Eli kyselen onko mulla toivoa, pystyisikö joku rakastamaan mua? Aion kohta kuvailla itseäni, ja kerro toki rehellinen mielipiteesi pystyisitkö rakastamaan minua/kaltaistani henkilöä, vai pitääkö mun muuttua ennen ku kelpaan?
Kerron itsestäni:
Olen nuori nainen. Olen aika läheisyydenkipeä henkilö, mutta mulla ei ole (vielä) kokemusta minkäänlaisesta seurustelusta yms. Mä tykkään eläimistä, ja tykkään viettää aikaa lasten kanssa.
Mulla on kuitenkin monia asioita jotka tekee musta muiden silmissä ei niin haluttavan.. Mulla on mt-ongelma taustaa, vaikka olenkin aika nuori :/ mussa on paikattavaa, kaipaisin lähelleni henkilöä joka välittäisi musta ja jonka kanssa vois jakaa surut ja ilot, mä en oleta ketään korjaamaan mua, vaan hyväksymään mut sellasena kuin olen3
Mieluiten pukeudun puolhameeseen, t-paitaan ja neuleeseen ja käytän mielelläni korkkareita. Meikkaan silloin kuin huvittaa, joskus päivittäin, joskus monenviikon tauon jälkeen. Hiustyylini vaihtelee, tällä hetkellä hiukseni ovat lyhyet ja shokkivärillä värjätyt. Pari läväriä löytyy naamasta ja pari leimaa kädestä. "Taisteluarpia" pimeemmästä ajasta löytyy hieman reisistä ja ranteista.. Olen lihava (pakko sanoa koska joitain ällöttää lihavat ihmiset ^^ ), mutta kannan itseni ylpeydellä ja mulla on nykyään suht hyvä itsetuntokin.
Mua kehutaan yleensä että oon taitava käsistäni, tykkään maalata, kausittain piirtää ja myös kutominenki menee, ja harrastuksena leikkailen ja värjäilen frendien hiuksia. En tiedä mitä muuta sanoo, mutta kerro toki mielipiteesi siitä että onko mulla toivoa? Ei sillä, uskon että joskus löydän jonkun ihanan ihmisen viekkuuni, mutta mielenkiinnosta kyselen :)
Pystyisitkö rakastamaan?
10
181
Vastaukset
- zetzetzet
Olen nähnyt ties minkälaisilla ilmestyksillä olevan kumppani vierellä. Ei siis mahdotonta. Sinut pitää tuntea hyvin, jotta voi kenenkään alkaa mittailemaan tunteita sinuun päin. Tekstin kautta se ei onnistu. Mutta niinkuin mainitsin, ei mikään mahdottomuus noin muuten.
Hei, sellaisen rakkaus jota varten sun tarvisi muuttua ei ole sen arvoista. Muistathan sen! Muuttua kannattaa vain omasta tahdosta, luonnollisella tavalla kuten ihminen kehittyy.
Mikään mainitsemasi ei ole oikealle ihmisille este rakastamiselle eikä rakastumiselle :) itse en osaa sen enempää kuitenkaan sanoa, mulla tunteet kehittyy niin hitaasti lämpimämmälle tasolle.- harakkaus
Uskon että varmasti löydät jonkun sun arvoisen, se vaan antaa odottaa itseään :> musta kuulostat oikein viehättävältä ja tutustumisen arvoselta tyypiltä, tsemppiä ^^
- ailevepaa
Mulle ei kenenkään koko tai mt-ongelmat/historia, seurustelutausta tms ole ongelma sen suhteen, että voisin henkilöön rakastua. Itsellä periaate, etten suostu suhteeseen, jossa olen toisen ensimmäisen seurustelukumppani, mutta tämäkin periaate jo rikottu eli.. Näiden tietojen pohjalta en näe syytä miksen voisi eli ei nämä mainitsemasi asiat estäisi todellakaan kiintymystä tai rakkautta tai säikkäyttäisi minua edes pois, vaikka tulisi esille hyvin varhain. No problem. Ei hätää muru, kyllä sinua siis todellakin voi joku rakastaa <3
Hei! Ihan hyvä kysymys sinänsä. Minä antaisin tällaisen neuvon: keskity hyvän tekemiseen muille. Eli keskity muihin, älä itseesi. Huomaat jossain vaiheessa, että sinusta ollaan kiinnostuneita. Kaikkea hyvää sinulle.
- Alottaja
Hei kiitti kaikille vastauksista <3 helpotti ihan tosi paljon näitä mun ajatuksia kun luin vastauksia ^^
-ap - Naistonttu
Hei ois kiva jutella onko sulla meiliosotetta?
- Alottaja
Oisko sulla kikkiä? Jos sulla sattuu olemaan niin ebb.fd on mun kik, voi tulla kikkailemaan :)
Mulla ei oo sähköpostioaoitetta minkä uskaltaisin julkiseks laittaa :( ja anteeksi viivästyneestä vastauksesta, en aatellu että tähän ketjuun tulisi enempää vastauksia
- kaisalottah
Varmasti löydät jonkun ihanan naisen vierelle:) Olisi kiva tutustua enemmän:3 Onko sulla sähköposti osotetta? Omani on [email protected]. Ja muutkin naiset olkaahan yhteyksissä:3
- Alottaja
Oisko sulla kikkiä? Jos sulla sattuu olemaan, niin tuu ihmeessä kikkaan :) mun kik on ebb.fd
-alottaja c:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514