Pitää hyvin paikkansa kun sanotaan,että meitä on moneen junaan.:) Eilen sai kyllä makeasti nauraa ressun kustannuksella.Kiitos vain näille kirjoittajille.;) Mites palstalaisten päivä on lähtenyt käyntiin?Liukasta on ulkona..meinas mennä pyllylleen ihan väkisinkin. :P Kertokaas jotaki mukavaa.Meinaa täs käydä vähän aikaki pitkäks..:P
Huvittava palsta :)
60
203
Vastaukset
Ymmärtäähän sitä palstalaisten kommentit ripulistia vastaan. Kukaan ei pidä ilkeästä narsistista, joka typerillä valituksilla pilaa palstan..
Juuri laitoin muovikuusen pystyyn ja koristelin sen. :) Mitäs Tintulle kuuluu?Sulla on sit siellä jo kunnon joulutunnelma.:) Mä en ole tehnyt tänään oikeastaan mitään.Otan tän päivän lorvailun merkeissä.Nyt sitten meinaa olla pitkästyny olo.:P Käväsin tos lukemassa juttuja asioista mitkä ihmisiä ärsyttää.Yksiniistä osui silmään erityisesti..Jotaki ärsytti se,että hänen miehensä on liian lyhyt.:)) Jäin vaa miettimää sitä,et onhan se mies ollu yhtä lyhyt jo silloin ku alkoi kiinnostumaa hänestä..Tuskin se on ajan myötä lyhentyny. :))) Aika hassuja juttuja oli muuteski..ei kuiteskaa nii pöhlöjä ku ressun ärsytykset.:))
- kombromiss
Jos kitsi kitinäinen lopettais itse tuon nimittelemisen, nalkuttamisen ja haukkumisen, niin palsta olisi jo puoliksi siivottu. Varmaan tähänkin sun on pakko sanoa jotenkin loukkaavasti.
kombromiss kirjoitti:
Jos kitsi kitinäinen lopettais itse tuon nimittelemisen, nalkuttamisen ja haukkumisen, niin palsta olisi jo puoliksi siivottu. Varmaan tähänkin sun on pakko sanoa jotenkin loukkaavasti.
Aina ei voi olla reagoimatta ripulistin ilkeyksiin.
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla on sit siellä jo kunnon joulutunnelma.:) Mä en ole tehnyt tänään oikeastaan mitään.Otan tän päivän lorvailun merkeissä.Nyt sitten meinaa olla pitkästyny olo.:P Käväsin tos lukemassa juttuja asioista mitkä ihmisiä ärsyttää.Yksiniistä osui silmään erityisesti..Jotaki ärsytti se,että hänen miehensä on liian lyhyt.:)) Jäin vaa miettimää sitä,et onhan se mies ollu yhtä lyhyt jo silloin ku alkoi kiinnostumaa hänestä..Tuskin se on ajan myötä lyhentyny. :))) Aika hassuja juttuja oli muuteski..ei kuiteskaa nii pöhlöjä ku ressun ärsytykset.:))
Juuh, joulutunnelmaa piisaa kotona. :) Mutta, ulkona ei.. Lunta ei ole vaan sataa vettä..
Hassut asiat joitakin ihmisiä ärsyttäää.. :DKittiechihu kirjoitti:
Juuh, joulutunnelmaa piisaa kotona. :) Mutta, ulkona ei.. Lunta ei ole vaan sataa vettä..
Hassut asiat joitakin ihmisiä ärsyttäää.. :DTäällä on kyllä nii liukasta.:( Hitto,että pitää eestaas tuo sää vaihdella.Oisjoko lunta tai sitten ei mitään.
- KJHKFFDD
OSTA LIUKUVOIDE NIIN TIEDÄT KELIN JA SEN AJAN, VOIT IHAN ITE SÄÄDELLÄ...
- shitkat
Kittiechihu kirjoitti:
Aina ei voi olla reagoimatta ripulistin ilkeyksiin.
hyi helevattu mitä kommentteja . olisko jotain fiksumpaa
Jeeeee!!! Mulla on kolme kuusta koristeltuna ja kaksi taatelikakkua uunissa paistumassa :)) Siis älkää oikeasti sanoko mulle, että mulla on mopo karannut käsistä, hahaha... ;DDD
Kolme kuusta!? Ööh..no mikäs siinä jos tykkää kovasti. ;) Mä laitan kyllä ihan vaan yhden,ku kisulit ei meinaa muuteskaa antaa sen olla rauhassa.:) Sä teet taatelikakkuja..mä en ole ikinä sitä värkänny,vaikka muutes olenki kova leipomaan varsinki näin joulun alla.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Kolme kuusta!? Ööh..no mikäs siinä jos tykkää kovasti. ;) Mä laitan kyllä ihan vaan yhden,ku kisulit ei meinaa muuteskaa antaa sen olla rauhassa.:) Sä teet taatelikakkuja..mä en ole ikinä sitä värkänny,vaikka muutes olenki kova leipomaan varsinki näin joulun alla.:)
No tytsin residenssissä on lääniä koristella.. :-D
tinttu-liina kirjoitti:
Mitäs Tinttu on leiponut? Minulla on juuri luumukakku uunissa.. :P
butch-cassidy kirjoitti:
No tytsin residenssissä on lääniä koristella.. :-D
No hänhän onkin tuhannen kyökin prinsessa..linnassa piisaa tilaa.;)
Kittiechihu kirjoitti:
Mitäs Tinttu on leiponut? Minulla on juuri luumukakku uunissa.. :P
Erilaisia kuivakakkujaeri kuorrutteilla.Mun lempparikakku on tiikerikakku.Tykkään muuteski kakuista missä on suklaata.:) Torttuja oon tieteski tehny ja pitäis viel tehdä tavallisia pipareitakin.Toi luumukakku on kyl jotai uutta..kehtaanko (ja minähän kehtaan) tunnustaa etten ole ikään kuullukkaa.:))
tinttu-liina kirjoitti:
Siistei ne oli ku mäki kävin sit kattomas... :)
artagnan kirjoitti:
Siistei ne oli ku mäki kävin sit kattomas... :)
Varmaan oli nättejä. :)
jäbä ei malta olla pistämättä tähän väliin et noi komeat joulukuuset oli sitte peräsin jäbän kuusikosta. semmosia tiheitä ja tukeva oksasia et jaksaa kantaa isomman määränki koristeita notkahtamatta.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jäbä ei malta olla pistämättä tähän väliin et noi komeat joulukuuset oli sitte peräsin jäbän kuusikosta. semmosia tiheitä ja tukeva oksasia et jaksaa kantaa isomman määränki koristeita notkahtamatta.. ;)
Varaudu siihen,että saat sitten joulun jälkeen roudata ne takas jonnekki...;)Nii mä tekisin..sanoisin vaa,et sun kuusiahan ne oliki...;))
tinttu-liina kirjoitti:
Varaudu siihen,että saat sitten joulun jälkeen roudata ne takas jonnekki...;)Nii mä tekisin..sanoisin vaa,et sun kuusiahan ne oliki...;))
no semmonen sopimus meillä oliki et jäbä tuo perille asti ja sitte ku pyhät on ohitte hakee poiski.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no semmonen sopimus meillä oliki et jäbä tuo perille asti ja sitte ku pyhät on ohitte hakee poiski.. ;)
On Arielilla tosiaan hyviä kavereita ympärillään.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Erilaisia kuivakakkujaeri kuorrutteilla.Mun lempparikakku on tiikerikakku.Tykkään muuteski kakuista missä on suklaata.:) Torttuja oon tieteski tehny ja pitäis viel tehdä tavallisia pipareitakin.Toi luumukakku on kyl jotai uutta..kehtaanko (ja minähän kehtaan) tunnustaa etten ole ikään kuullukkaa.:))
Kuulostaa hyvältä kaikki.. :P Tuo luumukakku on minun oma keksimä. Voin kertoa muualla ohjeen, jos haluat? :)
Kittiechihu kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä kaikki.. :P Tuo luumukakku on minun oma keksimä. Voin kertoa muualla ohjeen, jos haluat? :)
Juu..kyllä sopii.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..kyllä sopii.:)
Oukkei. ;) laitappas jotain hyvää ja iloista juttua tuohon minun uuteen avaukseen?
tinttu-liina kirjoitti:
On Arielilla tosiaan hyviä kavereita ympärillään.:)
no jäbä on tiesti vähä silleen ihastunukki niinku toi butsi ja artsiki on.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no jäbä on tiesti vähä silleen ihastunukki niinku toi butsi ja artsiki on.. ;)
Vai vähä?!? ;)Oot kyllä nimes veroinen valepukki. ;))))
tinttu-liina kirjoitti:
Vai vähä?!? ;)Oot kyllä nimes veroinen valepukki. ;))))
jospa jäbä sitte rehdisti tunnustaa et paljonki ku ei toi meidän typykkä varmaankaan hoksaa tänne kahtella.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jospa jäbä sitte rehdisti tunnustaa et paljonki ku ei toi meidän typykkä varmaankaan hoksaa tänne kahtella.. ;)
No ton nyt ois huomannu sokea reettaki.:))
- EläinystäväKokkola
Kaikki kiertolaiskatit tapetaan...
Paketit on paketoitu ja kämppä siivottu elikkä nyt meikä lähtee lompsimaan kohti erään tytsin ruokapöytää, saunomaan ja kaapimaan taikinakulhoja puhtaaksi.. ;-P
Butsi on ollu ahkera.;)) Sulla on hommat pitemmällä ku mulla..Vasta huomenna meinaan siivota. :P
Mä oon toiminu vähä niinku päällysmiehenä. Oon jaellu siis toisille tehtäviä tekemäni minuuttiaikataulun mukaisesti. Se onnistuu ihan kevyesti siinä samalla kun kahtelen urheilua telkusta. Tässäkin on muuten oiva osoitus siitä että MIES pystyy hoitaan kaksi asiaa yhtaikaa, vieläpä helposti;)
tinttu-liina kirjoitti:
No juu..täytyy nyt myöntää,että tuo jos mikä asia,niin on miehillä hallussa.:P
Kait sit poikkeus vahvistaa säännön. Mua kyl juoksutetaan ku mä vietän joulun lapsuudenkodissain... Ku noit siskoi on vaan kolme et mä en saa sanottuu sit mitään mihinkään väliin ;D
artagnan kirjoitti:
Kait sit poikkeus vahvistaa säännön. Mua kyl juoksutetaan ku mä vietän joulun lapsuudenkodissain... Ku noit siskoi on vaan kolme et mä en saa sanottuu sit mitään mihinkään väliin ;D
Niin sitä pitää.;) Sun siskoillas on oikea asenne.;)
jep. jäbänki huusholli on nätisti siivottu ja koristeltu eikä sitte tarvinnu ite laittaa tikkua ristiin ku typykkä kerkes senki hoitaa.. ;D
temmirauta kirjoitti:
jep. jäbänki huusholli on nätisti siivottu ja koristeltu eikä sitte tarvinnu ite laittaa tikkua ristiin ku typykkä kerkes senki hoitaa.. ;D
No höh...Hemmottelee teidät pilalle.;)
tinttu-liina kirjoitti:
No höh...Hemmottelee teidät pilalle.;)
no typykkää tekis mieli halata aina ku näkee.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Yritäs hoitaa kolmaski asia ja tulla tänne. :)
No seki hoituu kuten näet;)
toljanter kirjoitti:
No seki hoituu kuten näet;)
No oot sä kyl taitava!Tuo ei ihan jokaiselta onnistukkaan. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No oot sä kyl taitava!Tuo ei ihan jokaiselta onnistukkaan. ;)
No ei sitä muuten paaviksi, eiku ukko ylijumalaksi, eiku ylimmän tason tontuksi eli pukin oikeaksi kädeksi pääsisikään;)
toljanter kirjoitti:
No ei sitä muuten paaviksi, eiku ukko ylijumalaksi, eiku ylimmän tason tontuksi eli pukin oikeaksi kädeksi pääsisikään;)
Täs aattelin,että ku täällä pyörii valupukkejaki,nii mistä tietää ettet säkin ole valetonttu..häh?? :))
tinttu-liina kirjoitti:
Täs aattelin,että ku täällä pyörii valupukkejaki,nii mistä tietää ettet säkin ole valetonttu..häh?? :))
VALUpukkeja..:)))))))Siisvalepukki piti olla.:D
tinttu-liina kirjoitti:
VALUpukkeja..:)))))))Siisvalepukki piti olla.:D
Hiton näppäinjuttutaas..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Simppeli vastaus epäilyysi: Tiedän prikulleen yöpukusi mitat ja kuvioinnit. Harmi kun en voi paljastaa niitä täällä, siveellisyys-säädökset you know;)
toljanter kirjoitti:
Simppeli vastaus epäilyysi: Tiedän prikulleen yöpukusi mitat ja kuvioinnit. Harmi kun en voi paljastaa niitä täällä, siveellisyys-säädökset you know;)
Ei tuo viel todista mitään,ku kuka tahansa voi kurkkia ikkunoitten takana ja nähä mitä vaan..Mitäs tähän sanot? ;)Alkoiko ahistaa? :))
toljanter kirjoitti:
Varsinainen tirkistelijä Tonttu.. ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Varsinainen tirkistelijä Tonttu.. ;)
No tuo on mun toimenkuvan ehdottomasti paras puoli;)
toljanter kirjoitti:
No tuo on mun toimenkuvan ehdottomasti paras puoli;)
Niin varmaan.. :D
- Oletteko_huomanneet
Joulu on juhlista jaloin. Sen kunniaksi ystävämme ressu on tipauttanut nähtävästi epähuomiossa nimmaristaan i-kirjaimen pois. Toinen mahdollisuus on että hän kunnioittaa TOSIrealist-nimmarillaan suuresti halveksimiaan 'ruotsinmurteisia'.
Nyt se viimein sitten paljastuikin mitä olen ajatellut..Ressu oikeasti tykkää suomenruotsalaisista,homoista ja kissoistaki,jos vaan pääsis siitä kissanpentukammostaan.:))
- ukko-pauhaa-kuin-pasuuna
Suu vaahdossa oikeinkirjoituksesta eikä huomaa että onkin TOSIrealistKokkola. No sattuuhan sitä..
- Jouluhuumoria
Miksi joulupukilla on niin isot pussit?
- Koska joulupukki tulee vain kerran vuodessa;) ite ripustin tyhyjiä kalajapakkauksia roikkumaan puiren oksista pihalle saa ohi kulkijat nauraa
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..Mitä ne on nuo kalajapakkaukset? :)
kalja, murteellisesti ilmaasin asian.
kotos kirjoitti:
kalja, murteellisesti ilmaasin asian.
Olipa jännä sana.Jos se olis ollu kalija,niin olisin kyllä ymmärtäny.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930