paras rotu keskimaassa esim. kääpiö, haltia, ihmiset, jne. PERUSTELE minkä takia juuri se rotu on paras. mun mielestä haltiat on ykkösiä koska ne on niin symppiksiä ja hyvii ampuu jousella.
Vastaukset 10
- Luna-fani
Mäkin tykkään haltioista, ja myös sillä perusteilla koska he ovat symppiksiä ja osaavat tosi hyvin ampua jousella. Ja muutenkin kuolemattomia olentoja :)
- Hevijätkä
ja perustelut olisi seuraavat:
-Käyttää paljon kirveitä
-Osaavat rakentaa hiton komeita kaupunkeja
-Rakensivat Aragornin miekan alunperin.
(Eräs Nogrodin kääpiö nimeltään Telchar takoi kyseisen miekan aikojen alussa)
esim. Moria on aivan mahtavan näköinen ja kokoinen.Niin jylhän näköinen kaupunki.Mulle tulee aina sellasia ovelia kylmiä väreitä sormuksen saattue kulkee Moriassa ja näkee sen suuruuden.
Huoh....kunpa Hobitista tehtäisi elokuva. - meri_siili
Kirjan sisältä on vaikea sanoa parasta (olisi helpompi sanoa että Tolkienilla on parhaat haltia tms.)
No, sanotaa nyt kuitenkin haltiat ja niistäkin ennen muita ensimmäisen ajan haltiat. Kovin ovat sympaattisia ja niilläkin oli heikkouksia (ei siis mittään ylitäydellisiä puolijumalia) ja taitoja.
Vaikka kääpiötkin ovat kyllä kivoja...- Iltatähti-91 (ex.Arwen91)
Parhaimpia rotuja, jos niin voi sanoa, on haltiat ja hobitit.
Haltiat ovat niin kauniita, ketteriä, rakentavat upeita paikkoja jne...
Hobitit ovat rauhaarakastavia, hassuja maalaisia, jotka välittävät oikeista asioista. - samwise-fani
Iltatähti-91 (ex.Arwen91) kirjoitti:
Parhaimpia rotuja, jos niin voi sanoa, on haltiat ja hobitit.
Haltiat ovat niin kauniita, ketteriä, rakentavat upeita paikkoja jne...
Hobitit ovat rauhaarakastavia, hassuja maalaisia, jotka välittävät oikeista asioista.mun piti kans laittaa noi samat "rodut",mutta en ois osannu oikein perustella....nyt ei tarvi,kun perustelit ne noin hyvin :)
ja lisäisin vielä,että haltiat on todela hyvii eläinten kanssa...=)
- Sauronin Silmä
Ilman muuta parhaita rotuja ovat urukhait ja muut Sarumanin kätyrit! Kuolema Enteille! ;D
- Nimloth
hobiteilla on "paras" arvomaailma, he rakastavat rauhaa (eivät ole sotaisa kansa) ja keskittyvät tässä hetkessä elämiseen, eivätkä hössötä turhista...Hobitit ovat myös sitkeitä veikkoja,kuten ystävämme Frodo ja Samwise osoittivat.
Toisaalta haltioissa on arvokkuutta, jota ei löydy muilta, ainakaan monilta (muutamaa ihmistä lukuun ottamatta).Haltiat ovat lisäksi älykkäitä ja näkevät "pintaa syvemmälle".- kontu
Hobitit,Haltiat parhaita.=)
Erityisesti pidän hobiteista,ne ovat jotenkin samanluontoisia kuin minä..=)
Haltiat taas kiehtovia,niissä jotain mystistä,tietävät paljon asioita,joista hobiteilla ei ole hajuakaan..
- Daniela
Haltiat. Ehdottomasti. Taitavat jousiampujat, kuolemattomat ja kauniit olennot ovat mun suosikkejani... Hobitit tulevat kakkosena. Rauhaa rakastava pikkukansa on sympaattinen ;)
- Iluvatar
Kiitos paljon vastauksista. tässä rodun sijoitus:
1.Haltiat
2.Hobitit
3.Kääpiöt
3.Urukhait....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1941101- 80727
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40562- 39549
- 23543
- 46540
- 106530
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41527Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va169523Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko45480Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27463Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425