Mitähän tuohon tontin kulmassa olevaan sekajätepönttöön voi laittaa ens vuoden alusta?
Joutuuko linnaan vai saako sakot jos väärää kamaa menee
Jäte"laki"ko
5
131
Vastaukset
- deeeee
Kaikki! Sekajäteastiahan se on. Minä sahasin reiänkin pöntönkanteen. Käyn paskalla siinä joka aamu ja kattelen kopista mitä naapurit aamusin värkkäilee
- selväpäinen
Pilven veikko Dee on taas herännyt. Ei tässä kehtaa tervehtiä.
- tämmöstämenoa
Kaikkea voi laittaa. Ei ne jätteenkerääjät sinne pussiin katso. Katsoisitko itse ja haistelisit. Suomeen tuli televero. kohta tulee jätevero. Meiltä kaikilta tulee jätettä saman verran. Turvapaikanhakijoilta vähän enemmän kun he ei voi syödä lahjoitusruokia vaan pitää pois heittää. Viinat ja tupakat kyllä näyttää kelpaavan.
- vanhamuija
"Meiltä kaikilta tulee jätettä saman verran." Äläs nyt puhu asiaa josta et tiedä mitään.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalainen-tuottaa-jatetta-481-kiloa-tanskalainen-taas-833/1946120
Minä punnitsin omat jätteeni, tuotan 1/4 osaa tuosta määrästä.
sekä jätettä on 43,99 % muu lasi paperi/kartonko ja bio jätettä.
On se kumma kun juotte mun viinani, syötte mun osuuteni lihoista käytätte mun veteni 165 l/vrk minulla kuluu 63 litraa/vrk.
Mikään laki saa teihin kuria, kunnon verot omanosuuden mukaan ja tulojen mukaiset sakot, kunnes alatte noudattamaan. - umpiossa_asustelen
"Suomeen tuli televero. kohta tulee jätevero"
Missähän umpiossa elät, vaikka netissä kirjoittelet, jäteverohan on ollut jo viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605697- 1024821
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902842Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s891345Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65951
- 29928
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829