Kysykää 9w tytöltä!

Ihqqq

Joo siis kysykää mitä vaan (:

39

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanaama69

      oletko 9v?
      saako kysyä mitä vain?

      • Ihqqq

        Joo. Oot ihan hiton tyhmä ku kysyt tollasta!! Mähän JUST ÄSKEN SANOIN idiootti!!!1!!1


    • tyttö_13v

      Joo ei liity mitenkään tänne rakkaus palstalle tää mun kysymys, mut onko hauskaa olla niin nuori ja vielä nauttia elämästä ja ajatella että joulupukki on olemassa?
      =] Joo en oo itekkää mikään vanhus ku oon 13

      • Ihqqq

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!


      • menevaanmenevaan
        Ihqqq kirjoitti:

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!

        Öö.. Kun mä kolme vuotta sitten olin yhdeksän, ei mun ikäiset pojat mitään kuvia tisseistä katellu. Ne pelaa minecraftia ja growtopiaa ja pelas sählyä, jalkapalloa ja jääkiekkoa. Ei niitä ees kiinnostanut tytöt, paitsi ehkä joitain, kun ne tajus et hei, me ei olla enää ykköskakkosluokkalaisia vaan isoja kolmasluokkalaisia Hahahahahahahehehe!!
        Niin että kysymys, kuinkas idiootteja poikia sun luokalla on?


      • Ihqqq

        Joo ne on tosi ällöjä ne jakaa niitä wotsapissa.


      • menevaanmenevaan kirjoitti:

        Öö.. Kun mä kolme vuotta sitten olin yhdeksän, ei mun ikäiset pojat mitään kuvia tisseistä katellu. Ne pelaa minecraftia ja growtopiaa ja pelas sählyä, jalkapalloa ja jääkiekkoa. Ei niitä ees kiinnostanut tytöt, paitsi ehkä joitain, kun ne tajus et hei, me ei olla enää ykköskakkosluokkalaisia vaan isoja kolmasluokkalaisia Hahahahahahahehehe!!
        Niin että kysymys, kuinkas idiootteja poikia sun luokalla on?

        Vitsihän se niille on. Tavallista pelleilyä tilanteessa, jossa jotain ei ymmärretä, joten sille nauretaan..


      • Ihqqq kirjoitti:

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!

        Haluisit olla vanhempi, koska tossa iässä pojat on ällöjä ku ne kattoo tissikuvia?

        Spoiler alert:
        ÄLÄ IHMEESSÄ VANHENE KAIKKI MENEE PAHEMPAAN PÄIN!!!!
        ;D


      • spac
        Ihqqq kirjoitti:

        Ei!!! Siis oikeesti mä haluisin olla niiiiiiiiiin paljon vanhempi!!1 kaikki pojat on täs iässä niin ällöjä ja kattoo jotain kuvia tisseistä! Ja ei joulu pukki oo olemas! Ootko ite vähä lapsi ku uskot?!

        just. joku nirppanokka pikkupentu joka luulee ittestään liikaa. ja sä et tasan haluis olla teini. se on kauheet. ja kiva ku oot keskel yötä netis.


      • tyttö01
        spac kirjoitti:

        just. joku nirppanokka pikkupentu joka luulee ittestään liikaa. ja sä et tasan haluis olla teini. se on kauheet. ja kiva ku oot keskel yötä netis.

        Äh se on trolli


    • Etkö oo vähä LIIA nuori tänne?

      • Ihqqq

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?


      • Ihqqq kirjoitti:

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?

        Oot kyl liia pieni tänne.. Mee nukkumaa jo. Ja aamulla voisit vaikka olla kunnon lapsi ja mennä kavereiden kanssa ulos leikkimään.


      • samamielipidekuekalla
        Ihqqq kirjoitti:

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?

        Tää on NUORTEN palsta. Mun käsittääkseni nuoria on 13v. 9v on täysi lapsi.


      • asiastatietävä

        Nuori on 15v. Alle sen on lapsi ja 9v on jo täys pikkuipana.


      • Nii_JUST-
        asiastatietävä kirjoitti:

        Nuori on 15v. Alle sen on lapsi ja 9v on jo täys pikkuipana.

        Puhukuule omasta puolesta se on 13


      • Pepperoonijaska
        Ihqqq kirjoitti:

        Eix täällä muka saa olla nuoremmat?

        Lueppa säännöt...saadana saddana pepperoonisetä.


    • huolestunuttäti

      mikset nuku? Ja miten sun äiti antaa pitää älypuhelinta yöllä.

      • Ihqqq

        Oon mun tädillä ja se antaa pitää. Ei mun äippä anna ja se on tosi ärsyttävää!!1


      • Mitä vittua ite runkkaan hentaille aamuun 5:00 asti eikä mutsi kyll sano mitään.


      • Ja mikä vitun pedofiili sää oot kun tuut nuorten keskusteluihin


    • hehebebev

      Miksi vaikutat vihaselta? Onks sul jo menkat?

      • Ihqqq

        Öö...? Mitä hittoa? Toi on niin ällö kysymys!!1!!1!!1


      • MandaManta00

        Sää oot ällö! :'DDDDD AIKA NOLOO JOS EI SAA KÄYTTÄÄ KÄNNYY YÖLLÄ.


      • tyttö01

        "Onks sul jo menkat" XDD pakko nauraa vaik ite oon tyttö:D


    • 19v

      Mee leikkii siit barbeil... Oot ihan liian nuor tänne. Oot ihan laps viel.

    • 15v_jätkä

      ihqqq on trolli

      • Ihqqq

        Ooh eka joka tajus XD kiitos. Oikeesti oon 16 v naishenkilö, jolla ei ole muuta elämää, kuin tröllailla suolen sopukoissa. Säälittävää.

        Mutta for real puhuin yhelle 9 v tytölle tässä pari päivää sitten. Kertoi just noita asioita, ja ite olin ihan järkyttyny. Että ei oo täysin perättömiä nuo vastaukset kuitenkaan.


      • Ihqqq kirjoitti:

        Ooh eka joka tajus XD kiitos. Oikeesti oon 16 v naishenkilö, jolla ei ole muuta elämää, kuin tröllailla suolen sopukoissa. Säälittävää.

        Mutta for real puhuin yhelle 9 v tytölle tässä pari päivää sitten. Kertoi just noita asioita, ja ite olin ihan järkyttyny. Että ei oo täysin perättömiä nuo vastaukset kuitenkaan.

        Oho 16v no en vitus haluu panna


      • Ihqqq kirjoitti:

        Ooh eka joka tajus XD kiitos. Oikeesti oon 16 v naishenkilö, jolla ei ole muuta elämää, kuin tröllailla suolen sopukoissa. Säälittävää.

        Mutta for real puhuin yhelle 9 v tytölle tässä pari päivää sitten. Kertoi just noita asioita, ja ite olin ihan järkyttyny. Että ei oo täysin perättömiä nuo vastaukset kuitenkaan.

        Mut voisit antaa sen 9v tytön osoitteen niin voisin käväistä ja tehä siitä naisen


    • ööötääontää

      Jpoo oon 8v vanha pelaan minectaria jq runkasin elan kerran eilen kun mun isi opetti mulle ps katon myls luvii tisestä ja laääkaton myös ponroa yotubesta

    • kjffjkgh

      älä trollaa:D tai jos et niin ainakin kuulostat ihan 9v kakaralta.

    • kjffjkgh

      älä trollaa:D tai jos et niin ainakin kuulostat ihan 9v kakaralta.

    • nauravaidiootti

      KIITOS päivän nauruista :DD

    • Juuujuujuujuuu

      Tiedätkö mitä eroa on kirjaimella "w" ja "v?

      • tytsyXD

        Päivän naurut.


        Vastaus:ei taida tietää:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe