Harvinaisen fiksua porukkaa nuo slovenialaiset! Eipä tullut kahden mulukun avioliittolaki siellä voimaan, kansa päätti niin. Miksi meidän pitää aina matkia niitä huonoa esimerkkiä antavia maita? Ajatellaan järkevästi ja omilla aivoillamme ja otetaan mallia fiksuista ihmisistä.
Homoista se HIV:kin lähti aikanaan leviämään! Onko homot saaneet mitään hyvää aikaiseksi?? Ei tule nyt MITÄÄN mieleen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015122020862673_ul.shtml
Otetaan Sloveniasta mallia homoparilaista!!
37
100
Vastaukset
Miksi homoavioliitto ja homoseksuaalit häiritsevät sinua ja elämääsi? - Minun mielestäni seksuaalisuus ja intiimi yhteiselo on jokaisen yksityisasia eikä kuulu vieraille ollenkaan.
Ovatko slovenialaiset aloittajan mielestä fiksumpia kuin länsi-eurooppalaiset? Miten ja miksi? Perustele.- Hummani.hei
Ei joka ikiselle seksuaalipoikkeavuudelle tarvitse mitään avioliittolakia säätää. Riittäämun mielestä että saavat hässiä keskenään ilman että saavat kuolemanrangaistuksen. On paljon maita joissa se on kohtalona jos jää kiinni samaa sukupuolta olevan kanssa bylsimisestä.
Saahan Suomessa naida eläimiäkin. Kukahan siihen anois avioliittolakia? Teuvo Hakkarainenko?
http://yle.fi/ylex/uutiset/tiesitko_etta_suomessa_saa_harrastaa_seksia_lemmikkinsa_kanssa/3-8153762 - voiaikoja
Vaikka en kuulu mihinkään uskovaisten lahkoon tai seurakuntaan, niin mielestäni on rienaavaa, että nämä homoseksuaalit vaativat liitolleen valtionkirkon siunauksen. Nämä homoseksuaalit voivat virallistaa helposti suhteensa maistraatissa kuten heterotkin. Miten helvetissä moinen lakialoite homoseksuaalien siunaamisesta on voinut mennä Suomen eduskunnassa läpi. Nyt uutta kansalaisaloitetta kyhäämään tätä touhua vastaan.
Ollaan sitä nyt niin uskovaista niin uskovaista, että....siis mihin uskot.
Jumala loi ihmisen vai loiko vai miten se nyt menikään?
- jokoonjoulu
Ei ole tieto vielä levinnyt perämetsään. Esim.tietokone,sen alkujaan kehitti homoseksuaali. Ja vähän helvetisti muitakin:))))
- hytinäx1
Täältäpä sinulle aloittaja hieman lohdutusta laulun muodossa.
https://youtu.be/iNuN6k8GE1c?list=PLHlcB-HrG1UMw0uTnqjVDej146ZJkHjDe - tyhjäätyhjempi
"Ei tule nyt MITÄÄN mieleen."
Se on sinulla pysyvä olotila,älä huolestu. - Rehellinenvastaus
Vain Isis vieressä roikkuva homo on paras homo tai tiputettu katolta.
- ootkyltosijätkä
Ai oikein isin vieressä??
Eipä homot ole minua häirinneet. Uskoisin että jokaisessa suvussa on homo tai pari, kaapissa tai julkisesti.
Homoja on ollut aina ja tulee olemaan, se on vain hyväksyttävä. Vaikka eipä homot meidän hyväksyntämme tarpeessa ole. Useimmat ovat erittäin hyvin pärjääviä fiksuja ihmisiähttps://www.youtube.com/watch?v=UiBHsD_mJ94
Olen aina tykännyt Freddiestä vaikka en erityisen innokas musiikin kuuntelija ole.
Sääli että hän kuoli ihan liian nuorena.- A.p
mielikki.neito kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=UiBHsD_mJ94
Olen aina tykännyt Freddiestä vaikka en erityisen innokas musiikin kuuntelija ole.
Sääli että hän kuoli ihan liian nuorena.Nii, ja mihin luulisit hänen kuolleen? Ettei vaan olis ollut AIDS..
Jos ei olis homoillut ja hankkinut sitä tautia itselleen, niin saatisiin nauttia edelleen hänen musiikistaan. A.p kirjoitti:
Nii, ja mihin luulisit hänen kuolleen? Ettei vaan olis ollut AIDS..
Jos ei olis homoillut ja hankkinut sitä tautia itselleen, niin saatisiin nauttia edelleen hänen musiikistaan.En tuomitse, onneksi musiikki jäi.
- hytinäx1
A.p kirjoitti:
Nii, ja mihin luulisit hänen kuolleen? Ettei vaan olis ollut AIDS..
Jos ei olis homoillut ja hankkinut sitä tautia itselleen, niin saatisiin nauttia edelleen hänen musiikistaan.Voihan HIV viruksen saada myös verensiirrossa. Nykyään on onneksi hyvät lääkkeet ja tauti monilla on saatu pysähtymään.
Tiesitkö muuten että Poison yhtyeen trummis on saanut suuhunsa syövän, sen hänellä on aiheuttanut HPV papillomvirus. Hyvin yleinen virus niin naisilla kuin miehilläkin ja tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä.
- 1eero
Tiedän erään jolla oli taipumus homouteen, ihan normaali muuten ja kaikinpuolin rehti mies mutta ihmettelin kun löysi itselleen naisystävän ja lopulta menivät avioon, lapsia saivat useampia, ihan positiivin elämä jatkuu vieläkin näin kertoilee kun nähdään. Homoudesta voi päästä irti näköjään, eräs sukulais nainen on lesbo ja elää parisuhteessa toisen naisen kanssa, aluksi oudoksutti nykyään ei hetkauta ei minua eikä muita sukulaisia, oikeesi mitä se mulle kuuluu.
- sissussentään
Se on ollut se mies bi- seksuaali. Voitko sinä parantua heterosta homoksi? Jos ymmärrät mitä tark.
- 1eero
sissussentään kirjoitti:
Se on ollut se mies bi- seksuaali. Voitko sinä parantua heterosta homoksi? Jos ymmärrät mitä tark.
Minua ei kiinnosta sukupuolisesti poikkeavat, jos sopiva naikkonen sattuu kohdalleen voisin innostua toivottovasti pian, en ole vielä heittäny kirvestä kaivoon aaahh.
- noeisitmitään
1eero kirjoitti:
Minua ei kiinnosta sukupuolisesti poikkeavat, jos sopiva naikkonen sattuu kohdalleen voisin innostua toivottovasti pian, en ole vielä heittäny kirvestä kaivoon aaahh.
Eli et ymmärtänyt.
- 1eero
noeisitmitään kirjoitti:
Eli et ymmärtänyt.
Kylä tajusin
- Haista.persees
1eero kirjoitti:
Hyi saatana että olet vastenmielinen puliukko!
- 1eero
Haista.persees kirjoitti:
Hyi saatana että olet vastenmielinen puliukko!
Millä perusteella puliukko
- huh-huh-voi-surkeus-
kyllä hävettää,
--
Ilmeisesti suomen eduskunta on enemmistö jo homoja kun homo laki menee läpi,
hohoijaaaaa,
ei ihme jos tänne pakolaisia halutaanki siittämään uusia suomalaisia,
homothan ei pysty synnyttämään itse lapsia,
voi voi ,,, ku suomalaiset nais-raukat joutuu olemaan puutteessa ku suomen miehet kaikki on homoja,
Sloveniassa elää vielä normaaleita ihmisiä,
olisipa suomessaki, voi surku ku ei ooo,- hy.västi
Sun kannattaa nyt muuttaa sinne Sloveniaan ja voit jäädä sinne pysyvästi.
- tämä-juttu-meni
hy.västi kirjoitti:
Sun kannattaa nyt muuttaa sinne Sloveniaan ja voit jäädä sinne pysyvästi.
vatuloiniksi, mistää ei tuu mitttää,
-
Meikä on jo ylikypsä, ei tuu ennää mittää vaikka kuinka yrittäs,
mutta harmi vaan nuoria suomen naisia, ku täällä on vain homoja eikä yhtää miestä enää,
eipä oo ihme jos laki meni eduskunnassa läpi,
ku homoja on enemmistö,
miten mahtaa olla ministereissä, onko niissäki enemistö homoja, - ehkätuleesitjotakin
tämä-juttu-meni kirjoitti:
vatuloiniksi, mistää ei tuu mitttää,
-
Meikä on jo ylikypsä, ei tuu ennää mittää vaikka kuinka yrittäs,
mutta harmi vaan nuoria suomen naisia, ku täällä on vain homoja eikä yhtää miestä enää,
eipä oo ihme jos laki meni eduskunnassa läpi,
ku homoja on enemmistö,
miten mahtaa olla ministereissä, onko niissäki enemistö homoja,Mitäs sitä enää miettimään. Osta se menolippu vaan sinne Sloveniaan.
- hyvä-suomi-
ehkätuleesitjotakin kirjoitti:
Mitäs sitä enää miettimään. Osta se menolippu vaan sinne Sloveniaan.
JOOOOO, kaikki suomen naiset voisivat muuttaa sloveniaan,
siellä on sentään vielä oikeita miehiä olemassa,
suomessa ei naista enää kaipaa kukaan,
ei ainakaa eduskunnan miehet,
niillä nääs on toisensa,
saavat mennä jopa naimissin keskenään,
jos siltä alkaa tuntua,
nyt ku on tuore lakiki pyykätty valmiiksi, - Tiedätkö.itsekään
Oletko mies vai nainen?
- munatneonhomollakin
hyvä-suomi- kirjoitti:
JOOOOO, kaikki suomen naiset voisivat muuttaa sloveniaan,
siellä on sentään vielä oikeita miehiä olemassa,
suomessa ei naista enää kaipaa kukaan,
ei ainakaa eduskunnan miehet,
niillä nääs on toisensa,
saavat mennä jopa naimissin keskenään,
jos siltä alkaa tuntua,
nyt ku on tuore lakiki pyykätty valmiiksi,Mikä on oikea mies ja oikea nainen? Lapsenteostako kysymys??
munatneonhomollakin kirjoitti:
Mikä on oikea mies ja oikea nainen? Lapsenteostako kysymys??
Jonkun aivoissa syttyi ledvalo
"homothan ei pysty synnyttämään itse lapsia"
Heteomiehetkö pystyy synnyttämään ; ) Tuo oli minlle uutta tietoa ; )
- kuis-on-asianlaita
Jaaaa, onko se homojen avioliittolaki suomessa jo voimassa,
en tiennykkää,
luulin että sitä vielä vatuloidaan, - Ja.volim.te
Slovenialaisilla onkin "munaa" ihan toisin kuin suomaan kulttuurimarksistipoliitikoilla!
- Sayonara
No sieltä sitä munaa mene hakemaan, äläkä vikise!
- jo-on-aikoihin-eletty
Onhan se rumaa, suomen miehiltä puuttuu muna,
oikein sovakiasta pitää naisten sitä hakeman,- eiolla.aikoihin.eletty
Puhutko kenties itsestäsi.
- miehelläni-on
eiolla.aikoihin.eletty kirjoitti:
Puhutko kenties itsestäsi.
vaikka muille jakaa,
-
TÄH,
joo puuttuu se miulta iteltä, meitsi ku on tehny vuaan lapsia tusinan muailimaan
ku toi ukko oli niin innoksa siinä touhussa, - ootnäköjäänlöytänyjo
miehelläni-on kirjoitti:
vaikka muille jakaa,
-
TÄH,
joo puuttuu se miulta iteltä, meitsi ku on tehny vuaan lapsia tusinan muailimaan
ku toi ukko oli niin innoksa siinä touhussa,Joo ei sit passaa lähtee munien perässä Sloveniaan.
miehelläni-on kirjoitti:
vaikka muille jakaa,
-
TÄH,
ku toi ukko oli niin innoksa siinä touhussa,On tainnut ehkäisy pettää ; ))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a687962Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1014682Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1113859Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut753363Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1342700SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het382145Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621967Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2601924Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561908