään samanlaiset touhut veis suoraan linnaan, kulkematta lähtöruudun kautta.
- paskakeli
noo... kivijärveltä löytyy yksi
- Kikkarapää
Toholammilla
- eisama
Ei taida olla sama.
- niitäaikoja
Pantiin kunnolla aikanaan.
- onkohanvielä
Onkohan vielä yhtä hyvä? ?
- tykittäjä
Tuolla sohvan pohjallahan se vanha lahna röhnöttää het`ku laskulohi
- onkoha
Onkohan vielä yhtä hyvännäköinen?
- www.net
On kuulemma jo kolmatta kertaa raskaana Alajärvellä jollekkin maatalon isännälle joka on 30 vuotta vanhempi
- huuuhaa
Työnsin tänään ahvenen pää edellä Marjon perseeseen
- Ettäsilleeen
Vieläköhän antaisi??
- lapseensattuu
Tuskin ainakaan samalla paikkakunnalla kuin hyväksi käyttänyt pedofiili. Tosin pedofiilikin siirtynyt jo naapuri kunnan " palveluksiin"
- Viljovaa
Onks Marjoo näkyny?
- Klamydia
Missä on Marko?
- Tietäää
Kalajoella on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh684047Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli833346Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit983148- 992971
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412664Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2342506Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832402Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2112386Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922289Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022208