Paljonko silmälaseista kannatta maksaa?

viismiinus

Paljonko olette maksaneet Goalla silmälaseista, lähinnä monitehoista, viime aikoina? Jos jollakin hyvä liike tiedossa, niin vinkkaa. Tarkoitus hankkia lasit ensi reissulla, mutta en halua pettyä. Olen huono tinkimään, joten hinnan pitäsi olla kohdallaan jo heti kättelyssä.

9

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikovinpaljoa

      Täältä Suomesta saat monitehot 20€:lla tarjouksesta, siis oikeasti ihan hyvät, joten siitä kannattaa alkaa miettimään, mitä voit maksaa Intassa silmälaseista.
      Goalla (ja muuallakin Intiassa) joudut helposti turistivedätyksen kohteeksi, jos et ota jotain paikallista kaveria tinkimään.

    • Naikavaddo

      Tingitäänkö Goalla silmälasiliikkeissä?

    • Lomatakana

      Ostin marraskuussa moniteholasit ja maksoin niistä 220 euroa. Laseissa on Rodenstock linssit ja Voguen sangat. Olen ollut hyvin tyytyväinen. Optikkoliike oli Sai Opticians Holiday Streetillä Calangutessa. Voin suositella.

      • kaukoputkinen

        Oikeinko aidot rodet ja voguet?


      • Lomatakana

        Ihan on aidot. Otin myös toiset lasit, joissa oli intialaiset sangat. Sankojen hinta oli 1200 INR eli noin 17 euroa. Linsseiksi valitsin parhaimmat mitä oli tarjolla ja näille laseille tuli hintaa 170 euroa.


      • viismiinus

        Arvelinkin, että jos linsseissä" erityisvarustelu", niin tuskin alle 200 euron saaGoallakaan. Joka tyytyy ihan mihin vaan, niin varmaan irtoaa halvallakin. Suomessa petkutetaan jatkuvasti ihmisiä näillä muutaman kympin monitehoilla. Sitten kun menee kysymään, niin yhtäkkiä kunnon lasit onkin jo 500 hujakoilla. Halvoissa on muutama kehysvaihtoehto ja peruslinssit. Itse maksoin Suomessa lähes 800 alennuksineen, joten houkuttaa ostaa taas Goalta. Aikoinaan ostin sieltä ja tyytyväinen olin, mutta nykyinen hintataso kiinnosti. Kiitos vinkistä, taidan käydä katsomassa tuota liikettä.


      • eikovinpaljoa
        viismiinus kirjoitti:

        Arvelinkin, että jos linsseissä" erityisvarustelu", niin tuskin alle 200 euron saaGoallakaan. Joka tyytyy ihan mihin vaan, niin varmaan irtoaa halvallakin. Suomessa petkutetaan jatkuvasti ihmisiä näillä muutaman kympin monitehoilla. Sitten kun menee kysymään, niin yhtäkkiä kunnon lasit onkin jo 500 hujakoilla. Halvoissa on muutama kehysvaihtoehto ja peruslinssit. Itse maksoin Suomessa lähes 800 alennuksineen, joten houkuttaa ostaa taas Goalta. Aikoinaan ostin sieltä ja tyytyväinen olin, mutta nykyinen hintataso kiinnosti. Kiitos vinkistä, taidan käydä katsomassa tuota liikettä.

        Ei Suomessa petkuteta monitehoilla tai muillakaan silmälaseilla. Monilla silmälaseja myyvillä liikkeillä on oikeasti hyviä tarjouksia.
        Ilmaisia lounaitahan ei ole, eli joku ne edulliset silmälasit sitten maksaa, mutta ainakin minä olen saannut Suomesta tunnetun optikkoliikkeen myymälästä 20€ hyvät moniteholasit. En olisi (itse etsimällä) sillä hinnalla saannut varmaan mistään Intiassakaan samanlaisia silmälaseja.
        Vähän tietty pitää Suomessakin kyttäillä sopivaa tarjousta, että löytyy. Vaan jos ei akuuttia tarvetta ole, niin silloin löytyy.
        Toki Intiasta löytyy kaikenlaista halvalla, mutta kaikki ulkomailta tuotava maksaa sielläkin ja siellä ei ole kuitenkaan sitä samaa tarvetta alkaa "dumppaamaan" kilpailun vuoksi tuotteita markkinoille, kuin Suomessa.


      • Gogogoa

        Jos on goalla lomalla niin kannattaa hankkia lasit. Siellä on hyviä osaajia mutta voi olla heikompia tekjiöitä kuten hammaslääkäreitäkin ja räätäleissäkin. Taso vaihtelee. Toiset turisit voi kokemuksien perusteella suositella. Candolimessä sonesta inn risteyksen lähellä päätien varressa on myös hyvä optikko. Merkkikehyksellä saa edulliseen hintaan lasit , tutkivat näön samalla. Samoin hyvät aurinkolasit. Suomessa mainostettu hinta on halvin poka ja pelkkä lasit eli esim. Himmenys maksaa jo erikseen. Goalta saa lasit kaikkine herkkuineen noin 60 prosenttia halvemmalla.


      • ihansitävaanettä
        Gogogoa kirjoitti:

        Jos on goalla lomalla niin kannattaa hankkia lasit. Siellä on hyviä osaajia mutta voi olla heikompia tekjiöitä kuten hammaslääkäreitäkin ja räätäleissäkin. Taso vaihtelee. Toiset turisit voi kokemuksien perusteella suositella. Candolimessä sonesta inn risteyksen lähellä päätien varressa on myös hyvä optikko. Merkkikehyksellä saa edulliseen hintaan lasit , tutkivat näön samalla. Samoin hyvät aurinkolasit. Suomessa mainostettu hinta on halvin poka ja pelkkä lasit eli esim. Himmenys maksaa jo erikseen. Goalta saa lasit kaikkine herkkuineen noin 60 prosenttia halvemmalla.

        Yksi hyvä nyrkkisääntö on aina, että jos ei onnistu (osaa) Suomessa ostaa halvalla, on se tosi vaikeaa ulkomailla, ellei mahdotonta.
        Intiassa on toki halvalla saatavana vaikka mitä ,mutta löytääkö tavistiitiäinen sitten niitä. Ei välttämättä ole helppoa, jos ei ole osannut pakettimatkaa kummempaa ostaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe