Olen win-hihhuli

win-hihhuli

Ostan tietokoneeni ja vaatteeni ruokakaupasta.

13

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows_Herrasmies

      Pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on hihhuli - linukshihhuli.....†
      Me normaalit Windowsia käyttävät olemme ihan tavallisia ihmisiä ♥
      Ja me ostamme tietokoneemme asiantuntijaliikkeistä - emme mistään marketeista tai käy niitä kierrätyskeskukselta tai jopa kaatikselta!

      • LinMan

        Oletko jo vetänyt kaikki glögit naamariin kun sekoilet noin?

        Linuxia käyttävät normaalit järkevät ihmiset. Palstan winfaniboyt kuten sinä ovat kaikki hihhuleita. Winhihhulille on aivan sama mistä se koneensa hommaa kunhan se vaan maksaa tarpeeksi. Valitettavasti kalliinkaan koneen mukana ei tule järkeä sen käyttöön joten winhihhulit vajoavat wintoosan avustamana tietämättömyyden ja osaamattomuuden suohon korviaan myöten. Ja pysyvätkin siellä.


      • Älkääpäs nimitelkö lähimmäisiä - etenkään näin Joulun alla. Suurin osa meistä kuitenkin käyttää Windows käyttöjärjestelmää tietokoneissaan.
        Linukseja tai muita rypistyksiä vain pienen pieni osa ja usein niitäkin tilapäisesti.


      • nyt_on_sairasta
        tri-linuks-mieli-ala kirjoitti:

        Älkääpäs nimitelkö lähimmäisiä - etenkään näin Joulun alla. Suurin osa meistä kuitenkin käyttää Windows käyttöjärjestelmää tietokoneissaan.
        Linukseja tai muita rypistyksiä vain pienen pieni osa ja usein niitäkin tilapäisesti.

        Kielsit itseäsi nimittelemästä toisia?


    • GrimRiddar

      Minä ostan omani Apple Storesta.

    • windows_hajottaa

      Minä vien elektroniikkaromut Seriin.

      • win_tuhoaa

        Windows on romukauppiaan paras apuri, heheheheheh...


      • Kuusakoski_kiittää

        Ja Kuusakoski kiittää canonicalia tuottoisista tietokonekasoista, joita tubuttimen asentajat aiheuttavat.......†


    • winmä_ä_ä_ä

      Marketissa win-hihhulit törmäilevät toisiinsa kärryillään ja poukkoilevat kuin rotkoon putoavat lampaat.

      • Linux_hihhulsson

        Peräkammarissa ruskeaa Ubuntun työpöytää ihallen ja sudokomentoja toisilleen ladelleen linux hihhulit vikisevät.


      • yksinäistä_kärryilyä
        Linux_hihhulsson kirjoitti:

        Peräkammarissa ruskeaa Ubuntun työpöytää ihallen ja sudokomentoja toisilleen ladelleen linux hihhulit vikisevät.

        Sellaista se win-hihhulin elämä on.


      • Ubuntu_on_ruskea
        yksinäistä_kärryilyä kirjoitti:

        Sellaista se win-hihhulin elämä on.

        Eli kutsut linuxisteja nimellä win-hihhuli.
        Onko tämä yleinen kieli linux hihhulien kesken peräkammarissa?


      • Ubuntu_on_ruskea kirjoitti:

        Eli kutsut linuxisteja nimellä win-hihhuli.
        Onko tämä yleinen kieli linux hihhulien kesken peräkammarissa?

        Jallun elämässä ainakin Linux on saanut jonkinlaisena myyttisenä vihollisena kumman tärkeän roolin hihhuloinnin kohteina olevien Windowsin, Photoshopin ja Protoolsin ohella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe