Pystyisitkö rakastamaan?

Kelpaankoxd

Eli kyselen onko mulla toivoa, pystyisikö joku rakastamaan mua? Aion kohta kuvailla itseäni, ja kerro toki rehellinen mielipiteesi pystyisitkö rakastamaan minua/kaltaistani henkilöä, vai pitääkö mun muuttua ennen ku kelpaan?
Kerron itsestäni:
Olen nuori nainen. Olen aika läheisyydenkipeä henkilö, mutta mulla ei ole (vielä) kokemusta minkäänlaisesta seurustelusta yms. Mä tykkään eläimistä, ja tykkään viettää aikaa lasten kanssa.
Mulla on kuitenkin monia asioita jotka tekee musta muiden silmissä ei niin haluttavan.. Mulla on mt-ongelma taustaa, vaikka olenkin aika nuori :/ mussa on paikattavaa, kaipaisin lähelleni henkilöä joka välittäisi musta ja jonka kanssa vois jakaa surut ja ilot, mä en oleta ketään korjaamaan mua, vaan hyväksymään mut sellasena kuin olenMieluiten pukeudun puolhameeseen, t-paitaan ja neuleeseen ja käytän mielelläni korkkareita. Meikkaan silloin kuin huvittaa, joskus päivittäin, joskus monenviikon tauon jälkeen. Hiustyylini vaihtelee, tällä hetkellä hiukseni ovat lyhyet ja shokkivärillä värjätyt. Pari läväriä löytyy naamasta ja pari leimaa kädestä. "Taisteluarpia" pimeemmästä ajasta löytyy hieman reisistä ja ranteista.. Olen lihava (pakko sanoa koska joitain ällöttää lihavat ihmiset ^^ ), mutta kannan itseni ylpeydellä ja mulla on nykyään suht hyvä itsetuntokin.
Mua kehutaan yleensä että oon taitava käsistäni, tykkään maalata, kausittain piirtää ja myös kutominenki menee, ja harrastuksena leikkailen ja värjäilen frendien hiuksia. En tiedä mitä muuta sanoo, mutta kerro toki mielipiteesi siitä että onko mulla toivoa? Ei sillä, uskon että joskus löydän jonkun ihanan ihmisen viekkuuni, mutta mielenkiinnosta kyselen :)

10

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zetzetzet

      Olen nähnyt ties minkälaisilla ilmestyksillä olevan kumppani vierellä. Ei siis mahdotonta. Sinut pitää tuntea hyvin, jotta voi kenenkään alkaa mittailemaan tunteita sinuun päin. Tekstin kautta se ei onnistu. Mutta niinkuin mainitsin, ei mikään mahdottomuus noin muuten.

    • Hei, sellaisen rakkaus jota varten sun tarvisi muuttua ei ole sen arvoista. Muistathan sen! Muuttua kannattaa vain omasta tahdosta, luonnollisella tavalla kuten ihminen kehittyy.

      Mikään mainitsemasi ei ole oikealle ihmisille este rakastamiselle eikä rakastumiselle :) itse en osaa sen enempää kuitenkaan sanoa, mulla tunteet kehittyy niin hitaasti lämpimämmälle tasolle.

    • harakkaus

      Uskon että varmasti löydät jonkun sun arvoisen, se vaan antaa odottaa itseään :> musta kuulostat oikein viehättävältä ja tutustumisen arvoselta tyypiltä, tsemppiä ^^

    • ailevepaa

      Mulle ei kenenkään koko tai mt-ongelmat/historia, seurustelutausta tms ole ongelma sen suhteen, että voisin henkilöön rakastua. Itsellä periaate, etten suostu suhteeseen, jossa olen toisen ensimmäisen seurustelukumppani, mutta tämäkin periaate jo rikottu eli.. Näiden tietojen pohjalta en näe syytä miksen voisi eli ei nämä mainitsemasi asiat estäisi todellakaan kiintymystä tai rakkautta tai säikkäyttäisi minua edes pois, vaikka tulisi esille hyvin varhain. No problem. Ei hätää muru, kyllä sinua siis todellakin voi joku rakastaa <3

    • Hei! Ihan hyvä kysymys sinänsä. Minä antaisin tällaisen neuvon: keskity hyvän tekemiseen muille. Eli keskity muihin, älä itseesi. Huomaat jossain vaiheessa, että sinusta ollaan kiinnostuneita. Kaikkea hyvää sinulle.

    • Alottaja

      Hei kiitti kaikille vastauksista <3 helpotti ihan tosi paljon näitä mun ajatuksia kun luin vastauksia ^^
      -ap

    • Naistonttu

      Hei ois kiva jutella onko sulla meiliosotetta?

      • Alottaja

        Oisko sulla kikkiä? Jos sulla sattuu olemaan niin ebb.fd on mun kik, voi tulla kikkailemaan :)
        Mulla ei oo sähköpostioaoitetta minkä uskaltaisin julkiseks laittaa :( ja anteeksi viivästyneestä vastauksesta, en aatellu että tähän ketjuun tulisi enempää vastauksia


    • kaisalottah

      Varmasti löydät jonkun ihanan naisen vierelle:) Olisi kiva tutustua enemmän:3 Onko sulla sähköposti osotetta? Omani on [email protected]. Ja muutkin naiset olkaahan yhteyksissä:3

      • Alottaja

        Oisko sulla kikkiä? Jos sulla sattuu olemaan, niin tuu ihmeessä kikkaan :) mun kik on ebb.fd
        -alottaja c:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe