Miksi monet koiran omistajat suhtautuvat niin kielteisesti siihen, että joku on kastroinut koiransa? Eikö se ole jokaisen oma asia minkä katsoo olevan omalle koiralleen paras ratkaisu tässäkin asiassa? Itselleni ei tulisi mieleenkään ruveta tuomitsemaan toisten ratkaisuja vaikka itse en samalla tavalla ajattele. Ihmetyttää...
Vastaukset 3
- kassikastro
Kastrointi on turva mikäli myy koiransa eteenpäin (edukkain) koska narttuja nihkeästi sterkataan hintojen vuoksi. Itse peukutan jos kyse on terveydellisestä tai koiran turvasta. Omaani en ole kastroinnut, koska en ole kokenut tarvetta. Myyntitilanne olisi tosiaan eri koska luotto on alhainen vieraaseen.
- 7060
Kukin tavallansa. Toiset ihmettelevät muiden tekemisiä internetin keskustelupalstalla, toiset ei.
- wooodoo
Tietämättömyyttään tai sitten niitä ehkä vaan käy kateeksi, elleivät omaansa syystä tai toisesta voi kastroida (näyttelykoira, sijoituskoira) kyllä ihan normaalin kotikoiran on mukavampi elää ilman kiimaisia pallejansa, joita ei pääse käyttämään, eikä koira voi edes vetää käteen helpottaakseen oloaan. Miksi ihmeessä pitää kastroimatonta koiraa turhaan kärsimässä? Sanokoon kuka mitä tahansa, niin parempi pallittomalla olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72973- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470- 43463