paras rotu keskimaassa

Iluvatar

paras rotu keskimaassa esim. kääpiö, haltia, ihmiset, jne. PERUSTELE minkä takia juuri se rotu on paras. mun mielestä haltiat on ykkösiä koska ne on niin symppiksiä ja hyvii ampuu jousella.

10

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luna-fani

      Mäkin tykkään haltioista, ja myös sillä perusteilla koska he ovat symppiksiä ja osaavat tosi hyvin ampua jousella. Ja muutenkin kuolemattomia olentoja :)

    • Hevijätkä

      ja perustelut olisi seuraavat:

      -Käyttää paljon kirveitä
      -Osaavat rakentaa hiton komeita kaupunkeja
      -Rakensivat Aragornin miekan alunperin.
      (Eräs Nogrodin kääpiö nimeltään Telchar takoi kyseisen miekan aikojen alussa)

      esim. Moria on aivan mahtavan näköinen ja kokoinen.Niin jylhän näköinen kaupunki.Mulle tulee aina sellasia ovelia kylmiä väreitä sormuksen saattue kulkee Moriassa ja näkee sen suuruuden.

      Huoh....kunpa Hobitista tehtäisi elokuva.

    • meri_siili

      Kirjan sisältä on vaikea sanoa parasta (olisi helpompi sanoa että Tolkienilla on parhaat haltia tms.)

      No, sanotaa nyt kuitenkin haltiat ja niistäkin ennen muita ensimmäisen ajan haltiat. Kovin ovat sympaattisia ja niilläkin oli heikkouksia (ei siis mittään ylitäydellisiä puolijumalia) ja taitoja.

      Vaikka kääpiötkin ovat kyllä kivoja...

      • Iltatähti-91 (ex.Arwen91)

        Parhaimpia rotuja, jos niin voi sanoa, on haltiat ja hobitit.
        Haltiat ovat niin kauniita, ketteriä, rakentavat upeita paikkoja jne...
        Hobitit ovat rauhaarakastavia, hassuja maalaisia, jotka välittävät oikeista asioista.


      • samwise-fani
        Iltatähti-91 (ex.Arwen91) kirjoitti:

        Parhaimpia rotuja, jos niin voi sanoa, on haltiat ja hobitit.
        Haltiat ovat niin kauniita, ketteriä, rakentavat upeita paikkoja jne...
        Hobitit ovat rauhaarakastavia, hassuja maalaisia, jotka välittävät oikeista asioista.

        mun piti kans laittaa noi samat "rodut",mutta en ois osannu oikein perustella....nyt ei tarvi,kun perustelit ne noin hyvin :)
        ja lisäisin vielä,että haltiat on todela hyvii eläinten kanssa...=)


    • Sauronin Silmä

      Ilman muuta parhaita rotuja ovat urukhait ja muut Sarumanin kätyrit! Kuolema Enteille! ;D

    • Nimloth

      hobiteilla on "paras" arvomaailma, he rakastavat rauhaa (eivät ole sotaisa kansa) ja keskittyvät tässä hetkessä elämiseen, eivätkä hössötä turhista...Hobitit ovat myös sitkeitä veikkoja,kuten ystävämme Frodo ja Samwise osoittivat.

      Toisaalta haltioissa on arvokkuutta, jota ei löydy muilta, ainakaan monilta (muutamaa ihmistä lukuun ottamatta).Haltiat ovat lisäksi älykkäitä ja näkevät "pintaa syvemmälle".

      • kontu

        Hobitit,Haltiat parhaita.=)
        Erityisesti pidän hobiteista,ne ovat jotenkin samanluontoisia kuin minä..=)
        Haltiat taas kiehtovia,niissä jotain mystistä,tietävät paljon asioita,joista hobiteilla ei ole hajuakaan..


    • Daniela

      Haltiat. Ehdottomasti. Taitavat jousiampujat, kuolemattomat ja kauniit olennot ovat mun suosikkejani... Hobitit tulevat kakkosena. Rauhaa rakastava pikkukansa on sympaattinen ;)

      • Iluvatar

        Kiitos paljon vastauksista. tässä rodun sijoitus:

        1.Haltiat
        2.Hobitit
        3.Kääpiöt
        3.Urukhait....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe