Kysykää 9w tytöltä!

Ihqqq

Joo siis kysykää mitä vaan (:

39

144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanaama69

      oletko 9v?
      saako kysyä mitä vain?

      • Ihqqq

        Joo. Oot ihan hiton tyhmä ku kysyt tollasta!! Mähän JUST ÄSKEN SANOIN idiootti!!!1!!1


    • tyttö_13v

      Joo ei liity mitenkään tänne rakkaus palstalle tää mun kysymys, mut onko hauskaa olla niin nuori ja vielä nauttia elämästä ja ajatella että joulupukki on olemassa?
      =] Joo en oo itekkää mikään vanhus ku oon 13

      • Ihqqq

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!


      • menevaanmenevaan
        Ihqqq kirjoitti:

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!

        Öö.. Kun mä kolme vuotta sitten olin yhdeksän, ei mun ikäiset pojat mitään kuvia tisseistä katellu. Ne pelaa minecraftia ja growtopiaa ja pelas sählyä, jalkapalloa ja jääkiekkoa. Ei niitä ees kiinnostanut tytöt, paitsi ehkä joitain, kun ne tajus et hei, me ei olla enää ykköskakkosluokkalaisia vaan isoja kolmasluokkalaisia Hahahahahahahehehe!!
        Niin että kysymys, kuinkas idiootteja poikia sun luokalla on?


      • Ihqqq

        Joo ne on tosi ällöjä ne jakaa niitä wotsapissa.


      • menevaanmenevaan kirjoitti:

        Öö.. Kun mä kolme vuotta sitten olin yhdeksän, ei mun ikäiset pojat mitään kuvia tisseistä katellu. Ne pelaa minecraftia ja growtopiaa ja pelas sählyä, jalkapalloa ja jääkiekkoa. Ei niitä ees kiinnostanut tytöt, paitsi ehkä joitain, kun ne tajus et hei, me ei olla enää ykköskakkosluokkalaisia vaan isoja kolmasluokkalaisia Hahahahahahahehehe!!
        Niin että kysymys, kuinkas idiootteja poikia sun luokalla on?

        Vitsihän se niille on. Tavallista pelleilyä tilanteessa, jossa jotain ei ymmärretä, joten sille nauretaan..


      • Ihqqq kirjoitti:

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!

        Haluisit olla vanhempi, koska tossa iässä pojat on ällöjä ku ne kattoo tissikuvia?

        Spoiler alert:
        ÄLÄ IHMEESSÄ VANHENE KAIKKI MENEE PAHEMPAAN PÄIN!!!!
        ;D


      • spac
        Ihqqq kirjoitti:

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!

        just. joku nirppanokka pikkupentu joka luulee ittestään liikaa. ja sä et tasan haluis olla teini. se on kauheet. ja kiva ku oot keskel yötä netis.


      • tyttö01
        spac kirjoitti:

        just. joku nirppanokka pikkupentu joka luulee ittestään liikaa. ja sä et tasan haluis olla teini. se on kauheet. ja kiva ku oot keskel yötä netis.

        Äh se on trolli


    • Etkö oo vähä LIIA nuori tänne?

      • Ihqqq

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?


      • Ihqqq kirjoitti:

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?

        Oot kyl liia pieni tänne.. Mee nukkumaa jo. Ja aamulla voisit vaikka olla kunnon lapsi ja mennä kavereiden kanssa ulos leikkimään.


      • samamielipidekuekalla
        Ihqqq kirjoitti:

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?

        Tää on NUORTEN palsta. Mun käsittääkseni nuoria on 13v. 9v on täysi lapsi.


      • asiastatietävä

        Nuori on 15v. Alle sen on lapsi ja 9v on jo täys pikkuipana.


      • Nii_JUST-
        asiastatietävä kirjoitti:

        Nuori on 15v. Alle sen on lapsi ja 9v on jo täys pikkuipana.

        Puhukuule omasta puolesta se on 13


      • Pepperoonijaska
        Ihqqq kirjoitti:

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?

        Lueppa säännöt...saadana saddana pepperoonisetä.


    • huolestunuttäti

      mikset nuku? Ja miten sun äiti antaa pitää älypuhelinta yöllä.

      • Ihqqq

        Oon mun tädillä ja se antaa pitää. Ei mun äippä anna ja se on tosi ärsyttävää!!1


      • Mitä vittua ite runkkaan hentaille aamuun 5:00 asti eikä mutsi kyll sano mitään.


      • Ja mikä vitun pedofiili sää oot kun tuut nuorten keskusteluihin


    • hehebebev

      Miksi vaikutat vihaselta? Onks sul jo menkat?

      • Ihqqq

        Öö...? Mitä hittoa? Toi on niin ällö kysymys!!1!!1!!1


      • MandaManta00

        Sää oot ällö! :'DDDDD AIKA NOLOO JOS EI SAA KÄYTTÄÄ KÄNNYY YÖLLÄ.


      • tyttö01

        "Onks sul jo menkat" XDD pakko nauraa vaik ite oon tyttö:D


    • 19v

      Mee leikkii siit barbeil... Oot ihan liian nuor tänne. Oot ihan laps viel.

    • 15v_jätkä

      ihqqq on trolli

      • Ihqqq

        Ooh eka joka tajus XD kiitos. Oikeesti oon 16 v naishenkilö, jolla ei ole muuta elämää, kuin tröllailla suolen sopukoissa. Säälittävää.

        Mutta for real puhuin yhelle 9 v tytölle tässä pari päivää sitten. Kertoi just noita asioita, ja ite olin ihan järkyttyny. Että ei oo täysin perättömiä nuo vastaukset kuitenkaan.


      • Ihqqq kirjoitti:

        Ooh eka joka tajus XD kiitos. Oikeesti oon 16 v naishenkilö, jolla ei ole muuta elämää, kuin tröllailla suolen sopukoissa. Säälittävää.

        Mutta for real puhuin yhelle 9 v tytölle tässä pari päivää sitten. Kertoi just noita asioita, ja ite olin ihan järkyttyny. Että ei oo täysin perättömiä nuo vastaukset kuitenkaan.

        Oho 16v no en vitus haluu panna


      • Ihqqq kirjoitti:

        Ooh eka joka tajus XD kiitos. Oikeesti oon 16 v naishenkilö, jolla ei ole muuta elämää, kuin tröllailla suolen sopukoissa. Säälittävää.

        Mutta for real puhuin yhelle 9 v tytölle tässä pari päivää sitten. Kertoi just noita asioita, ja ite olin ihan järkyttyny. Että ei oo täysin perättömiä nuo vastaukset kuitenkaan.

        Mut voisit antaa sen 9v tytön osoitteen niin voisin käväistä ja tehä siitä naisen


    • ööötääontää

      Jpoo oon 8v vanha pelaan minectaria jq runkasin elan kerran eilen kun mun isi opetti mulle ps katon myls luvii tisestä ja laääkaton myös ponroa yotubesta

    • kjffjkgh

      älä trollaa:D tai jos et niin ainakin kuulostat ihan 9v kakaralta.

    • kjffjkgh

      älä trollaa:D tai jos et niin ainakin kuulostat ihan 9v kakaralta.

    • nauravaidiootti

      KIITOS päivän nauruista :DD

    • Juuujuujuujuuu

      Tiedätkö mitä eroa on kirjaimella "w" ja "v?

      • tytsyXD

        Päivän naurut.


        Vastaus:ei taida tietää:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe