Minulla ja vaimollani on 4 lasta. Ajattelin ruveta sijaisvanhemmaksi jollekin hylätylle juopon, tms. lapselle. Tienaan helposti 7te kuussa. Itse kun olen ikuinen työtön, niin saisin ainakin rahaa. Vaimoni lääkäri tienaa 30te kuussa. Itse olen pitkäaikaistyötön, vaikka olen ollut paperitehtaalla hyvissä vuorohommissa (60te vuosi)Finnairille haen pilotiksi, pääsen tai en, niin tienaan ainakin sijaisvanhemmuudella aikas hyvin. Toki haen pilotiksi mannertenvälisille, sillä kapteenin palkka niissä hommissa 300te tai enemmänkin.
Rupean sijaisvanhemmaksi
5
133
Vastaukset
- hfjdkslkdjfhdks
Raisiossa varmaan asutte ja adidas-takkeja ostelette myös!
- eikäeikä
Tuollaisella asenteella et ainakaan pääse mihinkään.
- 141
Feikkiä. Asenne täysin pielessä, vaikka olisi pilanteko mielessä heitetty.
Kannattaisi miettiä, mitä tekee ja ajattelee. Älä anna itseäsi pahan palvelukseen.
Aikuisuuteen kuuluu vastuu. Itsestä ja muista.- ilmanviranomaisten
mielivaltaa; valehtelua, lasten vieraannuttamista ja perätöntä
lausumaa tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..
- Kylläsekannattaa
Kannattaa http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1194839728236/artikkeli/auerin sijaisperhe saa 3000 euroa lapsesta - mita porissa maksetaan .html
Ottakaa sijaislapsia, niistä saa 3000 €/ lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959