mulla on paljon kertynyt näitä koulu muistoja

paljonkoulumuistoja

Tämä tapahtui aika kauan sitten ollessani vielä yläasteella.

Meillä oli matikkaa. Opettajani oli aika nuori, juuri valmistunut. Hänen nimensä oli Pekka. Pekalla oli tummat hiukset ja silmät. Tunnin alussa opettaja kyseli muilta läksyjä ja minä istuin nojaten pulpettiini. Opettaja kuitenkin katsoi minuun ja sanoi "Laura, tuletkos tänne kirjoittamaan vastauksen?" Virnuilin koska tiesin olevani täysin pihalla tästä asiasta. Kävelin kuitenkin itsevarmana opettajan luokse ja kirjoitin taululle jotain täysin päätöntä. Opettaja katsoi minua ja sanoi "alkakaa tehdä tehtäviä ". Sitten hän tuli minun pulpettini luokse ja kysyi "niin oliko sulla tässä jotain ongelmia". Virnuilin taas ja sanoin "joo tarviin varmaankin tukiopetusta". Opettaja naurahti ja meni takaisin pöytänsä ääreen. Tuntia oli jäljellä enään noin 15min. Joten opettaja sanoi "tunti loppuu kohta joten katsotaan tämä video nopeasti" opettaja laittoi jonkun tylsän videon pyörimään. Video ei liittynyt tuntiin mitenkään. Aloin miettiä opettajaa ja hänen lihaksikkaita käsivarsia. Huomasin kuinka suustani pääsi pieni voihkaisu. Onneksi kukaan ei kuullut. Jatkoin ajattelemista ja käteni meni alapääni kohdalle. Laskin sen siihen ja hieroin hetken. Hätkähdin kun kuulin opettajan kuiskaavan korvaani "oisko neidin aika alkaa keskittyä tähän videoon". Otin käteni nopeasti pois ja nyökkäsin. Pian kellot soivat ja muut ryntäsivät ovesta ulos. Minä pakkasin kirjani ja olin laahustamassa ovelle mutta opettaja sanoi "taisit unohtaa että sulla on nyt tukiopetusta". Kävelin opettajan pöydän ääreen mutta opettaja kävelikin ovelle. Opettaja lukitsi oven. Sitten opettaja tuli luokseni ja sanoi "nyt näytän miks tunnilla pitää keskittyä". Opettaja tuli eteeni ja suuteli minua. Pelästyin ensin mutta lopulta aloin työntää kieltäni hänen suuhunsa. Opettaja kouraisi rintojani ja alkoi riisua paitaani. Otin vaatteeni pois joten olin vain alusvaatteillani. Opettaja alkoi avaamaan vyötään ja laski housuja. Hän otti ison peniksensä esiin ja virnuili. Katsoin opettajaa ihmeissäni. Opettaja otti hiuksistani kiinni ja alkoi työntää penistään suuhuni nopeasti. Pian häneltä tuli ja yritin parhaani mukaan niellä kaiken. Opettaja ei kuitenkaan saanut tarpeekseen vaan hän teki kaiken uudestaan. Kun opettaja oli tyytyväinen hän riisui kaikki vaattensa ja minun rintsikkani. Opettaja alkoi puristella rintojani. Sitten hän alkoi hieroa pilluani alushousujen läpi. Opettaja käski minut pöydälle makaamaan ja hän veti alushousunikin pois. Hän alkoi suudella minua ja liikkui koko ajan alaspäin. Mahalta hän eteni nivusiin ja nuoli niitä. Hän kiusasi minua tahallaan. Lopulta hän toi kielensä posliinilleni. Hän alkoi leikkiä klitoriksellani. Sitten hän työnsi kieltään sisään ja ulos. Voihkin nautinnosta. Sitten hän nosti minut ylös ja käski minut kontilleni. Hän työnsi peniksensä pilluuni takaapäin. Ekalla kerralla hän työnsi pohjaan. Sitten hän alkoi tehdä nopeita edes takaisin liikkeitä. Pilluni oli ihan turvoksissa. Opettaja otti peniksensä ulos. Sitten opettaja työnsi kakkoseen. Huusin. Aloin voihkia. Opettajalta tuli ja hän päästi kaiken päälleni. Sitten hän puki päällensä ja sanoi "muista ensiviikolla sama aika, sama paikka". Puin nopeasti ja lähdin hieman järkyttyneenä luokasta.

1

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittumitäpaskaaa

      Joo bullshit!! Miten sattuki, että tossa vähän alempana oli just samanlainen, aikasemmin julkaistu novelli!? Aika vitun noloo kopioida toisten tarinoita ja tehä se viel noin saatanan surkeesti! Opettele eka ees kirjottaa kunnol!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe