Missä minun lapseni, paskapäät?

bemböle

Vitun idiootit! Tuhositte elämäni.

Tapoitte lapseni.

Aijotteko tappaa minua lisää?

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAISIONPASKALASTENSUOJ

      Vitun idiootit! Tuhositte elämäni.

      Tapoitte lapseni.

      Aijotteko tappaa minua lisää?

      • älä-jää-yksin

        Hei :)

        Lukaise tuolta mitä vieraannuttamiskäytäntöjä on olemassa:
        Pesueeseen voit myös ottaa yhteyttä!

        PAS tarkoittaa vierraannuttamisen oireyhtymää

        http://www.pesue.org/tietopankki

        D. Ilmeinen PAS

        Tällä vieraannuttamisen tasolla vieraannuttamisen motiivit ja intensiivinen viha ovat kouriintuntuvia. Vieraannuttava vanhempi toimii pakkomielteen vallassa ja näkee etävanhemman myrkyllisenä itselleen, lapselle ja jopa koko maailmalle. Avioliiton ajoilta ei ole muita kuin pahoja muistoja. Etävanhempi ei koskaan ollut hyvä kumppani tai vanhempi, eikä ole merkitsevä nytkään. Tällainen vanhempi ei piittaa logiikasta tai todellisuudesta.

        Monet tällä tasolla olevat vieraannuttajat uskovat, että etävanhemman läsnäolo on vaaraksi ja vahingoksi lapselle. He esittävät tämän uskomuksensa konkreettisena tietona siitä, että jos lapsi tapaa etävanhempaansa se aiheuttaa hänelle vahinkoa. Etävanhempaa koskevat lausunnot ovat vääriä ja harhaisia: ‘Äitisi ei maksa elatusmaksujaan’ (vaikka maksuista on tositteet), ‘Isäsi ei rakasta meitä (tai sinua) (vaikka tästä ei ole mitään näyttöä), ‘Äitisi juo liikaa’, ‘käyttää huumeita’, ‘tupakoi liikaa’, jne. (vaikka näistä ei ole mitään näyttöä), ‘Isäsi hankki kaupungin ilkeimmän lakimiehen’.

        Lapsi nähdään etävanhemman toiminnan uhrina: ‘Äitisi hylkäsi meidät’, ‘Isäsi ei rakasta meitä (sinua) enää’. Etävanhemman kattava kritisointi: ‘Äitisi on huumeriippuvainen /alkoholisti /väkivaltainen ...’, ‘Mikähän isääsi vaivaa, hän ei koskaan / hän aina ...’, ‘Äitisi vaarantaa terveytesi’, ‘Isäsi ei pidä riittävästi huolta / ei ruoki sinua / vie sinua lääkäriin / ymmärrä sinua’. Lapselta vaaditaan salaisuuksien pitämistä etävanhemman suhteen: ‘Älä kerro äidillesi missä olemme olleet / ketä meillä on käynyt / mihin olemme menossa jne’. Uhkaus rakkauden menettämisestä: ‘En rakasta sinua jos ...’, ‘Minä olen ainoa, joka todella rakastaa sinua’. Äärimmäinen epähienotunteisuus etävanhempaa kohtaan.

        Vieraannuttamisen tällä tasolla motiivit ovat tietoisia ja sisäinen, vuorovaikutuksellinen ja ulkoinen systeemi ovat täysin mukana tukemassa vieraannuttamisprosessia. Nämä ja alempana kuvatut erittäin vakavat tapaukset ovat niitä, jotka tunkeutuvat asiamiehenkin yksityiselämään ja saattavat johtaa emotionaaliseen yli-osallistumiseen.


        E. Vakava PAS

        Erittäin vakavalla asteella vieraannuttajan ei enää tarvitse olla aktiivinen. Motivaatiotasolla vieraannuttava vanhempi ei enää anna etävanhemmalle mitään arvoa, viha ja halveksinta ovat kaiken kattavia. Vieraannuttaja tekee mitä tahansa pitääkseen lapsen erillään etävanhemmasta.

        Tällä tasolla lapsi on sekoittunut vieraannuttajaan ja imee itseensä vanhemman päätökset, tunteet ja vihan sekä verbalisoi ne ominaan. Lapsikin uskoo, että etävanhempi on roisto ja alinta kastia, ja näkee sekä vanhemman että koko perhehistorian kielteisenä. Lapsi on kyvytön sekä muistamaan että ilmaisemaan mitään positiivisia tunteita etävanhemmastaan.


      • RAISIONPASKALASTENSUOJ
        älä-jää-yksin kirjoitti:

        Hei :)

        Lukaise tuolta mitä vieraannuttamiskäytäntöjä on olemassa:
        Pesueeseen voit myös ottaa yhteyttä!

        PAS tarkoittaa vierraannuttamisen oireyhtymää

        http://www.pesue.org/tietopankki

        D. Ilmeinen PAS

        Tällä vieraannuttamisen tasolla vieraannuttamisen motiivit ja intensiivinen viha ovat kouriintuntuvia. Vieraannuttava vanhempi toimii pakkomielteen vallassa ja näkee etävanhemman myrkyllisenä itselleen, lapselle ja jopa koko maailmalle. Avioliiton ajoilta ei ole muita kuin pahoja muistoja. Etävanhempi ei koskaan ollut hyvä kumppani tai vanhempi, eikä ole merkitsevä nytkään. Tällainen vanhempi ei piittaa logiikasta tai todellisuudesta.

        Monet tällä tasolla olevat vieraannuttajat uskovat, että etävanhemman läsnäolo on vaaraksi ja vahingoksi lapselle. He esittävät tämän uskomuksensa konkreettisena tietona siitä, että jos lapsi tapaa etävanhempaansa se aiheuttaa hänelle vahinkoa. Etävanhempaa koskevat lausunnot ovat vääriä ja harhaisia: ‘Äitisi ei maksa elatusmaksujaan’ (vaikka maksuista on tositteet), ‘Isäsi ei rakasta meitä (tai sinua) (vaikka tästä ei ole mitään näyttöä), ‘Äitisi juo liikaa’, ‘käyttää huumeita’, ‘tupakoi liikaa’, jne. (vaikka näistä ei ole mitään näyttöä), ‘Isäsi hankki kaupungin ilkeimmän lakimiehen’.

        Lapsi nähdään etävanhemman toiminnan uhrina: ‘Äitisi hylkäsi meidät’, ‘Isäsi ei rakasta meitä (sinua) enää’. Etävanhemman kattava kritisointi: ‘Äitisi on huumeriippuvainen /alkoholisti /väkivaltainen ...’, ‘Mikähän isääsi vaivaa, hän ei koskaan / hän aina ...’, ‘Äitisi vaarantaa terveytesi’, ‘Isäsi ei pidä riittävästi huolta / ei ruoki sinua / vie sinua lääkäriin / ymmärrä sinua’. Lapselta vaaditaan salaisuuksien pitämistä etävanhemman suhteen: ‘Älä kerro äidillesi missä olemme olleet / ketä meillä on käynyt / mihin olemme menossa jne’. Uhkaus rakkauden menettämisestä: ‘En rakasta sinua jos ...’, ‘Minä olen ainoa, joka todella rakastaa sinua’. Äärimmäinen epähienotunteisuus etävanhempaa kohtaan.

        Vieraannuttamisen tällä tasolla motiivit ovat tietoisia ja sisäinen, vuorovaikutuksellinen ja ulkoinen systeemi ovat täysin mukana tukemassa vieraannuttamisprosessia. Nämä ja alempana kuvatut erittäin vakavat tapaukset ovat niitä, jotka tunkeutuvat asiamiehenkin yksityiselämään ja saattavat johtaa emotionaaliseen yli-osallistumiseen.


        E. Vakava PAS

        Erittäin vakavalla asteella vieraannuttajan ei enää tarvitse olla aktiivinen. Motivaatiotasolla vieraannuttava vanhempi ei enää anna etävanhemmalle mitään arvoa, viha ja halveksinta ovat kaiken kattavia. Vieraannuttaja tekee mitä tahansa pitääkseen lapsen erillään etävanhemmasta.

        Tällä tasolla lapsi on sekoittunut vieraannuttajaan ja imee itseensä vanhemman päätökset, tunteet ja vihan sekä verbalisoi ne ominaan. Lapsikin uskoo, että etävanhempi on roisto ja alinta kastia, ja näkee sekä vanhemman että koko perhehistorian kielteisenä. Lapsi on kyvytön sekä muistamaan että ilmaisemaan mitään positiivisia tunteita etävanhemmastaan.

        Aivan kuten ex-puolisoni ja Raision kaupungin lastensuojelu, lastenvalvojat valehteluineen ja perättömine olosuhdeselvityksin tuomioistuimessa lasteni olosuhteista; ainoan oikean narsisti ex-asianajaja Markku Salon edustamana.


      • bemböle
        älä-jää-yksin kirjoitti:

        Hei :)

        Lukaise tuolta mitä vieraannuttamiskäytäntöjä on olemassa:
        Pesueeseen voit myös ottaa yhteyttä!

        PAS tarkoittaa vierraannuttamisen oireyhtymää

        http://www.pesue.org/tietopankki

        D. Ilmeinen PAS

        Tällä vieraannuttamisen tasolla vieraannuttamisen motiivit ja intensiivinen viha ovat kouriintuntuvia. Vieraannuttava vanhempi toimii pakkomielteen vallassa ja näkee etävanhemman myrkyllisenä itselleen, lapselle ja jopa koko maailmalle. Avioliiton ajoilta ei ole muita kuin pahoja muistoja. Etävanhempi ei koskaan ollut hyvä kumppani tai vanhempi, eikä ole merkitsevä nytkään. Tällainen vanhempi ei piittaa logiikasta tai todellisuudesta.

        Monet tällä tasolla olevat vieraannuttajat uskovat, että etävanhemman läsnäolo on vaaraksi ja vahingoksi lapselle. He esittävät tämän uskomuksensa konkreettisena tietona siitä, että jos lapsi tapaa etävanhempaansa se aiheuttaa hänelle vahinkoa. Etävanhempaa koskevat lausunnot ovat vääriä ja harhaisia: ‘Äitisi ei maksa elatusmaksujaan’ (vaikka maksuista on tositteet), ‘Isäsi ei rakasta meitä (tai sinua) (vaikka tästä ei ole mitään näyttöä), ‘Äitisi juo liikaa’, ‘käyttää huumeita’, ‘tupakoi liikaa’, jne. (vaikka näistä ei ole mitään näyttöä), ‘Isäsi hankki kaupungin ilkeimmän lakimiehen’.

        Lapsi nähdään etävanhemman toiminnan uhrina: ‘Äitisi hylkäsi meidät’, ‘Isäsi ei rakasta meitä (sinua) enää’. Etävanhemman kattava kritisointi: ‘Äitisi on huumeriippuvainen /alkoholisti /väkivaltainen ...’, ‘Mikähän isääsi vaivaa, hän ei koskaan / hän aina ...’, ‘Äitisi vaarantaa terveytesi’, ‘Isäsi ei pidä riittävästi huolta / ei ruoki sinua / vie sinua lääkäriin / ymmärrä sinua’. Lapselta vaaditaan salaisuuksien pitämistä etävanhemman suhteen: ‘Älä kerro äidillesi missä olemme olleet / ketä meillä on käynyt / mihin olemme menossa jne’. Uhkaus rakkauden menettämisestä: ‘En rakasta sinua jos ...’, ‘Minä olen ainoa, joka todella rakastaa sinua’. Äärimmäinen epähienotunteisuus etävanhempaa kohtaan.

        Vieraannuttamisen tällä tasolla motiivit ovat tietoisia ja sisäinen, vuorovaikutuksellinen ja ulkoinen systeemi ovat täysin mukana tukemassa vieraannuttamisprosessia. Nämä ja alempana kuvatut erittäin vakavat tapaukset ovat niitä, jotka tunkeutuvat asiamiehenkin yksityiselämään ja saattavat johtaa emotionaaliseen yli-osallistumiseen.


        E. Vakava PAS

        Erittäin vakavalla asteella vieraannuttajan ei enää tarvitse olla aktiivinen. Motivaatiotasolla vieraannuttava vanhempi ei enää anna etävanhemmalle mitään arvoa, viha ja halveksinta ovat kaiken kattavia. Vieraannuttaja tekee mitä tahansa pitääkseen lapsen erillään etävanhemmasta.

        Tällä tasolla lapsi on sekoittunut vieraannuttajaan ja imee itseensä vanhemman päätökset, tunteet ja vihan sekä verbalisoi ne ominaan. Lapsikin uskoo, että etävanhempi on roisto ja alinta kastia, ja näkee sekä vanhemman että koko perhehistorian kielteisenä. Lapsi on kyvytön sekä muistamaan että ilmaisemaan mitään positiivisia tunteita etävanhemmastaan.

        onko sinulla lapsia, nimimerkki "älä-jää-yksin"? Jostakin tuntuu, että olet ehkä psykologi, mutta ei lapsia. Teen tätä työksesi, koska henkilökohtainen anti puuttuu.

        Henkilökohtaisuus tarkoittaa Sinun Omaa Näkemystäsi, jossa on sinun omaa tuntuasi kuka olet ihmisenä. En kysy jonkun toisen mielipidettä asiasta, mutta kysyn juuri sinun, koska puhun sinulle, enkä muille.

        Palkkatyön ongelma on persoonattomuus, jota on kaikki täynnä. Siinä ei oikeastaan ole tilaa tunteille, eikä sen mukana OIKEALLE TOIMINNALLE, EIKÄ RATKAISUN LÖYTÄMISELLEKÄÄN.

        Siinä toistetaan jonkun korkeampiarvoisen psykologin tekstiä. Joskus emme tunne edes lähdettäkään. Valtio luettelee käypää kirjallisuutta.

        -------------------------------
        Pointti on palauttaa lapset.



        Asetelma on se, että yksi on auktoriteetti ja toinen on hoidettava. Yksi iso, toinen pieni, yksi oikeassa, toinen väärässä.

        Psykologin ongelma on se, ettei hän osaa tunnustaa omia virheitään.


      • bemböle

        sorry jos löin huti, just olin menossa....olet uhri?
        niinpä KAIKKEA ONNEA SINULLE!!!!!
        NIIN MINULLEKIN!!!!

        Lapset, lapset, lapset, lapset!!

        Militantit ryöstävät rahaa itselleen, heillä on kun suuri budjetti, niinpä tulevaisuudessa kotiäidit saavat monta tonnia kuukaudessa rahaa, jotta saavat olla kotona lasten kanssa, eikä tarvitsee huoltaa pitää.

        Olemme 2000 luvun alussa ja lasten hoito on vasta muotoutumassa!
        Ja välissä ihminen tulee hulluksi.
        Hulluus on etu, sillä se tekee nöyräksi, mitä johtajilla ole paljoakaan. Ihmisen perusmentaliteetti on yksinkertaisuus, mutta nykyajassa on paljon turhaa.
        Ken hyväksyy itsensä epätäydellisenä, hän sittenkin osaa elää.

        kaikkea hyvää!!!
        taisteluun!!!


      • älä-jää-yksin

        Ei mitään soreja :)

        Oon saanut kokea helvetin ja koen sitä edelleen. Nyt en saata olla läsnä, koska se on pois omilta lapsiltani. Sen vuoksi koetan ohjata uhria hakemaan vahvempaa apua kuin mitä täällä voi antaa.

        Oon vuosikaudet seuraillut tätä palstaa ja itse sattumoisin sain hyviä vinkkejä ja tukea toisilta. Nyt sitten aktiivitoiminta on onneksi päässyt hienosti alkuun ja tämän palstan hirveät halpamaiset räkätykset inhottavat verrattuna moniin ihmisarvoisiin väyliin joista tukea todellakin on mahdollista saada.

        Tekoja ihminen tarvitsee jotta hän kokee että hänet otetaan todesta. Ja onneksi on jo tahoja, joista tekojen tasolla voi löytää eteenpäin vievää avitusta!


      • Bemböle

        Mielenkiintoista

        Kysymys:

        1)Uskotko viralliseen auttajaan?

        Auttajaa on olemassa. Täytyy olla kärsivällinen. Luottavainen.
        Opiskelen tätä, koska paljon aikaa on mennyt ja punnitsen nyt, että olenko liian passiivinen hakemaan lapsiani.

        En odota sinulta tai muilta suoria ratkaisuja, mutte kerron, että en halua perheeni puolikkaita kuten "vain lapsia" tai "tai väliajaisia tapaamisia". Koska sydän ei kestä vaan repeää. :-) Toivon että koko perhe olisi kasassa. Suurempi päämäärä suurempi määrää energiaa tarvitaan. Totta että en tiedä keneltä kysyn. Olen mies, jolla on vakuuttamisen vaikeuksia. Siksi kysyn Teiltä, että uskotteko 1) vapaaehtoisaktiivien järjestöihin 2) viranomaisten apuun?

        En halua aikansaadaa mylleryksiä toisille. (Kun huutaa, niin toiset eivät välttämättä nuku). Mutta jos kaikki ovat hiljaa, niin mitään ei tapahdu. Sen olen todennut. Kyseessä on paitsio.

        Siksi punnitsen uudelleen tapahtumia koska

        1) Ihminen vanhenee: lapset, minä, vaimo, vanhukset kuolevat koskaan näkemättä lastenlapsia.

        2) Olen varma, että toiset perheet elävät samoja tapahtumia ja Muutokselle, lain parannukselle olisi tilaa.

        3) Maailmassa on kyse paljon toiminnasta. Kiitän että vastaat viesteihini. Tunnen että palstalla joku henkilö kärsii. En halua kärsimyksiä. Toivon että kyseinen henkilö pitää jalat maassa ja kysyy apua kun on tervetta.

        4) Toivon että henkilö, joka tuntee kuviot, kertoo suoraan, mitä on suvaittavaa tehdä esimerkiksi tällä palstalla tai henkilökohtaisella tasolla esimerkiksi että "kun puhumme ihmisistä negatiivisesti, niin henkilö voi pahoin". Eli varoituksia. Palsta on ryhmätoimintaa, vaikka ryhmien kokoonpano vaihtelee.

        5) Ja sitten olen aikuinen mies ja etsin elämässä tekemistä. Hyödyllinen ja oikea toiminta on sitäkin aidompaa. Kun perhe on rikki, niin elämän tarmo: ajatukset, tunteet, aktiviteetit suuntautuvat paljon perheeseen. Olen Rapu. Se ei ole sairautta vaan sydänsurua. Jumaloisin teidät, jos onnistuisitte palauttaa lapsiperheeni. Olen myös romantikko, positiivisella asenteella, joten emme ota sanoistani liian vaarin. Sorry.

        6) Ja minä rakastan Teidät jo Nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe