Nyt se sitten iski. Kohta 4 vuotta mennyt . Luulin ettei sitä enää kaipaisi. Mutta ...
hellyydenkaipuu
8
179
Vastaukset
- M61ö
Jooh, sitä tautia on liikeellä.
- näinMeni
Ajattele myös itseäsi niin voit paremmin. Se on hoidettavankin etu.
Itse pidin yhteyttä toiseen omaishoitajaan kun molemmilla oli vapaata.
Se ei ollut hoidettavilta pois, päinvastoin, henkisesti virkeämpi hoitaja on myös sairastuneen etu.
Löytyihän sitä vaikka millaista leukojen louskuttelijaa, jätin heidät omaan arvoonsa ja elin elämääni. Tein parhaani hoidettavani eteen, sain voimaa kun tiesin että jossain on joku joka ajattelee ja voidaan nähdäkin joskus. - M46.02
Olishan se hienoa, kun samanlaisessa tilanteessa oleva ystävä(tär) löytyisi. Mutta luulen niin ettei meikäläiset sellaista paljon itsestään huutele vaikka tatvetta varmaan olisi saada hellyyttä. Enkä nyt tarkoita seksiäkään, koska se pilaa kaiken. Voi kun pääsisi joskus vielä halailemaan ja pussailemaan ilman, että toista sattuu. Ja siten se olisi molemmille epämiellyttävää.
- yxomaishoitaja
niinpä... samassa tilanteessa jo useita vuosia. Kyllä kaipaisin naisystävää sillä ikääkin vasta jonkin verran yli 40 vuotta. Ei vain oikein ole mitään paikkaa missä voisi ketään tavata. Paitsi koiralenkeillä. Parhaiten asiaa ymmärtäisi joku naispuolinen entinen tai nykyinen omaishoitaja. Oulunkin alueella heitä varmasti olisi...
- M61ö
Hirveä halipula iskenyt tänään, surullista ja vähän masentavaakin ei ole kenen kainaloon käpertyä.
- nalkissa
Omaishoitajalla ei saisi olla mitään tarpeita. Niitä on niin vaikea täyttää.
Ihmisoikeudet kuitenkin kuuluisi kaikille ! Hellyyttä, läheisyyttä ja seksiäkin kaipaisi.
Jospa olis edes juttuseuraa !- Gene-
Maksullisia toki on seksin tarpeeseen mutta ei siinä hellyyttä läheisyyttä eikä romantiikkaa taida paljoa saada.
- omaishoitoja123
On kai sulla puhelin....soitanko?
T;omaishoitaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982