Itse olen tällä hetkellä kohta valmistuva merkonomi ja olen työssäoppimassa prismassa. Onko muilla millaisia kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse ajattelin pääseväni myymään elektroniikka tuotteita ja palvelemaan asiakkaita mutta ei. Joka päivä menen aamuvarhain töihin, haen leluja varastosta ja alan tunkemaan niitä hyllyyn 7 tunnin ajan. Vaihtelun vuoksi tietysti minulle tullaan sanomaan että roskat pitäisi viedä. Tässä kaikki työtehtäväni jota nyt olen 3 viikon ajan jokapäivä tehnyt. Kaiken kukkuraksi, kaikille prisman työntekijöille luvataan 21.12 - 24.12 ajaksi ilmainen jouluateria. Työssäharjoittelijana tietenkään en itse sitä saa vaikka ilmaiseksi teen töitä muutenkin. Melkein tekisi mieli varastaa jotain vaivan palkaksi tai vähintään mennä syömään jouluateriaa luvatta! >=) Mutta tosiaan, en tosiaan suosittele kyseistä paikkaa kenellekkään.. itse sain ihan paskan maun koko ketjusta.
Työharjoittelu Prismassa
3
1843
Vastaukset
- Kotimaani_ompi_Suomi
Ennenkuulumatonta !Ihmisen hyväksikäyttöä. Prostituutiota. On maailma kuralle mennyt. Sivistysvaltio Suomi! Kotimaani ompi Suomi,. Suomi, armas synnyinmaa.
- nohuhhuhh
Sen ymmärtää, että jonkun ne lelut on hyllytettävä. Toivoit harjoittelulta paljon, mutta edes valmis merkonomi ei aina pääse niihin mukavimpiin tehtäviin saati sitten harjoittelija.
Se on kyllä aivan hävytöntä, että harjoittelija ei sitä ateriaa saa. Sinähän teet työtä, joka jonkun joka tapauksessa on tehtävä. Siinä Prismassa on joku ihan kaheli esimies, joka tuollaisen rajoituksen on pannut. Toisessa Prismassa luultavasti asiat eivät ole yhtä huonosti, vaikka sait nyt tosi huonon käsityksen Prismoista yleensä.
Jaksa silti loppuun asti. Onnea lopuille opinnoille ja valmistumiselle! - taarkemmin
Kerro missä Prismassa olit ettei syyttä kaikkia syyllistettäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827