Olen 29-vuotias, 186 senttiä/ 84 kg mies, jolla on terveelliset elintavat (en polta, en juo). Olen täsin terve ja minulla on ruskeat hiukset sekä siniset silmät. En ota maksua siittiöiden luovuttamisesta ja voin luovuttaa tarvittaessa useamman kerran. Yhteyttä saa sähköpostilla osoitteesta "[email protected]"
Luovutan siittiöitä (29-vuotias, 186/84 mies)
3
90
Vastaukset
- realismia2015
Mikähän sinulla on motiivi? Voisit ihan hyvin luovuttaa niitä virallisesti, jos asiasi ovat kunnossa. Koti-inseminaation onnistuminen kerrasta on kohtuullisen epätodennäköistä. 30-vuotiaista raskautta yrittävistä naisista 20 % tulee raskaaksi yhden kuukautiskierron aikana ja 76 % vuodessa, 40-vuotiaista 5 % yhden kuukautiskierron aikana ja 44 % vuodessa (eri lähteissä lukemat saattavat vaihdella). Eli saatat joutua sitoutumaan pitkäänkin prosessiin.
- Sehän_on
sonni, joka tällä tavalla vonkaa vittua.
- muumit-talossa
Tulee mieleen heti vähintään kaksi "hyvää syytä" oikein huonojen lisäksi (seksin vonkaaminen tai että tyyppi on psykopaatti).
Epävirallisessa luovutuksessa tietää, mitä luovutuksesta on seurannut. Saa varmuuden, että vauva syntyy ja vaikkapa tietää sukupuolen. Voi ajatella, että oma parivuotias poika/tyttö dallaa Keravan katuja. Jotkut äidit vielä haluavat jakaa vanhemmuutta niin, että luovuttaja voi tuntea lapsen ja napsia näin rusinat pullasta ilman velvotteita. Klinikan kautta luovuttaessa luovuttaja ei tiedä mitään (korkeintaan että soluja on käytetty) ellei lapsi itse ota yhteyttä.
Mukiluovuttaja ei saata olla pätevä pakasteluovuttajaksi, koska se vaatii siemennesteeltä huomattavaa laatua. Vähempikin riittää jos ei tarvitse pakastaa. Voi olla ettei kirjoittaja kelpaa klinikalle.
Itse sanoisin, että paras vaihtoehto olisi sellainen, jossa luvutus tapahtuu pakastamatta tunnetulta luovuttajalta klinilalla vähän samaan tapaan kuin muissa hedelmöityshoidoissa. Silloin saadaan taudit ja laatu testattua, lakipykälät kuntoon ja ei tarvitse yrittää monia kertoja.
Sitten on tietenkin 50 syytä miksi pitäisi käyttää klinikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133