Onnistuuko takajarrun suojakumin vaihto ilman männä poistoa sylinteristä?
Onkohan tässä mallissa kierrettävä mäntää samalla kun sitä yrittää painaa sisäänpäin?
Corolla 1.6 vvti vm2008 takajarrun suojakumi
4
160
Vastaukset
- montaalaittanut
Onnistuu esim. pieni muovikassi, tiukkaan kumin päälle liimalla. mäntä on harvakierteellä. Mäntä voi ja kuuluu olla sylinterissä.
Mitä tarkoitat sillä, että esim pieni muovikassi männän suojakumin ympärille liimalla?
Jossain malleissa joutuu männän ottamaan ulos, että saa suojakumin vaihdettua, mutta tässäkö ei tarvitse ottaa mäntää pois?
- Kuuma_kulli
Sehän on kun kortonki rullataan vain männän päälle
- jailmaus
Voi voi pitå otta mäntä ulos ja putsata reunat hyvin ruosteesta ja sitten laita uusi kumi mäntään ja sissään! Ja Silicon voidetta kumiin, pyssyy tuoreena pitkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711