Taijan kanssa saunassa

Liquid

Kaverini Pertti oli kunnostamassa vanhan kesämökkinsä saunaa ja olin lupautunut hänelle mukaan remonttikaveriksi. Saunan remontti eteni nopeasti ja parin päivän kuluttua olin päässyt jo maalaamaan sen kattoa. Olin myös saanut yöpyä Pertin mökillä remontin ajan, ja hyvinhän sinne mahtui. Ahtaampaa oli pian tulossa, sillä mökille olisi tulossa Pertin vanhempi veli perheineen, sukutila kun oli kyseessä. Olin toki oppinut tuon perheenkin tässä vuosien mittaan tuntemaan. Sauli ja Leena olivat oikein mukava pariskunta, ja kesäisin he ottivat mukaansa usein myös tyttärensä Taijan.

Iltapäivällä perhe oli ajanut autollaan pihaan ja huikannut terveiset maalatessani saunan kattoa. Monenmoista ruokaostosta oli toki tehtävä, joten kamppeita aikansa sisälle mökkiin siirreltyään perheen piti lähteä vielä kirkonkylän kaupoille ruokaostoksille. Autoon lähti vielä Perttikin mukaan, kun muisti tarvitsevansa lisää maalia ja nauloja kirkonkylän osuuskaupalta. Taija sen sijaan päätti jäädä mökille, olihan autossa tullut istuttua jo Helsingistä asti.

- Katsohan vähän likkaa samalla sieltä saunan katolta, ettei tuo hukuta itteään!, Sauli huikkasi ennen lähtöään. Joopa joo, vastasin asiaan ihmeemmin paneutumatta.

Auto kaasutti pois pihalta ja Taija puuhaili mökillä niitä näitä minun kiikkuessani yhä saunan kattoa maalaamassa. Taija kävi laiturilta uimassa ja painui sitten saunan sisälle lämmittelemään. Mielessäni toki kävi ajatus että joku naispuolinen immeinen nyt sitten saunoi tuossa alapuolellani minun itseni ollessa katolla pari metriä tämän yläpuolella, mutten juuri pohtinut asiaa. Taija poistui saunasta pian mökille päin hiukset pyyhkeeseen käärittynä.

Lämmin sauna olisi paikallaan nyt myös minulle, päätin. Olinkin maalannut koko päivän ja kypsä puhdistamaan sottaiset käteni ja muutenkin vähän rentoutua. Laskeuduin katolta ja menin saunaan pukuhuoneessa riisuutuen. Tuskin olin istunut kovin kauaa lauteilla, kun kuulin pukuhuoneeseen johtavan ulko-oven narahduksen. Joko Pertti porukoineen oli tullut pihaan? Hassua, kun en kuullut auton ääntä.

Kun ovesta astuikin sisälle saunaan alasti itsensä riisunut Taija, oli ensimmäinen ajatukseni vain se, että toki ei kuulossani ollut vikaa, isäntäväki ei siis ollut vielä palannut hössöttämään keskelle rauhaani, vaan saunaan tupsahtikin ”vain” Taija.

- Hups…Taijalta pääsi hänen huomatessaan minut lauteella, - En mä tienny et sä oot vielä täällä. Mä kävin vielä uimassa.

Tyhmä hesalainen! Ajattelin sanoa, että ei se mitään ja olinkin juuri lähdössä, mutta muistinkin sitten maalitahraiset käteni ja päätin, että enhän täältä nyt niistä suoriutumatta voisi saunasta minnekään mennä. Sitä paitsi Taijahan oli nukeilla leikkivä pikkulikka tai jotain – tai oli ainakin ollut mitä se oli, kymmenen vuotta sitten?

- Joo. Pesaisen tuossa itteni tästä maalista ja lähden sitten. Pääset lämmittelemään, lupasin.

Taija nousi lauteille minua vastapäätä ja kas kummaa, ei näyttänyt kiirehtivän peittelemään paikkojaan käsillänsä, kuten olin odottanut hänen reaktionomaisesti tekevän. Enpä sitten kiirehtinyt itsekään nousemaan, vaan jäin lauteille istumaan Taijan nuorta vartaloa arvioiden.

- Niin, minkäs ikäinen sä olitkaan?, kysyin Taijalta.

- Seitsemäntoista ja puoli!, kuului tytön eksakti ja ikäisekseen tarkka vastaus. Kirosin itsekseni. Silkkaa sakkolihaa siis. Paras todellakin vain pysyä housuissaan…

En kuitenkaan malttanut olla katsomatta Taijan nuoren vartalon kaaria ja vaikuttumatta niistä. Taijan rinnat olivat noin nuorelle tytölle hyvin kehittyneet, ryhdikkäät puolipallot ja nänninpäät sojottivat terhakkaasti kuin katsettani uhmaten pystyssä. Tasainen vatsa ja pehmeät urheilulliset reidet ilman selluliitin häivää vetivät uteliasta katsettani puoleensa. Taijan ruskeat hiukset olivat huolellisilla palmikoilla, joita hän ei ollut saunasta ja uinnista huolimatta avannut auki. Palmikoiden päiden tupsut laskeutuivat Taijan pyöreille rinnoille niitä toki peittämättä.

Ihmeekseni vaikka olin alun perin varma itsestäni enkä koskaan katsonut enkä ajatellut Taijaa ”sillä silmällä” huomasin tytön todella kasvaneen ja kehittyneen siitä pikkulikasta jonkalaisena hänet muistin. Ei tainnut Taija-tyttönen kauaa lapsi ollakaan…poikaystäväkin tällä jo varmasti oli.

Ylimielinen suhtautumiseni Taijaa kohtaan oli saamassa nolon lopun. Huomasin katsovani hänen rintojensa kaarta pitkään, liian pitkään…

- Katsoa saa, muttei koskea, Taija huomautti hymyillen ilmeisesti huomaten mietteliäästi hänen vartalolleen unohtuneen katseeni. Aivan kuin en olisi tuota muuten tiennyt. Pahuksen likka. Yritin ajatella jotain muuta kuin lauteilla edessäni ilman rihman kiertämää istuvaa alastonta tyttöä, vaikka sitä miten savupiipun hormien läpivieminen suoritettaisiin, mutta pian oli vanha aatami taas herännyt. Yritin kiinnittää katsettani saunan erittäin mielenkiintoiseen vaaleaan panelointiin Taijan takana ja laskea naulankantoja kattolistoista, mutta pian silmäni palasivat katsomaan Taijan alastonta nuoren naisen vartaloa.

Miten tässä nyt olisi pitänyt toimia? Kohteliastahan on, että kaksi toisensa tuntevaa ihmistä samassa huoneessa keskustelee keskenään. Kohteliasta oli myös, ettei keskusteltaessa tuijoteltu seiniä vaan katsottiin keskusteltavaa henkilöä. Mistä nyt seitsentoistavuotiaan tytöntyllerön kanssa saunassa keskustellaan? Säästäkö? Ainakin ne miesten saunajutut olivat tässä tapauksessa out.

Kaiken kukkuraksi välinpitämättömyyden teeskentelyni oli saamassa nolon lopun. Tunsin lahjomattoman kaluni alkavan auttamattomasti seistä Taijan uteliaan ja järkähtämättömän katseen alla. En ollut katsonut aiheelliseksi edes peittää paikkojani osoituksena Taijalle siitä, että tässä satunnaisessa yhteissaunomisessammehan ei ollut mitään eroottista mukana. Eihän? En silti selvinnyt Taijan katseen valheenpaljastustestistä. Kaluni nousi hiljaisin nykäyksin puoliseisokkiin uljas terska kohti tämän reaktion seksikästä aiheuttajaa.

Seisova kaluni ei jäänyt Taijalta huomaamatta. Hän hymyili hieman ja tirskahti sitten tyttömäisesti:

-Wau…

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku, tiesin, ja vastasin selitellen muka hyvinkin coolisti:

-Primitiivireaktio…

Samalla toivoin seisokin tästä pian asettuvan seiniä katsomalla ja ajatukset vaikka jääkiekkoon keskittämällä. Yritys ei onnistunut. Kohta kaluni kuin minua uhmatakseen seisoi täysillä osoittaen kohti saunan matalalla olevaa kattoa.

-Tosi makee, sanoi Taija antaen arvosanan aiheesta, jonka olisin mieluiten sivuuttanut.

-Kiitos, vastasin kai jotenkin sarkastisesti. Keskittäen ajatukseni miettimään Oskar Merikannon ”Kesäillan valssin” sanoja sain kaluni viimein rauhoittumaan ja seisokkini laskemaan. Yritin siirtää polviani peittääkseni näkyvyyden Taijalta, mutta vahinko oli jo tapahtunut.

-Toi oli hieno, Taija antoi palautetta, - Mun kundikaverilla on jotenkin ohkasempi…

-Jaa, vastasin diplomaattisesti. Perhanan likka. Niin ja liian nuorikin vielä. Itse olin juuri kahdenkymmenen täyttänyt ja viihdyin Jaanan kanssa tosi hyvin. Sitä paitsi tuollaiset ruipelot kuin Taija eivät minua yleensä kiinnostaneet. Tykkäsin enemmänkin rintavista, uhkeista tytöistä, ja Taija nyt oli ihan pentu ja lauta…tai toisaalta: Taijan naiselliset kumpareet olivat kyllä vielä pienet mutta hemmetin hyvänmuotoiset ja ryhdikkäät. Kieltämättä kiihottavat. Ehkä voisin parin vuoden päästä ajatella – tai puolentoista…

-Oonks mä yhtä kaunis kuin Jaana?, Taija kysyi yllättäen.

-No…sanat jäivät suuhuni kun oikein jäin katsomaan Taijan muotoja voidakseni vastata oikein.

-No joo, kai sä nyt oot tissejä ja muijia ennenkin nähny, Taija nauroi.

En tiennyt mitä vastata kun ristiriitaiset tunteet velloivat mielessäni.

Samassa Taija oli raottanut jalkojaan ja kauhukseni näin suoraan hänen avoimeen jalkoväliinsä. Taijan karvoitus oli hyvin minimaalinen – itse kai siistitty, mutta näky muuten järkyttävän kiihottava. Monesti tuuhea naisen tuhero voi peittää taakseen aivan kaiken, ettei hyvän aktinkaan jälkeen oikein tiennyt, missä oli käynyt, kun ei mitään ollut nähnyt, mutta Taijan turvonneet häpyhuulet olivat ulkonevimmat ja kutsuvimmat mitä olin ikinä nähnyt! Ei jäänyt epäselväksi, kumman sukupuolen edustaja edessäni istui jalat avoimesti erillään.

Ei tuollaista voinut olla olemassakaan! Taija näki tuijotukseni kohteen ja painoi kevyesti pienen kätensä haaroväliinsä – ei kuitenkaan sen suojaksi vaan päinvastoin: kahdella sormella hän raotti häpyhuuliaan lisää niin että näin entistä paremmin hänen kutsuvaan pilluunsa.

Nyt kaluni alkoi tosissaan seistä, enkä enää välittänyt sitä peittääkään. Taija upotti kaksi sormeaan syvälle pilluunsa ja sulki silmänsä nojautuen nautinnollisesti taaksepäin.

-Muista: katsoa saa…aa…ei koskea, Taija sopersi. Ei täysin vakuuttavasti mutta terävästi muistuttaen, -Mutta runkata saat…Jos mä saan katsoa!

Enempiä lupia kyselemättä aloin käsin vatkata elintäni. Taija näytti tunkevan samaan tahtiin sormia sisäänsä. Kiihkeä sormettaminen näytti tuottavan tulosta ja Taija vaikeroi orgasmin kourissa. Pääsisinpä painamaan kaluni tuonne…

Taijan voihkina yltiä enkä voinut enää vastustella omaa purkautumistani. Katseeni ahnehti Taijan herkullisia rintoja ja pillussa vatkaavia sormia ja silloin tunsin kaluni alkavan sykkiä ja nytkähdellä holtittomasti kädessäni. Samassa se jo roiskikin pitkän kaaren valkeaa siemennestettä kohti vastapäätä istuvan Taijan sykkivää syliä. Sinne asti se ei kuitenkaan yltänyt, vaan roiskahti vesikiulun kylkeen ja löylykauhan päälle välissämme. Vesikiulu oli puolillaan vettä, joten valkea sperma roiski suurelta osaltaan sisälle astiaan, mitä nyt vähän lenteli pitkin saunan lauteita Taijan jalkojen juureen…

Ja nyt seuraakin tietokilpailu teille, tytöt: mitä tapahtui vesikiuluun lentäneelle spermalle? Jäikö se
a.   kellumaan pinnalle
b.   upposi pohjaan
c.   liukeni veteen
d.   riippuu veden lämpötilasta: kylmään veteen se jää kellumaan, lämpimään liukenee

Tarinan ratkaisu kerrotaan seuraavassa Liquid-tarinassa. Ellette ole jo ennen sitä itse ottaneet asiasta selvää.

4

25170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      aiaka siisti juttu=)

    • no name

      TOsi hyvä ja kiihoittava tarina!

    • Tarkastaja

      Sakkolihan ikäraja on 16 v, joten tuollaisia saa painaa miten päin vaan.

    • fgaf

      jatka tarina loppuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe