Luovutan siittiöitä (29-vuotias, 186/84 mies)

MiesLuovuttaa

Olen 29-vuotias, 186 senttiä/ 84 kg mies, jolla on terveelliset elintavat (en polta, en juo). Olen täsin terve ja minulla on ruskeat hiukset sekä siniset silmät. En ota maksua siittiöiden luovuttamisesta ja voin luovuttaa tarvittaessa useamman kerran. Yhteyttä saa sähköpostilla osoitteesta "[email protected]"

3

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismia2015

      Mikähän sinulla on motiivi? Voisit ihan hyvin luovuttaa niitä virallisesti, jos asiasi ovat kunnossa. Koti-inseminaation onnistuminen kerrasta on kohtuullisen epätodennäköistä. 30-vuotiaista raskautta yrittävistä naisista 20 % tulee raskaaksi yhden kuukautiskierron aikana ja 76 % vuodessa, 40-vuotiaista 5 % yhden kuukautiskierron aikana ja 44 % vuodessa (eri lähteissä lukemat saattavat vaihdella). Eli saatat joutua sitoutumaan pitkäänkin prosessiin.

      • Sehän_on

        sonni, joka tällä tavalla vonkaa vittua.


      • muumit-talossa

        Tulee mieleen heti vähintään kaksi "hyvää syytä" oikein huonojen lisäksi (seksin vonkaaminen tai että tyyppi on psykopaatti).

        Epävirallisessa luovutuksessa tietää, mitä luovutuksesta on seurannut. Saa varmuuden, että vauva syntyy ja vaikkapa tietää sukupuolen. Voi ajatella, että oma parivuotias poika/tyttö dallaa Keravan katuja. Jotkut äidit vielä haluavat jakaa vanhemmuutta niin, että luovuttaja voi tuntea lapsen ja napsia näin rusinat pullasta ilman velvotteita. Klinikan kautta luovuttaessa luovuttaja ei tiedä mitään (korkeintaan että soluja on käytetty) ellei lapsi itse ota yhteyttä.

        Mukiluovuttaja ei saata olla pätevä pakasteluovuttajaksi, koska se vaatii siemennesteeltä huomattavaa laatua. Vähempikin riittää jos ei tarvitse pakastaa. Voi olla ettei kirjoittaja kelpaa klinikalle.

        Itse sanoisin, että paras vaihtoehto olisi sellainen, jossa luvutus tapahtuu pakastamatta tunnetulta luovuttajalta klinilalla vähän samaan tapaan kuin muissa hedelmöityshoidoissa. Silloin saadaan taudit ja laatu testattua, lakipykälät kuntoon ja ei tarvitse yrittää monia kertoja.

        Sitten on tietenkin 50 syytä miksi pitäisi käyttää klinikkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe