Hikkaduwa mitä on tapahtunut?

sennafin

Tietääkö kukaan mitä on tapahtunut Hikkaduwassa en saa mitään tietoja sielä.
Kaipaan munia paikallisia ystäviäni. Kiitollinen vastauksesta tai vinkistä

20

6064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanjaätampiaistehdas.net

      Viestin nimi lienee "Mitään tietoa Hikkaduwasta" tms.

    • make

      Laitoin eilen illalla sähköpostia poseidonin sukelluskeskukseen.Ei vielä ole vastanneet,ilmoittelen kun saan tietoa lisää sieltäpäin.

      • Hikkaduwa ajatuksissa

        Saimme viestin 27.12. Poseidonilta, että kaikki olisivat selvinneet. Gayan, eräs työntekijä oli laittanut sen jonkun puhelimesta heti kohta onnettomuuden jälkeen, mutta viestit ei sen jälkeen ole kulkeneet.Haluamme epätoivoisesti tietää lisää Hikkaduwast. Laita viestiä kun kuulet lisää!! Olemme itsekin Hikkiksiä, vietimme juuri kuukauden Podeidonin kulmilla, mutta tulimme pois kaksi viikkoa ennen katastrofia...


    • make
    • Loope

      Olin vuosi sitten Hikkaduwassa koska isovanhempani pitävät siellä kummilapsi projektia. Onko teillä tietoa Coral Rock Hotellista Hikkaduwassa??

      • Kube

        Kuulin että etelässä kymmenestä hotellista kaksi jäi pystyyn joten voi olla mahdollista että se on kaatunut...


      • Nimetön
        Kube kirjoitti:

        Kuulin että etelässä kymmenestä hotellista kaksi jäi pystyyn joten voi olla mahdollista että se on kaatunut...

        Hmm..Afton Bladetissa oli kuva kyseisestä hotellista..en tiedä sittten..onko joillain teillä kummilapsia Sri Lankassa?


      • Jukka

    • nnn
      • Annuli

        Tietääkö kukaan, pahastuuko tämä kyseinen kuvaaja, jos näistä kuvista kopioisin osan itselleni? Sattuu näissä olemaan kuvia myös oman hotellimme lähistöltä...

        Itselläni on myös muutamia kuvia Coral Gardens hotellin aivan lähiympäristöstä, jos joku haluaa niitä nähdä.


      • Jukka Kilpio
        Annuli kirjoitti:

        Tietääkö kukaan, pahastuuko tämä kyseinen kuvaaja, jos näistä kuvista kopioisin osan itselleni? Sattuu näissä olemaan kuvia myös oman hotellimme lähistöltä...

        Itselläni on myös muutamia kuvia Coral Gardens hotellin aivan lähiympäristöstä, jos joku haluaa niitä nähdä.

        Omaan käyttöön noita saa kopioida vapaasti ja muuhunkin ei kaupalliseen käyttöön.

        Jukka


      • Annuli
        Jukka Kilpio kirjoitti:

        Omaan käyttöön noita saa kopioida vapaasti ja muuhunkin ei kaupalliseen käyttöön.

        Jukka

        ...kaunis!

        Tulevat tarpeeseen. :-)


      • Hikkaduwa fan
        Annuli kirjoitti:

        Tietääkö kukaan, pahastuuko tämä kyseinen kuvaaja, jos näistä kuvista kopioisin osan itselleni? Sattuu näissä olemaan kuvia myös oman hotellimme lähistöltä...

        Itselläni on myös muutamia kuvia Coral Gardens hotellin aivan lähiympäristöstä, jos joku haluaa niitä nähdä.

        Laita vain kuvia nettiin jos mahdollista. Me täällä kotona olleet katselemme niitä kylläkin järkyttyneinä, mutta saamme samalla jonkinlaisen käsityksen miten pahasti alue jonka niin hyvin tunnemme on tuhoutunut.


      • Hikkaduwa fan
        Jukka Kilpio kirjoitti:

        Omaan käyttöön noita saa kopioida vapaasti ja muuhunkin ei kaupalliseen käyttöön.

        Jukka

        Hei:
        Katselin kuviasi järkyttyneenä ja luin paljon tietoa antavat teksitisi. Pelastuitte todella täpärästi.Minua liikutti kovasti se , että joku paikallinen antoi sandaalit jaloistaan vaimollesi. Tämä kuvaa juuri parhaiten sri lankalaisten ihanaa kuonnetta.
        Itse olen lomaillut siellä siellä viimeiset 10 vuotta, kierrelen saarta ristiin rastiin.Pari vuotta sitten otimme kummilapsenkin sieltä PLAN:in kautta , jota olen aina nyt sitten käynyt tervehtimässä.
        Sen vuoksi suosittelin Sri Lankaa niin monelle jotka epäilivät miten siellä uskaltaa liikkua.Kenellekään ei tullut mieleen, että jotain tällaista voisi tapahtua.
        Onko sinulla tarkempaa tietoa hotelli henkilökunnan kohtaloista, esim Mr. Kudahetystä ja Siristä?Olisin kiitollinen kaikesta mahdollisesta tiedosta.


      • Jukka
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Hei:
        Katselin kuviasi järkyttyneenä ja luin paljon tietoa antavat teksitisi. Pelastuitte todella täpärästi.Minua liikutti kovasti se , että joku paikallinen antoi sandaalit jaloistaan vaimollesi. Tämä kuvaa juuri parhaiten sri lankalaisten ihanaa kuonnetta.
        Itse olen lomaillut siellä siellä viimeiset 10 vuotta, kierrelen saarta ristiin rastiin.Pari vuotta sitten otimme kummilapsenkin sieltä PLAN:in kautta , jota olen aina nyt sitten käynyt tervehtimässä.
        Sen vuoksi suosittelin Sri Lankaa niin monelle jotka epäilivät miten siellä uskaltaa liikkua.Kenellekään ei tullut mieleen, että jotain tällaista voisi tapahtua.
        Onko sinulla tarkempaa tietoa hotelli henkilökunnan kohtaloista, esim Mr. Kudahetystä ja Siristä?Olisin kiitollinen kaikesta mahdollisesta tiedosta.

        Valitettavasti en muista hotellin henkilökunnan nimiä. Tehtävien mukaan voisin joitakin tunnistaa. Esim. hotellin johtaja oli majoittuneena samaan paikkaan kuin me, eli kunnossa on. Ravintolapäällikkö (vanhempi herrasmies) oli respassa tuolloin kun hain avainta. Yhden tarjoilijoista (hän joka toi ihmisille laskut) näin jälkeenpäin pihalla. Hotellin turvamiehet olivat kunnossa ja yhtä kohteliaita kuin aiemminkin. Muista en kyllä osaa sanoa.


      • Pertti
        Jukka kirjoitti:

        Valitettavasti en muista hotellin henkilökunnan nimiä. Tehtävien mukaan voisin joitakin tunnistaa. Esim. hotellin johtaja oli majoittuneena samaan paikkaan kuin me, eli kunnossa on. Ravintolapäällikkö (vanhempi herrasmies) oli respassa tuolloin kun hain avainta. Yhden tarjoilijoista (hän joka toi ihmisille laskut) näin jälkeenpäin pihalla. Hotellin turvamiehet olivat kunnossa ja yhtä kohteliaita kuin aiemminkin. Muista en kyllä osaa sanoa.

        Onko tietoa mitä kävi sunnuntaisin pidettävillä markkinoilla aseman takana olevalla kentällä?


      • olin paikalla
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Hei:
        Katselin kuviasi järkyttyneenä ja luin paljon tietoa antavat teksitisi. Pelastuitte todella täpärästi.Minua liikutti kovasti se , että joku paikallinen antoi sandaalit jaloistaan vaimollesi. Tämä kuvaa juuri parhaiten sri lankalaisten ihanaa kuonnetta.
        Itse olen lomaillut siellä siellä viimeiset 10 vuotta, kierrelen saarta ristiin rastiin.Pari vuotta sitten otimme kummilapsenkin sieltä PLAN:in kautta , jota olen aina nyt sitten käynyt tervehtimässä.
        Sen vuoksi suosittelin Sri Lankaa niin monelle jotka epäilivät miten siellä uskaltaa liikkua.Kenellekään ei tullut mieleen, että jotain tällaista voisi tapahtua.
        Onko sinulla tarkempaa tietoa hotelli henkilökunnan kohtaloista, esim Mr. Kudahetystä ja Siristä?Olisin kiitollinen kaikesta mahdollisesta tiedosta.

        Mr Kudahetti .siri .Mr Bandara .Ovat selvinneet katastrofista. Puhuin heidän kanssaan.


      • Hikkaduwa fan
        olin paikalla kirjoitti:

        Mr Kudahetti .siri .Mr Bandara .Ovat selvinneet katastrofista. Puhuin heidän kanssaan.

        Kiitos, tämä viesti lämmitti.
        Jos puhut heidän kanssaan jatkossa, kerro terveisiä suomalaiselta pitkältä vaalealta rouvalta joka matkusteli siellä yksinään ja majoittui Hikkaduwassa ollessan aina heidän hotelliinsa.
        Mr. Kudahetty piti minusta hyvää huolta, mittasi verenpaineenikin joka aamu.Missään muussa hotellissa en ole saanut sellaista ystävällisyyttä kuin juuri Coral Sandissa.
        Hotelli oli aina täynnä hollantilaisia tai brittejä, olin aina ainut suomalainen.


    • Ystäväni Mauri tiedottaa

      Ystäväni Mauri on lähettänyt viestejä, että ainakin hän ja vaimonsa ovat kunnossa ja selvinneet, vaikka olivat olleet pahassa paikassa. Paikallinen köyhä väestö on menettänyt kaiken sen, mitä heillä oli, joten Mauri kerää heille uutta elämää lahjoituksista täältä Suomesta. Hän on saanut kasaan ystäviltään jo yli 6000 euroa, joten jotakin sillä saakin siellä aikaan.
      Mr & Mrs Keltto; osoite on "Fort" Punchi Pathana, Hikkaduwa, SRI LANKA. Ehkä voit kirjoittaa ja kysyä.

    • löytäjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe